Flocken dumma djur beter sig exakt enligt samma instruktionsbok för hur man är och för sig som ett genomsnittligt dumt cirkusdjur. Jag vet inget värre än alla jävla fån som alla går åt samma håll. Gör gruppen A så gör personen A. Gör gruppen B så gör personen B. Här finns inget utrymme för egen smak. Egen känsel. Eget tänkande. Egen bedömning. Egen utvärdering. Det är gruppen som avgör helt och hållet. Personerna ifråga har överlämnat allt åt gruppens dynamik och bakom det här överlämnanden finns en person som har alla världens guldpokaler i ryggradslöshet, feghet och svaghet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Juggos0r
Minns för många år sedan när tatueringar gick från att vara WT till att vara det hetaste modet, alla skulle ha sina tatueringar! Men de senaste 5 åren eller så, känns det som att det det har svalnat lite. Eller har jag kanske fel, är tatueringar hetare än någonsin? Personligen tatuerade jag mig aldrig och jag har inga planer på att göra det i framtiden, men många vänner och bekanta gjorde det.
• Vad tycker ni, har tatueringar återigen börjat förknippas med WT?
• Har du själv tatueringar, är du nöjd eller finns det ånger kring dessa val man gjorde som ung och dum?
• Någon som har insikt inom tatueringssalonger(?), hur ser kundflödet ut idag jämfört med för 15-10 år sedan?
Generella tankar kring fenomenet.