Citat:
Ursprungligen postat av
Ichwill
Jaha?
Bra svarat haha! till Extra-Allt som visar med dylik replik hur vass dennes kniv i lådan troligen är, det är nog ett utmärkt komplement till ett wechsler-test huruvida man är för eller emot Pernillas sätt att vara & i synnerhet i denna kontext

eller vad man är för typ av person åtm
Att komma 2025 och göra Pernilla till nån tidlöst untouchable variant av GW Persson är väldigt trött tycker jag

& lite som när Magnus sjunger om stans sämsta kebab
När Christina Stollin snart återförenas med Hasse så försvinner nog själva navet till
fixeringen vid hennes familj att göra låtar av i nästa års säsong, men svt räknar kallt med att Christina överlever nästa år, dom verkar inte begripa att det här är vad dom kommer få fortsatt i Pernillas paket & man ser ändå ingen upprepnings-risk med att ha kvar henne, det är väl helt enkelt så att det saknas en ersättare som är kvinna & lika gångbar som henne, så svt har nog inget val än att fortsätta mjölka sengångaren
Tydligen väldigt viktigt för SVT att göra en stor sak av att det inte ska vara live hela, jag tänker på Pernillas schizofrena presentation av sig själv, vilket inramades av ett icke livesänt klädbyte som distanserade henne från sig själv tänkte dom

klädbytet skulle ha gjorts live så hade humor däremot uppstått.
Nu skulle hon göra sin nya låt, som jag faktiskt gillade, hörde ni det gott folk? jag var positiv! inte till pisstexten förstås, utan till soundet