2025-04-26, 16:10
Medlem
Jack.Elams avatar
Frånsett Ryssjävlar.. Jag tror det finns någonting mindre, någonting mer krälande. Någonting mer likt en amöba. Och det är MAGA-rörelsen. (följ länken och läs skärmdumpen från apelsinmannen)

https://bsky.app/profile/antongerashchenko.bsky.social/post/3lnpv5tdni22l
Citat:
Trump:There was no reason for Putin to be shooting missiles into civilian areas over the last few days.It makes me think that maybe he doesn't want to stop the war,he's just tapping me along,has to be dealt with differently,through "Banking"or "Secondary Sanctions?"Too many people are dying!”

Nåja, vi har Menea, Mertext och dussintalet andra trollkonton som rattas av Kreml. Jag tror vi kan sjunka lägre, bli mer Ryska av oss...
Citera
2025-04-26, 20:05
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somchai-31
Ja gör det och posta gärna länken här.
Jag är övertygad om att det ser bra ut där också.
Det var en snackis för nån månad sen att dom fick låsa in smör osv
Men det blev debunkat direkt
Nej det blev inte debunkat! Tvärt om så är det nu ännu fler butiker som låser in smör mm.
Med en faktisk inflation på runt 20 % och brist på vissa varor kommer nog det bara bli värre
Citera
2025-04-26, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Nej det blev inte debunkat! Tvärt om så är det nu ännu fler butiker som låser in smör mm.
Med en faktisk inflation på runt 20 % och brist på vissa varor kommer nog det bara bli värre
Har du några länkar på det?
Citera
2025-04-26, 20:38
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Har du några länkar på det?
Ja men jag vill se dina först!
Citera
2025-04-26, 23:11
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Frånsett Ryssjävlar.. Jag tror det finns någonting mindre, någonting mer krälande. Någonting mer likt en amöba. Och det är MAGA-rörelsen. (följ länken och läs skärmdumpen från apelsinmannen)

https://bsky.app/profile/antongerashchenko.bsky.social/post/3lnpv5tdni22l

Nåja, vi har Menea, Mertext och dussintalet andra trollkonton som rattas av Kreml. Jag tror vi kan sjunka lägre, bli mer Ryska av oss...

Vad är din förklaring till att botten inte är ur än? Det är trots allt snart 3 år sedan tråden startades? Jag tänker att domedags-profetiorna som utlovades kring rysk ekonomi mest verkar vara propaganda?
Citera
2025-04-26, 23:58
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Vad är din förklaring till att botten inte är ur än? Det är trots allt snart 3 år sedan tråden startades? Jag tänker att domedags-profetiorna som utlovades kring rysk ekonomi mest verkar vara propaganda?
Jag bara älskar hur dumma i huvudet ni Ryssjävlar är. Det finns en tråd om ekonomin i Ryssland, jag skulle föreslås att vi tar det där. Men bara för att du är ett stolpskott, ska vi börja med hisstekniker och hissinstallationer? Du vet dom där sakerna ni inte har råd att byta ut numera? Ska vi gå vidare till sjukvården, ni vet hur många invalider ni har i detta krig, vi kan gå vidare med att ni med denna budget har skärt ner personalen med 10% inom sjukvården.

Ska vi sedan börja utreda hur många lervällingar tilll vägar ni har, då för att Putler stulit eran framtid, era investeringar, eran framtid? Och likt förbannat så sitter det stolpskott som dig och säger att allting är bra?
Citera
2025-04-27, 00:04
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Jag bara älskar hur dumma i huvudet ni Ryssjävlar är. Det finns en tråd om ekonomin i Ryssland, jag skulle föreslås att vi tar det där. Men bara för att du är ett stolpskott, ska vi börja med hisstekniker och hissinstallationer? Du vet dom där sakerna ni inte har råd att byta ut numera? Ska vi gå vidare till sjukvården, ni vet hur många invalider ni har i detta krig, vi kan gå vidare med att ni med denna budget har skärt ner personalen med 10% inom sjukvården.

Ska vi sedan börja utreda hur många lervällingar tilll vägar ni har, då för att Putler stulit eran framtid, era investeringar, eran framtid? Och likt förbannat så sitter det stolpskott som dig och säger att allting är bra?

Men denna tråd heter: Botten ur för den ryska ekonomin. - Klarar inte längre att betala räntorna.

Så vi är i rätt tråd?

Sen måste jag fråga dig vad du menar när du kallar mig ryssjävel, och vad det har med diskussionen att göra?
Citera
2025-04-27, 00:04
Medlem
Jack.Elams avatar
https://bsky.app/profile/friaukraina.bsky.social/post/3lnqnt2a5c22g
Citat:
En svensk Pansarbandvagn 302 har tyvärr fallit i ryska händer. Förluster är ofrånkomliga i krig och ryssarna har väl gjort vad de kunnat för att kunna ta ett svenskt teknikens under från 1960-talet och djupstudera det.

-Tja.. Lite tunn plåt, kanske lite hönsnät och några stockar och vi har ett nytt Ryskt Wunderwaffen...
Citera
2025-04-27, 00:27
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Men din dumma jävel.. Det är ingen klocka, det går inte på en sekund. Det här är någonting som tar år av misskötsel, som din store ledare Putler nu håller på att göra.

Så nej, det går inte att säga att i morgon händer det. Men det går att säga att nu går det åt helvete.. I snigelfart, personligen så skulle jag vilja att det gick lite snabbare men åt helvete är det på väg för er Ryssjävlar.

Jag är inte ryss. Varför kallar du mig för ryss? Är det någon sorts debatteknik att kalla mig ryss? Du kanske är amerikan som har betalt i att svälja Joe Bidens sperma, men det är inget jag skriver om? Varför kan du inte bara diskutera utan måste komma med massa anklagelser? Jag tycker att du förstör diskussionen.
Citera
2025-04-27, 00:29
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Så nej, det går inte att säga att i morgon händer det. Men det går att säga att nu går det åt helvete.. I snigelfart, personligen så skulle jag vilja att det gick lite snabbare men åt helvete är det på väg för er Ryssjävlar.

Men det är nu ca tre år sedan det sades att botten var nådd. Var påståendet endast propaganda, eller hur har ryssen lyckats hålla sig vid liv tre år senare?
Citera
2025-04-27, 00:31
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag är inte ryss. Varför kallar du mig för ryss? Är det någon sorts debatteknik att kalla mig ryss? Du kanske är amerikan som har betalt i att svälja Joe Bidens sperma, men det är inget jag skriver om? Varför kan du inte bara diskutera utan måste komma med massa anklagelser? Jag tycker att du förstör diskussionen.

Du resonerar som en Ryss.. Så jag kallar dig för Ryss. Jag hjälper dig gärna att tänka rätt så att du får det lite bättre.. Men jag tror inte du är mottaglig för att tänka rätt, jag tror du får betalt för att sprida Rysspropaganda på Svenska forum. Så.. ..Du är mer än dubbelt körd..
Citera
2025-04-27, 00:34
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Här har du ytterligare en video från en butik. Ingen brist på någonting där.
Är det något mer du undrar över?
Hjärntvättade hjon.

https://youtu.be/63VHvwptHAs?si=zsQ9W79lXz7sOw3_
Fascinerande att ni har så många afrikaner i Ryssland.
Ni brukar ju skryta om att ni inte har några och hur kört Sverige är på grund av invandringen.
Ni verkar ju ha tömt hela Afrika på invånare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in