Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2010-08-03, 21:13
Medlem
VitaFårPåÄngens avatar
vem var damen som hoppade runt i bh och mjukisbyxor? Sjöng förjävligt och såg ut som stryk, har SVT verkligen sjunkit så lågt?
Citera
2010-08-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaFårPåÄngen
vem var damen som hoppade runt i bh och mjukisbyxor? Sjöng förjävligt och såg ut som stryk, har SVT verkligen sjunkit så lågt?

Linda Sundblad. Varför sjöng hon dåligt?
Citera
2010-08-03, 21:22
Medlem
VitaFårPåÄngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Linda Sundblad. Varför sjöng hon dåligt?
Menar du att du tyckte hon var bra? Till och börja med var hon så andfådd så hon tog ett flertal toner fel, samtidigt som klangen var katastrof. Antar att hon sällan sjunger live eftersom hon luktade audiotune ända hem till min lilla lägenhet?
Citera
2010-08-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaFårPåÄngen
Menar du att du tyckte hon var bra? Till och börja med var hon så andfådd så hon tog ett flertal toner fel, samtidigt som klangen var katastrof. Antar att hon sällan sjunger live eftersom hon luktade audiotune ända hem till min lilla lägenhet?

Tänkte aldrig på det när jag såg det. Behöver nog se igen för att kunna uttala mig. Men på webbsändningen sjöng hon Over the rainbow, och tycker hon sjöng fint. Analyserar inte direkt alla som sjunger.
Senast redigerad av Canucks 2010-08-03 kl. 21:27.
Citera
2010-08-03, 21:25
Medlem
Michael Caines avatar
Tragiskt!
Allsång på Skansen ÄR så svenskt, men SVTs budget kanske krympt??
Följer det pga. atmosfären och det vackra vyerna över STOCKHOLM!
Nu skrikande finnar(vad bedrog de med?) Mange Schmidt rappar!! Pernilla W sjunger.....
Och... Anders Lundin...? Syns/märks att han gjort sitt. Pissigt engegemang/sång/uppträdande - allmänt trött mao.
Ny programledare nästa år o bättre artister önskas...

M.C.
Citera
2010-08-03, 22:37
Medlem
VitaFårPåÄngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Tänkte aldrig på det när jag såg det. Behöver nog se igen för att kunna uttala mig. Men på webbsändningen sjöng hon Over the rainbow, och tycker hon sjöng fint. Analyserar inte direkt alla som sjunger.

den kan jag inte kommentera (ursäkta) då jag endast såg hennes "hoppa runt-nummer".
Citera
2010-08-04, 02:13
Medlem
Hirvis avatar
Jag gillade Hellman faktiskt, Linda var bara pinsam att se, skämdes. Dansarna var genanta dom med. Hoppas det hamnar på youtube och blir en klassiker, bland det sämsta jag sett någonsin faktiskt, sanslöst uselt.
Citera
2010-08-04, 02:17
Bannlyst
Finns Allsång På Skansen avsnitt från 2004 kvar? Letar efter avsnitt #1 med The Latin Kings som var där och körde några låtar... Någon som vet?
Citera
2010-08-04, 12:23
Medlem
wonderlands avatar
Var ju skittråkigt igår. Körfinnarna var ett stort frågetecken och Hellman var väl sådär, hispig...Wiberg var ett mer okej inhopp än när Allsångskören ska köra Roliga timmen.
Citera
2010-08-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag gillade Hellman faktiskt, Linda var bara pinsam att se, skämdes. Dansarna var genanta dom med. Hoppas det hamnar på youtube och blir en klassiker, bland det sämsta jag sett någonsin faktiskt, sanslöst uselt.

http://www.youtube.com/watch?v=viASTgTvJ_g

Citera
2010-08-07, 12:42
Medlem
Helvete vad mycket tjockisar det finns i publiken.
Citera
2010-08-07, 12:50
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
En anekdot vad det gäller Linda Sundblad och leopardbyxor. Jag fyllde 25, fick ett par leopardstring av mina polare som jag sedan hade på mig när jag gick ut. På stället spelade Lambretta och när jag, lätt berusad möter Linda Sundblad efter spelningen så var jag bara tvungen att visa mina nya kallingar.

Det är säkerligen jag som fungerat som inspiration där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in