• 1
  • 2
2006-06-27, 22:12
Bannlyst
Okej, om jag ska köpa rohypnol eller xanor och ta hemma, kommer det att synas nåt på pupillerna? Eller på nåt annat sätt märkas?
Citera
2006-06-27, 22:13
Bannlyst
Kolla polisens manual, det är väl den som räknas ändå?

http://www.polisen.se/inter/mediacac...undartuggx.pdf
Citera
2006-06-27, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Kolla polisens manual, det är väl den som räknas ändå?

http://www.polisen.se/inter/mediacac...undartuggx.pdf

Den här länken funkar inte. Men kommer det synas att man är flummigt? Inte stora pupiller eller såna grejer?
Citera
2006-06-27, 22:21
Medlem
Runka i Motvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Den här länken funkar inte. Men kommer det synas att man är flummigt? Inte stora pupiller eller såna grejer?
Om du oroar dig för pupillernas storlek kanske droger inte är något för dig, har du tänkt så långt?
Citera
2006-06-27, 22:21
Bannlyst
Citat:

Funkar här. Installera Acrobat Reader - gratis, sen har du ALL information du behöver!

*slirig*
Citera
2006-06-27, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runka i Motvind
Om du oroar dig för pupillernas storlek kanske droger inte är något för dig, har du tänkt så långt?

Men saatana. Ananrs bryr jag mig inte, det är bara nu liksom! Eftersom en person är hemma här och inte får se. jag måste bli flummigt ett tag
Citera
2006-06-27, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Funkar här. Installera Acrobat Reader - gratis, sen har du ALL information du behöver!

*slirig*

Jo den var bara lite trög, nu funkar
Citera
2006-06-27, 22:28
Medlem
Runka i Motvinds avatar
Citat:
Men saatana. Ananrs bryr jag mig inte, det är bara nu liksom! Eftersom en person är hemma här och inte får se. jag måste bli flummigt ett tag
Börja med att ta en xanor och straighta till dig och slappna bara av och var dig själv och inte flippa och yla om hur bra du mår. Fan jag trodde folk kunde ta vara på sina liv utan att andra måste moralisera.
Citera
2006-06-27, 22:30
Medlem
Knäckebröds avatar
Nu misstänker jag att du syfter på mamma din och mamma känner sin son bättre än du någonsin kommer att förstå.
Sen hur hon reagerar på det är en annan femma. Men märka det, Mertzi? Jodå, hyvä! Det lär hon.
I annat fall gömmer du dig bakom ett sk. "fyllerus" och springer omedelbart till sängs och kryper ner under täcket.

Beror även på hur iskall du är som människa, hur gammal är du min vän?
Citat:
Okej, om jag ska köpa rohypnol eller xanor och ta hemma, kommer det att synas nåt på pupillerna? Eller på nåt annat sätt märkas?
Citera
2006-06-27, 22:32
Medlem
Nemesis1s avatar
Nej, benso påverkar inte pupillstorleken... Eventuellt kan ögonen se lite trötta ut, men man kan ju alltid skylla på att man är just trött...
Citera
2006-06-27, 22:35
Medlem
Knäckebröds avatar
Pupillstorleken, not.
Alternativa faktorer för icke vana personer kan ju annars visa sig vara som en öppen bok för närstående som älskar sina barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nej, benso påverkar inte pupillstorleken... Eventuellt kan ögonen se lite trötta ut, men man kan ju alltid skylla på att man är just trött...
Citera
2006-06-27, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knäckebröd
Nu misstänker jag att du syfter på mamma din och mamma känner sin son bättre än du någonsin kommer att förstå.
Sen hur hon reagerar på det är en annan femma. Men märka det, Mertzi? Jodå, hyvä! Det lär hon.
I annat fall gömmer du dig bakom ett sk. "fyllerus" och springer omedelbart till sängs och kryper ner under täcket.

Beror även på hur iskall du är som människa, hur gammal är du min vän?

Men saatana, inte morsan, bruden! Min brud är här och så. Ej ole hyvää sitte...

ja, jag får väl göra det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in