Citat:
Ursprungligen postat av
Cybrmind
1. Nästan 80% av all porr idag är Interacial och kvinnorna ser ut att njuta mer än när de har sex med vita män. Jag kan inte kolla på skiten och det är överallt.
2. Man ser nästan var 4e kvinna dejta/gifter sig med en svart/utlänning
1. Kan du redovisa var du får siffran 80% ifrån? Eller är det bara vad du antar efter att algoritmerna jobbar på din titt-historik?
2. Jag och några talade om just detta för ett tag sedan och vi kom fram till att det har blivit mycket färre vita tjejer som dejtar svarta de senaste åren. Kan inte ens minnas när jag såg en vit tjej med en svart kille senast. Däremot så vet jag två vita killar som dejtar svarta skönheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cybrmind
Jag kollar ju inte på skiten för att runka, utan för att fasa för den vita rasens framtid.
Du sitter alltså och kollar på porr som du avskyr för att förfasa dig över hur mycket du avskyr det. Du gör det så mycket att algoritmerna ger dig minst 80% av just den typen av porr.
Snacka om att vara en lågbegåvad idiot...HAHAHAHAHA
Citat:
Ursprungligen postat av
Cybrmind
Hur kommer det sig då att nästan alla i min vänkrets ex har gått och blivit tillsammans med svarta?
Och vissa var otrogna mot dem med just svarta, skickade videos när de hade sex med dessa osv.
Med tanke på vad du har för åsikter och hur dina vänner agerar så känns det som att du inte synkar bra med din vänkrets.
I min vänkrets så vet jag ingen som varit ihop med en svart man. Det verkar vara väldigt sparsamt med otrohet också. Så om man ska dra slutsatser som du gör så skulle jag säga att vita tjejer står över svarta män och att inom porren så är det bara ryska lesbiska tonårstjejer som gillar att slicka och dildoknulla varandra i röven. Jag tycker mig kunna se att de gillar det. Minst 90% av porren är sån...