Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2007-06-26, 19:56
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Programmet hade fått nåt telefonhot under dagen läste jag. Någon som inte gillade programmet tydligen, det var inte jag...

Precis. Det rörde sig visst om något bombhot. Inget som man på 2000-talet tar speciellt allvarligt på, tydligen.
Hade iofs varit trevligt att få se Wahlgrens sockerbitständer flyga över hela skansen
Citera
2007-06-26, 20:10
Medlem
"stockholm i mitt hjärta, tralla laa, tralla laa" Fy fan man mår illa av hela denna svenska klämmkäcka allsångshysteri som råder i hela landet. Allsång på Liseberg,Marstrand,Bohusfästning har inte Svensson nåt bättre för sej än att sitta på nån jävla bänk och skämma ut sej. I mitt hem är den bannlyst..
Citera
2007-06-26, 20:11
Medlem
micaeles avatar
Det är förståeligt att folk gillar det, man samlas och har kul. Men att titta på - fantastiskt tråkigt och finns ingen mening.
Citera
2007-06-26, 20:13
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Hörde på radion att SVT utökat antalet reserverade bänkrader - på bästa plats längst fram givetvis - åt sina egna kändisar, från sex till tio. Smaklöst, vem fan vill se Rapport- och Aktuelltrödingarna sitta och glassa i ett allsångsprogram? Lägg ner skiten.
Citera
2007-06-26, 20:16
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Hörde på radion att SVT utökat antalet reserverade bänkrader - på bästa plats längst fram givetvis - åt sina egna kändisar, från sex till tio. Smaklöst, vem fan vill se Rapport- och Aktuelltrödingarna sitta och glassa i ett allsångsprogram? Lägg ner skiten.

Jag hörde det också. En dam var vansinning och påstod att hennes "gäng" på 300 personer skulle bojkotta allsången i fortsättningen om dom inte såg något på deras nya platser.
Tydligen har SVT utökat "VIP-läktarna" med sju rader, så alla andra får flytta bakåt.

Vilka problem dom har, va?
Citera
2007-06-26, 20:17
Medlem
micaeles avatar
Alla prioriterar vi olika saker, alltid roligt att se folk som blir vansinniga över ting man själv finner totalt ointressant. Men det vore ju kul ifall det blev bojkott pga särbehandlingen, så kanske hela kalaset läggs ner.
Citera
2007-06-26, 20:20
Medlem
Det var bättre innan det blev hippt. Knappt någon allsång längre.
Citera
2007-06-26, 20:23
Medlem
Cooks avatar
Programmet skulle väl duga om man slapp alla äckliga jävla fjortisar som ska gapa och skrika hela tiden.
Inför 20-års gräns på skansen.
Citera
2007-06-26, 20:45
Medlem
Bombardirs avatar
Det som sänker skiten totalt är ju den överjävligt pinsamme Anders Lundin. Lasse Berghagen var en Gud i jämförelse. Dessutom är gästerna oerhört b-betonade för det mesta. Ibland kan det var kul typ som när Uggla och Gessle är med och kör sina gamla låtar.

Edit:
Min gamla granne Maia Hirasawa är med i dagens program!
Citera
2007-06-26, 20:47
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cook
... Inför 20-års gräns på skansen.
Eller varför inte pensionskrav?
Citera
2007-06-26, 20:49
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir

Min gamla granne Maia Hirasawa är med i dagens program!

Grr, så snygg hon är!

Angående familjen Wahlgren så blev ju detta rent av löjligt. Hela djävla familjen verkar vara på plats? Hurra för Pernillas far?
Citera
2007-06-26, 21:00
Medlem
enbrunaudis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Jag hörde det också. En dam var vansinning och påstod att hennes "gäng" på 300 personer skulle bojkotta allsången i fortsättningen om dom inte såg något på deras nya platser.
Tydligen har SVT utökat "VIP-läktarna" med sju rader, så alla andra får flytta bakåt.

Vilka problem dom har, va?

Det måste vara min avatar det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in