Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2022-10-25, 08:40
Medlem
DjPuttes avatar
Nu blir det ett tittar tapp på detta program inte många som vill ha Pernilla Wahlgren som programledare, Har SVT problem hitta någon som ville ta över eller brist på ledningsförmåga......
Citera
2022-10-25, 08:54
Medlem
Soterns avatar
Har Wahlgren tagit över lär programmet kvarstanna i familjen i minst femtio år.
Citera
2022-10-25, 09:01
Medlem
Snubchurps avatar
Fruktansvärt. Tur jag inte sett skiten på många herrans år.
Citera
2022-10-25, 09:08
Medlem
Risken är väl att SVT ville ha en kvinna oavsett vilket. Personen i detta fall riskerar att vara större, mer framträdande och mer intressant än programmet "Allsång på Skansen".

Hur gör de nu med hennes inspelningar för TV5, skapar man undantag för henne? Man får ju inte vara i någon reklamkanal samtidigt som SVT, men det undkommer man väl genom att de inte sänder exakt samtidigt. Sjunga kan hon ivf men Allsång på Skansen ska inte handla om henne utan allsången.

Feminismen har åter talat på SVT och politiken är viktigast så man har denna gång valt en allsångsledare med en stor ung publik. Ytterligare ett vuxenprogram som ska bli barnprogram!
Citera
2022-10-25, 09:10
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu blir det ett tittar tapp på detta program inte många som vill ha Pernilla Wahlgren som programledare, Har SVT problem hitta någon som ville ta över eller brist på ledningsförmåga......

Det tror jag också. Folk i allmänhet är väldigt trötta på familjen Wahlgren. Det hade behövts nytt blod och helst en manlig programledare denna gång.
Citera
2022-10-25, 09:17
Medlem
Programledare Wahlgren/Ingrosso. Skulle Programledaren heta något annat, ja då är Wahlgren/Ingrosso där som gäster och får uppmärksamhet. Känns lite Nordkorea.
Citera
2022-10-25, 09:42
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Blev förstås en Wahlgren (Pernilla).

Helt vansinnigt att kasta in den skatan.
Nu tittar jag aldrig på programmet i övrigt och har heller aldrig gjort och kommer garanterat inte göra det i framtiden heller med tanke på att Pernilla ska ta över.
Måste väl finnas någon annan som inte heter Wahlgren/Ingrosso här i Sverige som kan göra TV och är folklig?

Hatar hela denna familj och stänger av eller byter kanal så fort jag ser någon av dessa människor.
Citera
2022-10-25, 09:44
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Önskar att det funnits ett popupfilter mot allt som har med Wahlgren att göra. De hemsöker mitt liv känner jag….

Säg till när filtret är färdigt, kommer installera det på alla mina datorer och även TV:n.
Hatar hela släkten och får nu helt enkelt hoppas att Sir Vääs kan göra historien kort med Pernilla Tar han sig ut från akvariet så kan han mycket väl ligga och mysa i loungerna under scenen vägen fram till sommaren och sen ta en ordentlig tugga av häxan. Har vi tur så är resten av familjen i loungen den dagen så Sir Vääs får sig en riktig middag.
Senast redigerad av Vit-Brandbil 2022-10-25 kl. 09:48.
Citera
2022-10-25, 09:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det tror jag också. Folk i allmänhet är väldigt trötta på familjen Wahlgren. Det hade behövts nytt blod och helst en manlig programledare denna gång.
Men så är det det är Familjen Wahlgren överallt så gissar en säsong och borta, Hade också sett en manlig programledare också istället för Wahlgrens Värld på Skansen!
Citera
2022-10-25, 09:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men så är det det är Familjen Wahlgren överallt så gissar en säsong och borta, Hade också sett en manlig programledare också istället för Wahlgrens Värld på Skansen!
Kanske Benjanmin tar över efter Pernilla? Då är ju cirkeln sluten så att säga.
Citera
2022-10-25, 10:28
Medlem
Visst Pernilla Wahlgren var inte mitt förstahandsval heller och jag är verkligen inget fan av henne. Men vad är grejen med att döma ut en person innan man ens gett denne chansen? Hon kan ju omöjligt bli sämre än Petra Marklund iaf
Citera
2022-10-25, 10:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Helt vansinnigt att kasta in den skatan.
Nu tittar jag aldrig på programmet i övrigt och har heller aldrig gjort och kommer garanterat inte göra det i framtiden heller med tanke på att Pernilla ska ta över.
Måste väl finnas någon annan som inte heter Wahlgren/Ingrosso här i Sverige som kan göra TV och är folklig?

Hatar hela denna familj och stänger av eller byter kanal så fort jag ser någon av dessa människor.
Det dom är ute efter är att hon ska sköta mellansnacket och dra ner skrattsalvor på att vara under bältet med inte så folkkära artister, det ska bli mera "du kanske är lite dum i huvet" moments med Loa som Pernilla ska locka fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in