• 1
  • 2
2006-06-28, 02:40
Bannlyst
En polare till mig startade för en liten tid sen forumet Det finns endast 50 medlemmar på forumet tyvärr, men det växer i alla fall!

Om det finns någon här, drogintreserad eller ej, som vill regga sig, så blir jag ytterst glad! Om ni är kunniga finns det även stora möjligheter att bli moderator eftersom jag själv modererar hela drog-delen!
Så kolla gärna sidan, och regga er gärna, mycket god stämning där också!

Nu vet jag inte om detta är tillåtet enligt flashbacks regler, men om det bryter mot någon regel får ni gärna ta bort tråden! Dock ber jag er att vara lite extra snälla, för jag vill gärna se ett aktivare forum!
Citera
2006-06-28, 02:49
Medlem
Nemesis1s avatar
Sådärja, har bookmarkat sidan... Har ganska fullt med saker på internet som jag mer eller mindre dagligen kollar upp, så det kan bli lite svårt för mig att hinna med ett nytt forum... Men någon gång då jag har tråkigt skall jag väl ta mig en närmare titt och kanske slänga upp ett par inlägg... Och vem vet, kanske jag fastnar??
Citera
2006-06-28, 04:20
Bannlyst
Jag funderar ut ett skönt nick, sen kommer jag in.
Citera
2006-06-28, 20:50
Bannlyst
Kanske borde skriva att URL:en är cxstudio.xforum.se
Citera
2006-06-28, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volume
Kanske borde skriva att URL:en är cxstudio.xforum.se

ah, det var nog ingen dum idé, jag satt i fem minuter igår och prövade mig fram med olika .net .info .eu osv....tills jag tröttnade, hehe

Blir det lika koolt forum som flashback lr?
Citera
2006-06-28, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
ah, det var nog ingen dum idé, jag satt i fem minuter igår och prövade mig fram med olika .net .info .eu osv....tills jag tröttnade, hehe

Första träffen om du googlar "cxstudio", annars.
Citera
2006-06-28, 21:47
Medlem
speedracers avatar
Ser väl helt OK ut, men jag tycker ni kan skriva beskrivningarna under varje forumdel lite bättre.

--

Köp & Sälj
ja, du fattar nog, men håll dej till lagen

--

...till exempel.

Ni får gärna lägga till en tripprapports-del på ert forum också, skulle inte skada! Med risk för att det skulle likna FB, men skitsamma.

På tal om forum för tripprapporter... Hoppas någon där ute funderar på att återuppliva tripprapport.tk

// anonym tripprapport-moderator
Citera
2006-06-28, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Första träffen om du googlar "cxstudio", annars.

K...tänkte väl inte på det eftersom jag fick
känslan av att det inte hade kommit igång än.

Kommer allting upp om man googlar, alltså även nya sidor?
Citera
2006-06-28, 21:52
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Ser väl helt OK ut, men jag tycker ni kan skriva beskrivningarna under varje forumdel lite bättre.

--

Köp & Sälj

--

...till exempel.

Ni får gärna lägga till en tripprapports-del på ert forum också, skulle inte skada! Med risk för att det skulle likna FB, men skitsamma.

På tal om forum för tripprapporter... Hoppas någon där ute funderar på att återuppliva tripprapport.tk

Vadan denna anonymitet? Minns du mig, rikk0 och gnappy som admins då? Porris var ju en fin mod
Citera
2006-06-28, 21:56
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Vadan denna anonymitet? Minns du mig, rikk0 och gnappy som admins då? Porris var ju en fin mod

Klart jag vet vilka ni är, mwahah. Dock vet jag inte om vi kan räkna in Gnappy, han var ju knappt aktiv.

Du glömde vår kära Sledge. Jag hoppas han inte har knarkat ihjäl sig!

Hoppsan, OT.
Citera
2006-06-28, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN

Sorry om jag går OT i min egen tråd, men varför lades tripprapport.tk ner?
Citera
2006-06-28, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer

--

Köp & Sälj

--

...till exempel.

Det skulle jag lätt kunna göra, skickar iväg ett PM till admin direkt (eller skriver om han e på MSn)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in