• 2
  • 3
2006-06-28, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nej, du kommer inte att sluta andas... Men efter att ha löpt amok kommer du att önska att du gjort det! Tycker du skall lägga den där idén med benso och alkohol på hyllan... Att slänga i sig ett par roppar, dra in på krogen och beställa något att dricka är visserligen glamouröst, men som all glamour kommer det att gå över i dekadens...

Förövrigt får du inget annat "flum" av kombinationen förutom att du blir stupfull... Vilket du lika gärna kan bli på endast alkohol, då har du ju dessutom mycket större kontroll... Att inkludera benso i blandningen har dock ett par fördelar... Fyllan blir lite billigare, och så blir du inte lika bakfull som om du bara skulle ha druckit alkohol... Så visst, i teorin är det möjligt att du kan lära dig hantera alkohol och benso, jag vill tro att jag själv börjar bli sisådär halvbra på det nu... Men vill du bemästra bensosupande så tycker jag du skall göra det i ditt eget trygga hem...

Okej tack. Nej jag ska inte blanda, det blir bara benzo i så fall! Antingen xanor eller rohypnol, oxazepam är för svagt nämligen, och tar jag för mycket oxe somnar jag bara och det går inte heller nämligen. Därför funderar jag på ropp eller xanor, bara ta EN tablett är ju inte så farligt?
Citera
2006-06-28, 00:40
Medlem
iversen-s avatar
fan mertzi, en äkta zigenare behöver inte benzo för att få brudarna i säng. fram med tjuringen o hota henne bara!

lovar att det kommer funka!
Citera
2006-06-28, 00:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Därför funderar jag på ropp eller xanor, bara ta EN tablett är ju inte så farligt?
Nej, det är det inte... Men som sagt, akta dig så att du inte blandar med alkohol, det är allt för lätt hänt att man då börjar tänka "går en går två, går två går tre, går tre går fyra, osv"... Det spelar ingen roll hur bra självdisciplin man har när det inte längre är en själv som tänker... Hjärnan tas nämnligen över av onda krafter och man förvandlas till en benzombie då spritdjävulen sätter sina klor i en, och man pillertrillar således hjälplöst ner i avgrunden...

Men som sagt, bara du sätter gränsen medan det ännu är du som styr så går allting bra...
Citera
2006-06-28, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iversen-
fan mertzi, en äkta zigenare behöver inte benzo för att få brudarna i säng. fram med tjuringen o hota henne bara!

lovar att det kommer funka!

Hur vet du att jag är zigenare? Känner jag dig? Rinaldo? Valentino?

Nej inga problem att få bruden i säng Andra problem, men tack ändå!
Citera
2006-06-28, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nej, det är det inte... Men som sagt, akta dig så att du inte blandar med alkohol, det är allt för lätt hänt att man då börjar tänka "går en går två, går två går tre, går tre går fyra, osv"... Det spelar ingen roll hur bra självdisciplin man har när det inte längre är en själv som tänker... Hjärnan tas nämnligen över av onda krafter och man förvandlas till en benzombie då spritdjävulen sätter sina klor i en, och man pillertrillar således hjälplöst ner i avgrunden...

Men som sagt, bara du sätter gränsen medan det ännu är du som styr så går allting bra...

Din beskrivning är bra, och den lockar INTE till att testa. Speciellt inte som jag vill ha MER problem utan endast bli av med lite oro och bli flummig och inte vilja bry mig om saker en kortare period här. Så blanda blir det inte, inte efter den här beskrivningen!
Citera
2006-06-28, 01:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Din beskrivning är bra, och den lockar INTE till att testa. Speciellt inte som jag vill ha MER problem utan endast bli av med lite oro och bli flummig och inte vilja bry mig om saker en kortare period här. Så blanda blir det inte, inte efter den här beskrivningen!
Ja, om du bara vill slippa att tänka på problem så funkar benso ändå perfekt enskilt...
Citera
2006-06-28, 01:07
Medlem
galts avatar
Citat:
Okej tack. Nej jag ska inte blanda, det blir bara benzo i så fall! Antingen xanor eller rohypnol, oxazepam är för svagt nämligen, och tar jag för mycket oxe somnar jag bara och det går inte heller nämligen. Därför funderar jag på ropp eller xanor, bara ta EN tablett är ju inte så farligt?

