2022-07-28, 01:29
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag känner ingen vit kvinna med en svart man. Du verkar besatt av det.

Jag tror jag har blivit besatt, ja. Men inte för att runka eller fantisera om det.

Det enda jag ser är hur något eller någon i eliten försöker hjärntvätta kvinnor att ha sex med svarta män för att "byta ut/utrota" den vite mannen.

En förberedelse för raskriget som kommer ske inom 15 år från NWO.
Citera
2022-07-28, 01:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Jag tror jag har blivit besatt, ja. Men inte för att runka eller fantisera om det.

Det enda jag ser är hur något eller någon i eliten försöker hjärntvätta kvinnor att ha sex med svarta män för att "byta ut/utrota" den vite mannen.

En förberedelse för raskriget som kommer ske inom 15 år från NWO.

Så du har lärt dig skilja på propagandan i porr/reklam och på verklighetens vita kvinnor? Grattis.
Citera
2022-07-28, 01:34
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Så du har lärt dig skilja på propagandan i porr/reklam och på verklighetens vita kvinnor? Grattis.

Klart det finns klartänkade kvinnor där ute.

Men Zoomers och Millenials är nästan enbart ute efter svarta killar och jag tror att om propagandan fortsätter så kommer generationer efter att öka sin kärlek för svart kuk.

Man ser på alla sociala medier hur unga flickor går och blir tillsammans med svarta killar som äe minst 10 år älsre än dem själva och lägger ut på TikTok.

Det är så hemskt och jag tycker så synd om alla unga vita pojkar som inte kan bli tillsammans med en tjej eftersom det är 10 svarta killar på 1 svensk tjej i dagens samhälle.

Ska Kalle försöka ragga på Linda när Ahmed, Muhammed och deras kusiner samtidigt är intresserade av henne?

Det går inte!
Senast redigerad av Cybrmind 2022-07-28 kl. 01:37.
Citera
2022-07-28, 01:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Men Zoomers och Millenials är nästan enbart ute efter svarta killar

Nej. Tycker du det är kul att ständigt bli motbevisad i den här tråden? Du blir ägd av alla i den här tråden, skäms du inte för det?
Citera
2022-07-28, 01:41
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Nej. Tycker du det är kul att ständigt bli motbevisad i den här tråden? Du blir ägd av alla i den här tråden, skäms du inte för det?

Har ni alla blivit grundlurade?
Citera
2022-07-28, 01:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Har ni alla blivit grundlurade?

Knullar din syster med negrer alltså?
Citera
2022-07-28, 01:46
Citat:
Klart det finns klartänkade kvinnor där ute.

Men Zoomers och Millenials är nästan enbart ute efter svarta killar och jag tror att om propagandan fortsätter så kommer generationer efter att öka sin kärlek för svart kuk.

Man ser på alla sociala medier hur unga flickor går och blir tillsammans med svarta killar som äe minst 10 år älsre än dem själva och lägger ut på TikTok.

Det är så hemskt och jag tycker så synd om alla unga vita pojkar som inte kan bli tillsammans med en tjej eftersom det är 10 svarta killar på 1 svensk tjej i dagens samhälle.

Ska Kalle försöka ragga på Linda när Ahmed, Muhammed och deras kusiner samtidigt är intresserade av henne?

Det går inte!

Nyss var det ju dina gymnasiekamrater för 16 år sen som hookade upp med negers en masse, nu är det millenials?

Du blir mer och mer förvirrad pga ditt frenetiska BBC-porrrunkande! Sluta genast dra i snasen till negerkuk innan hjärnan ruttnar bort helt på dig.
Citera
2022-07-28, 01:50
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Nyss var det ju dina gymnasiekamrater för 16 år sen som hookade upp med negers en masse, nu är det millenials?

Du blir mer och mer förvirrad pga ditt frenetiska BBC-porrrunkande! Sluta genast dra i snasen till negerkuk innan hjärnan ruttnar bort helt på dig.

Jag är millenial!

Jag har aldrig ens dragit en runk till bajsporr
Citera
2022-07-28, 01:50
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Knullar din syster med negrer alltså?

Jag har bara en syster, och så vitt jag vet så är vita män det enda hon vill ha.
Däremot inte svenska eftersom hon bor i USA
Citera
2022-07-28, 01:53
Medlem
Kvinnor är lite fel ordval mer resterna som gillar svarta.
Citera
2022-07-28, 02:00
Medlem
MyJustices avatar
Du ser vad den som äger siden vill du ska se ..
Det pågår en kampagn mot vita rasen .
Om en kvinnor tror att normalen är ett blandäktenskap .
så blir det fler såna äktenskap .
Vi formas utav det som styrs uppifrån
Motivet är dock oklart ,,
Citera
2022-07-28, 11:33
Citat:
Jag är millenial!

Jag har aldrig ens dragit en runk till bajsporr

Du är millenial men gick i gymmasiet för 16 år sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in