Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Okej tack. Nej jag ska inte blanda, det blir bara benzo i så fall! Antingen xanor eller rohypnol, oxazepam är för svagt nämligen, och tar jag för mycket oxe somnar jag bara och det går inte heller nämligen. Därför funderar jag på ropp eller xanor, bara ta EN tablett är ju inte så farligt?
Har du utvecklat någon tolerans av att äta oxazepam? Hur höga doser oxazepam har du tagit?
Jag gissar att det är 2mgs-roppar och 2mg- alt 1mgs-xanor du har att tillgå. Utan tolerans så bör du bli "flummig" oavsett om du tar en 2mg flunitrazepam eller en 2mg xanor, men om målet är att bli flummig utan att det ska märkas av någon som känner dig väl så är det dömt att misslyckas. Jag finner det omöjligt att skärpa till mig under bensopåverkan, vilket annars brukar fungera bra med diverse andra droger (Alkohol, CB, Opiater).
Det är ju bra att du har inställningen att du endast ska äta en tablett, men risken är stor att du inte resonerar lika klokt när du väl satt i dig den där enda tabletten. Det är visserligen inte rent medicinskt farligt med höga doser, men risken att du hittar på dumheter ökar ju.
Eftersom du nu ändå ska sätta i dig benso och riskera att göra bort dig så rekomenderar jag ivf xanor. Rohypnol har starkare... hmm vad heter det nu igen... hypnotiska egenskaper(?) än xanor, och risken för att du blir trött av dem är högre. Rohypnol används normalt som sömnmedel.
Tycker du försiktigt ska testa dig fram, istället för att gå ut med målsättningen att flumma direkt.
Reserverar mig för stavfel och sådant tjaffs.