Har du utvecklat någon tolerans av att äta oxazepam? Hur höga doser oxazepam har du tagit?

Jag gissar att det är 2mgs-roppar och 2mg- alt 1mgs-xanor du har att tillgå. Utan tolerans så bör du bli "flummig" oavsett om du tar en 2mg flunitrazepam eller en 2mg xanor, men om målet är att bli flummig utan att det ska märkas av någon som känner dig väl så är det dömt att misslyckas. Jag finner det omöjligt att skärpa till mig under bensopåverkan, vilket annars brukar fungera bra med diverse andra droger (Alkohol, CB, Opiater).

Det är ju bra att du har inställningen att du endast ska äta en tablett, men risken är stor att du inte resonerar lika klokt när du väl satt i dig den där enda tabletten. Det är visserligen inte rent medicinskt farligt med höga doser, men risken att du hittar på dumheter ökar ju.

Eftersom du nu ändå ska sätta i dig benso och riskera att göra bort dig så rekomenderar jag ivf xanor. Rohypnol har starkare... hmm vad heter det nu igen... hypnotiska egenskaper(?) än xanor, och risken för att du blir trött av dem är högre. Rohypnol används normalt som sömnmedel.

Tycker du försiktigt ska testa dig fram, istället för att gå ut med målsättningen att flumma direkt.

Reserverar mig för stavfel och sådant tjaffs.
Citera
2006-06-28, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galt
Har du utvecklat någon tolerans av att äta oxazepam? Hur höga doser oxazepam har du tagit?

Jag gissar att det är 2mgs-roppar och 2mg- alt 1mgs-xanor du har att tillgå. Utan tolerans så bör du bli "flummig" oavsett om du tar en 2mg flunitrazepam eller en 2mg xanor, men om målet är att bli flummig utan att det ska märkas av någon som känner dig väl så är det dömt att misslyckas. Jag finner det omöjligt att skärpa till mig under bensopåverkan, vilket annars brukar fungera bra med diverse andra droger (Alkohol, CB, Opiater).

Det är ju bra att du har inställningen att du endast ska äta en tablett, men risken är stor att du inte resonerar lika klokt när du väl satt i dig den där enda tabletten. Det är visserligen inte rent medicinskt farligt med höga doser, men risken att du hittar på dumheter ökar ju.

Eftersom du nu ändå ska sätta i dig benso och riskera att göra bort dig så rekomenderar jag ivf xanor. Rohypnol har starkare... hmm vad heter det nu igen... hypnotiska egenskaper(?) än xanor, och risken för att du blir trött av dem är högre. Rohypnol används normalt som sömnmedel.

Tycker du försiktigt ska testa dig fram, istället för att gå ut med målsättningen att flumma direkt.

Reserverar mig för stavfel och sådant tjaffs.

Aj fan, då ska jag bara ta en tablett, läma resten av paketet hemma och sticka iväg så jag inte tar mer. Men xanor ska det vara istället för rohypnol ja? bra att veta, för somna vill jag inte göra mitt i alltihopa bara. Jag har lite tolerans mot oxazepam, har ätit och äter 45 milligram om dagen utspritt på tre gånger. Tar jag för mycket blir jag mest trött av dem, 15 milligram fungerar till viss del, men jag måste bli av med mer oro och bli kyligare och inte bry mig så mycket.

Men jag ska ta det lugnt efter de här otäcka varningarna. Kankse börjar med bara en halv tablett xanor?
Citera
2006-06-28, 11:34
Medlem
hundens avatar
höga doser benso samt tramadol ger röda ögon
Citera
2006-06-28, 19:57
Bannlyst
GlÖmde!

Hej fan! Glömde fråga, det finns valium med, men man blir svagare av det va? Muskelsvagare va? Samma med xanor och rohypnol och sådana grejer?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in