• 9
  • 10
2024-01-18, 13:42
Medlem
Knappast det är så.. I orten möjligtsvis
Citera
2024-01-18, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Jag har sagt att jag svarar inte på dig och dina feministiska svar i vare sig denna eller andra trådar mer!

Du är helt vilsen och tappad på alla sätt när du inte kan förs en normal konversation utan på riktigt tror att du talar för alla kvinnor.

Men du sitter säkert ensam med 3 ungar i någon förort och arbetar som undersköterska och är bitter för att ingen man vill ha dig och din sönderfallande fitta!
Feministiskt? Herre gud vad ni män är lättkränkta nuförtiden, ni kallar alla feminister. Vad är så feministiskt med att inte vilja ha svart kuk?

Jag är inte feminist. Men kan nog tala för de flesta kvinnor när jag säger att Svarta män inte attraherar de flesta vita kvinnor. Enligt undersökningar vill en minoritet av kvinnor ha stora penisar.
Citera
2024-01-18, 15:38
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Feministiskt? Herre gud vad ni män är lättkränkta nuförtiden, ni kallar alla feminister. Vad är så feministiskt med att inte vilja ha svart kuk?

Jag är inte feminist. Men kan nog tala för de flesta kvinnor när jag säger att Svarta män inte attraherar de flesta vita kvinnor. Enligt undersökningar vill en minoritet av kvinnor ha stora penisar.

Det fanns en studie för x antal år sedan om svenska kvinnors hemliga sexfantasier, att älska med en svart man låg högt upp på listan. Jag har för mig att det var för att just kontrasten var porrig eller för att det kändes djuriskt. Men också med tanken på att svarta män ofta tros ha större kukar.

Men den största anledningen hade att göra med att dom var mer öppna/ tog för sig eller liknande.

Men som någon skrev känns det mer dom unga ghetto brudar gillar svart kuk eller feta äckliga kvinnor som drar till Gambia.
Citera
2025-04-18, 22:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Känner ingen kvinna som är tillsammans med en svart man. Inte för att det skulle spela nån roll. Är säkert vanligare i USA.

Vad konstigt, hörrödu! Det finns väl ingen vettig kvinna som kör stadigt med en Hottentott, heller. Man använder sådana tvåbenta bamsepenisar för nöjes skull - Ingenting annat!!
Citera
2025-04-18, 22:29
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Det fanns en studie för x antal år sedan om svenska kvinnors hemliga sexfantasier, att älska med en svart man låg högt upp på listan. Jag har för mig att det var för att just kontrasten var porrig eller för att det kändes djuriskt. Men också med tanken på att svarta män ofta tros ha större kukar.

Men den största anledningen hade att göra med att dom var mer öppna/ tog för sig eller liknande.

Men som någon skrev känns det mer dom unga ghetto brudar gillar svart kuk eller feta äckliga kvinnor som drar till Gambia.
Jag är intresserad av att utforska min gräns sexuellt, men det går en gräns vad det gäller en övermogen stor svart kuk, nej där går gränsen av olika orsaker, kuken är för stor och om jag någon gång ser ett klipp så är alla fullt tatuerade och då blir jag torr som en öken.
Så N kuk och tatueringar oaktat på vem av dom så är det asexuellt/avtändande.
Citera
2025-04-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Man ser överallt och hör av alla att Vita kvinnor föredrar Svarta män när det kommer till sex.

Hur kommer det sig? Kollar man på diverse porrsidor så är det alltid Interacial, Blacked/Blackedraw osv. Kvinnor älskar det.

Vad kan vi vita män göra för att få tillbaka stoltheten att vara bäst på sex?

Något drastiskt måste ske annars kommer vi bli utplånade

Lugna ner dig det är säkert inte större grej än att många killar dras till Thailändskor men även
Negresser även jag tycker det finns många läckra utländska tjejer Latinska är ofta läckra.
Dock går jag inte igång alls på Arabiska tjejer det är nästan avtändande faktiskt kan vara fördomar
Citera
2025-04-19, 13:41
Medlem
Det enda stället jag ser det är i reklam. Var ser ni detta i verkligheten? Känner inte en svensk kvinna som lever med en svart man i Sverige. Varken bland yngre eller äldre.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in