Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2023-08-15, 21:04
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Skumt med den där utvecklingsstörda killen i cowboyhatt som tydligen kollapsade. Eller halkade han? Någon som såg exakt vad som hände?

Antagligen bara ett litet nervöst sammanbrott. Full eller drogad betvivlar jag. Bra låt, bra röst, skön snubbe så länge han var med i matchen.
Citera
2023-08-15, 21:06
Medlem
Rollinghands avatar
Citat:
Skumt med den där utvecklingsstörda killen i cowboyhatt som tydligen kollapsade. Eller halkade han? Någon som såg exakt vad som hände?

Funktionsvarierad. Beklagligt att SVT ändå prompt skulle ställa honom på scenen. Han kommer inte att minnas mycket när han vaknar i morgon.
Citera
2023-08-15, 21:06
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Å fan, och jag som trodde att han bara spelade lite korkad under intervjun med Pernilla. Sen började han skaka mer och mer och försvann ur bild.

Synd att man inte fick se fortsättningen

Tragiskt, hans ögon var stora som tefat och riktigt spritfet, sommaren har väl varit en enda lång fest och han levde på ångorna som tog slut
Citera
2023-08-15, 21:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tänk Anders Lundin dansa runt och sjunga en låt om sig själv där han tackar hela Sverige för stödet som man ju ska behöva .........och påstår att det är hans band som spelar på allsång på Skansen

Hon har bara missförstått själva grundvalen till varför hon är där 😆
Citera
2023-08-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Han var med på Jills veranda och även där kollapsade han.

https://www.expressen.se/noje/stjarnan-kollapsar-i-jills-veranda-vaknade-pa-sjukhus/
Det förklarade läget samt vem det var. Nu borde väl tv fått nog. Det går inte ens att banda honom utan det blir månaders sjukskrivning mitt i och inget blir klart. Dock kul i direktsändning då de filmar annat men glömmer att stänga av Pernillas mick i utsändning.
Senast redigerad av KamratBlue 2023-08-15 kl. 21:10.
Citera
2023-08-15, 21:12
Medlem
För er som missade programmet eller vill se det igen så finns det på SVT Play: https://www.svtplay.se/video/KLaG574/allsang-pa-skansen/victor-leksell-dagny-och-samir-och-viktor-bland-artisterna?position=0&id=KLaG574

David Ritschards uppträdande börjar vid 33:30 och intervjun är efter hans framförande.
Citera
2023-08-15, 21:22
Medlem
malu45s avatar
Precis innan de kör igång allsången så svajjar han ju rätt ordentligt. Herregud.
Citera
2023-08-15, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Så varför är Victor Leksell känd? Är det för att han är söt och har en bra personlighet? Är det allt som krävs nuförtiden?

För rösten och musiken är ju högst medioker vad det verkar.

Jävlar vad gubbig kommentar

Finns värre exempel på folk som inte kan något som är kända
Citera
2023-08-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Antagligen bara ett litet nervöst sammanbrott. Full eller drogad betvivlar jag. Bra låt, bra röst, skön snubbe så länge han var med i matchen.

Absolut! ruskigt skön snubbe, som har gjort många bra låtar. Kan vara så att det bara var ett nervöst sammanbrott, med tanke på direktsändnings samt miljonpublik.

Det jag tyckte var konstigt var att han lät inte som han brukar så att säga i intervjun med Pernilla.

Och direkt efter kliver barnartisterna Samir och Victor in och kör playback... snacka om kontraster.
Citera
2023-08-15, 21:29
Medlem
stickan888s avatar
Jag tyckte om Victor Leksells låt, men jag uppfattade inte vad titeln är på den. Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2023-08-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Jag tyckte om Victor Leksells låt, men jag uppfattade inte vad titeln är på den. Någon som kan hjälpa mig?

Natten blir till dag
Citera
2023-08-15, 21:37
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Såg du den där tonårstjejens tuttar som hoppade upp-å-ner på ett ganska schönt virvlande sätt i den där vita t-shirten, jag börjar gilla deras musik
Det var bra studs i de lökarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in