Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-06-23, 09:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
nästan, tror inte barnporr eller liknande ok men jag kan ha fel, finns ju forumsdel åt de så kanske även sådana bilder ok för flashen?

Nej. Det är förbjudet att posta nakenbilder eller dylikt på personer under 18 år. Däremot finns det inget förbud varken i lagen eller på Flashback för pedofiler att diskutera sina fantasier eller erfarenheter. Ingen tvingar ju en att gå in på den forumdelen om man tar illa upp.
Citera
2022-06-23, 11:11
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Var har du hört det?

Kommer inte ihåg men vet att för massa år sedan så var det folk (tramskändisar) som grinade om det publikt. Tror också att jag läst om det här på FB också.
Citera
2022-06-23, 11:56
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nullheap
Bilder skulle innebära att Flashback begick lagbrott så det är inte okej.
Ok, men det ok att ha en forumsdel för peddisarna att utbyta kontakter med varrandra ok? Äckligt, fan sjukt att de inte stänger den forumsdelen.
Citera
2022-06-23, 13:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ok, men det ok att ha en forumsdel för peddisarna att utbyta kontakter med varrandra ok? Äckligt, fan sjukt att de inte stänger den forumsdelen.

Det är inte olagligt för pedofiler att utbyta kontakter med varandra. Att det är äckligt är irrelevant. Flashback har som mål att inskränka yttrandefriheten så lite som möjligt och förbjuder därför bara sådant som strider mot svensk lag.

Du behöver inte läsa pedofilforumet om du äcklas av det.
Senast redigerad av Ganonito 2022-06-23 kl. 13:32.
Citera
2022-06-23, 17:31
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
nästan, tror inte barnporr eller liknande ok men jag kan ha fel, finns ju forumsdel åt de så kanske även sådana bilder ok för flashen?
Nej det är tillåtet att diskutera pedofili, nekrofili osv där men att posta barnporrbilder är inte tillåtet.
Citera
2022-06-23, 20:49
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Var det någon som uppmärksammade att tråden handlar om copyright-problem? Att Flashen har ett regelverk för avatarer är klart, men frågan är om någon klagat över att man använder en bild här med copyright. Böterna kan vara ganska saftiga om man olovandes använder andras bilder, men avatarer kanske anses så obetydliga att de är undantagna.

Nåja, jag tror att Coppola inte missunnar mig att pryda min profil med General Corman.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in