Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2025-08-13, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Är det inte bättre att lägga ner skiten, det är ju bara en massa hiphop och rappande negrer som uppträder.
Allt svenskt har dom tagit bort.

Varför ska de lägga ner ett program som är så pass populärt?
Är det inte bättre att ni som inte vill se på det byter kanal?
Citera
2025-08-13, 17:47
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Varför ska de lägga ner ett program som är så pass populärt?
Är det inte bättre att ni som inte vill se på det byter kanal?
Därför att jag är tvungen att betala för skiten genom skatten.
Gör SVT till en reklamkanal istället och då slipper man betala för något som jag inte vill ha.
Citera
2025-08-13, 17:50
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att lägga ner skiten, det är ju bara en massa hiphop och rappande negrer som uppträder.
Allt svenskt har dom tagit bort.

Det känns lite överflödigt att ha med en massa rappande negrer, jag tror inte att deras publik sitter och tittar på Allsång på Skansen en tisdagkväll.
Citera
2025-08-13, 18:10
Medlem
Citat:
Därför att jag är tvungen att betala för skiten genom skatten.
Gör SVT till en reklamkanal istället och då slipper man betala för något som jag inte vill ha.

Som sagt vad du anser kvittar ju eftersom det är ett populärt program.
Bara för dig att acceptera ...
Citera
2025-08-13, 18:14
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Som sagt vad du anser kvittar ju eftersom det är ett populärt program.
Bara för dig att acceptera ...
Just därför så bör Svt bli en betalkanal eller en reklamkanal så vi slipper gynna denna vänstervrida propaganda--TV med skattepengar.
Citera
2025-08-13, 20:21
Medlem
Citat:
Just därför så bör Svt bli en betalkanal eller en reklamkanal så vi slipper gynna denna vänstervrida propaganda--TV med skattepengar.

Nja, där håller jag inte med dig.

Ska bli så skoj att se på Allsången som Pernilla ska leda igen nästa sommar.
Längtar verkligen ...
Citera
2025-08-13, 23:07
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Det är alldeles för många blattar och negrer i programmet.

Ja förfärligt. Det var bättre på Bosse Larssons tid.
Citera
2025-08-14, 01:13
Medlem
[quote=stekpanna80|92572698]
Det heter kokain
Enligt deras podd började Filip dricka redan under e.m på Sturehof med familjen. Ja, verkade riktigt blarig när han försökte skråla. Bedrövligt.
Citera
2025-08-14, 06:23
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Nja, där håller jag inte med dig.

Ska bli så skoj att se på Allsången som Pernilla ska leda igen nästa sommar.
Längtar verkligen ...
Jaha?

Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Ja förfärligt. Det var bättre på Bosse Larssons tid.
Håller jag med om till 110%.
Citera
2025-08-15, 18:34
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Herrejävlar!! Har inte sett på allsången på ett par år, men nu ser jag på npn slags repris.

Jag fick hålla för öronen när Pernilla Wahlgren sjöng "Stockholm i mitt hjärta".

Hon har ju redan fått gammelkärringröst. Vibratot är ju helt sjukt. Samt att hon gapar när hon sjunger. Gör på riktigt ont i öronen.

För övrigt verkar många i publiken gå på glädjepiller, för så glada är inte folk på riktigt.
Senast redigerad av Bajjamannen87 2025-08-15 kl. 18:37.
Citera
2025-08-17, 19:27
Medlem
Crapmagics avatar
Magnus Uggla tar pulsen på Sverige 2025 & jag mår illa av hans Kebablåt. Svenne Banan omfamnade väl kebaben så sent som på 90-talet väl?
Mange lyckas så få in ordet "fyllekäk" 40 år för sent men åker dock skickligt slalom förbi den grövas plattityden "kebabpizza"som lär va senaste skriket i Stockholm nu

Det vart Tore Skogman av Ugglas comeback som sjunger om den eviga Plättlaggen?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-17 kl. 19:51.
Citera
2025-08-17, 19:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jaha?
Bra svarat haha! till Extra-Allt som visar med dylik replik hur vass dennes kniv i lådan troligen är, det är nog ett utmärkt komplement till ett wechsler-test huruvida man är för eller emot Pernillas sätt att vara & i synnerhet i denna kontext eller vad man är för typ av person åtm

Att komma 2025 och göra Pernilla till nån tidlöst untouchable variant av GW Persson är väldigt trött tycker jag & lite som när Magnus sjunger om stans sämsta kebab

När Christina Stollin snart återförenas med Hasse så försvinner nog själva navet till
fixeringen vid hennes familj att göra låtar av i nästa års säsong, men svt räknar kallt med att Christina överlever nästa år, dom verkar inte begripa att det här är vad dom kommer få fortsatt i Pernillas paket & man ser ändå ingen upprepnings-risk med att ha kvar henne, det är väl helt enkelt så att det saknas en ersättare som är kvinna & lika gångbar som henne, så svt har nog inget val än att fortsätta mjölka sengångaren
Tydligen väldigt viktigt för SVT att göra en stor sak av att det inte ska vara live hela, jag tänker på Pernillas schizofrena presentation av sig själv, vilket inramades av ett icke livesänt klädbyte som distanserade henne från sig själv tänkte dom klädbytet skulle ha gjorts live så hade humor däremot uppstått.

Nu skulle hon göra sin nya låt, som jag faktiskt gillade, hörde ni det gott folk? jag var positiv! inte till pisstexten förstås, utan till soundet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-17 kl. 20:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in