Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2025-08-12, 18:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Du läste men förstod inte det som du läste?
Vi tar det en gång till.

Vem tror du att jag syftar på när jag skriver så?
En som i nuläget är programledare eller någon annan?
Själv tror jag att jag drev med både dig och mig, när jag förnekar den riktiga Pernilla på ett kreativt sätt, på så vis får jag ju fram mitt budskap om att Pernilla suger utan att vara offensiv

Ikväll blir det spännande att se vilken XXXXXXXL- blommig klänning Lisa Nilsson ska ha på sig iår när hon tvångsmässigt framför H.Himmler runt hörnet igen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-12 kl. 18:34.
Citera
2025-08-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Själv tror jag att jag driver med både dig och mig, när jag förnekar den riktiga Pernilla på ett kreativt sätt, på sp vis får jag ju fram mitt budskap om att Pernilla suger
Som sagt, du har visat prov på din förmåga eller snarare oförmåga att förstå det som du läser tidigare.

Ikväll hoppas vi att det avslöjas att Pernilla fortsätter även nästa sommar.
Citera
2025-08-12, 20:05
Medlem
Knotknets avatar
Proffset Pernilla kommer som vanligt göra en galant insats trots att hennes dotter var i rättegång idag. Jag hoppas verkligen Pernilla vill fortsätta. Hon gör Allsången på ett fantastiskt sätt.

Det känns som att Magnus Uggla måste gå i pension. Otroligt dålig sånginsats. Dryg idiot är han också.
Citera
2025-08-12, 20:16
Medlem
Knotknets avatar
Den där Roxettemusikalspersonerna är utomordentligt usla. Hur kan man sjunga så dåligt? Marie Fredriksson var en helt fantastisk sångerska då kan man inte låta tondöva WT som aldrig tidigare sjungit vara med i en Roxettemusikal.
Citera
2025-08-12, 20:20
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Lisa Nilsson har fina gardiner på sig ikväll
Citera
2025-08-12, 20:20
Medlem
SodaFointains avatar
Vad gör Pär Lärndtröm backstage?
Citera
2025-08-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Själv tror jag att jag drev med både dig och mig, när jag förnekar den riktiga Pernilla på ett kreativt sätt, på så vis får jag ju fram mitt budskap om att Pernilla suger utan att vara offensiv

Ikväll blir det spännande att se vilken XXXXXXXL- blommig klänning Lisa Nilsson ska ha på sig iår när hon tvångsmässigt framför H.Himmler runt hörnet igen
Ja oj vad stor hon är, Lisa Nilsson!
Citera
2025-08-12, 20:24
Medlem
Magnus Uggla är ju med, så därför kollar man ikväll, han är bäst Lisa Nilsson har tydligen hittat till Skansen också, jobbigare sångare finns inte
Citera
2025-08-12, 20:27
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Magnus Uggla är ju med, så därför kollar man ikväll, han är bäst Lisa Nilsson har tydligen hittat till Skansen också, jobbigare sångare finns inte
Ska han köra på svt play?
Citera
2025-08-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ska han köra på svt play?

Jag vet inte, jag hoppas på det
Citera
2025-08-12, 20:30
Medlem
Knotknets avatar
Lisa Nilsson är lite för pretto tycker jag. Synd då hon har potential och sjunger bra.
Citera
2025-08-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den där Roxettemusikalspersonerna är utomordentligt usla. Hur kan man sjunga så dåligt? Marie Fredriksson var en helt fantastisk sångerska då kan man inte låta tondöva WT som aldrig tidigare sjungit vara med i en Roxettemusikal.
Jag tänkte också på det. De var inte bra! Går inte att jämföra med Marie Fredriksson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in