Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2023-01-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Tack, då kan jag andas ut. =)

Vi borde ge fan i att skapa musik och poesi också, all outsägligt vacker konst. Vi borde låta bli kärlek helt. Gör det bara jävligare att dö. Ton av salt i själens sår.
Citera
2023-01-12, 23:35
Medlem
S.O.Stolps avatar
Vi går alla och väntar. Vi vaknar, går upp och går till jobbet. Där väntar vi på att få gå hem. Äntligen hemma. Väntar på att gå och lägga sig. Somnar, vaknar, går upp. Snart är det helg, vad skönt det ska bli. Vänta bara. Söndag kväll. I sommar blir det skönt med semester. Sen är det snart jul igen.

Vad väntar du på?
Citera
2023-01-12, 23:41
Medlem
bobo909s avatar
Livet är ett väntrum på döden, så din fundering/tankegång är inte miffo. Fyll väntrummet med något som passar dig, om det nu är att tjäna pengar, knulla fram fem efterblivna miserabla barn (som kommer få det enormt tufft i tiden som komma skall) eller fågelskådning kan bara du bedöma. Du är rätt vanlig ändå i det stora hela.
Citera
2023-01-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Vi går alla och väntar. Vi vaknar, går upp och går till jobbet. Där väntar vi på att få gå hem. Äntligen hemma. Väntar på att gå och lägga sig. Somnar, vaknar, går upp. Snart är det helg, vad skönt det ska bli. Vänta bara. Söndag kväll. I sommar blir det skönt med semester. Sen är det snart jul igen.

Vad väntar du på?

Tänker på dikten FÖRLUSTEN av Stig Johansson: Alla dessa dagar som kom och gick. Inte visste jag att de var livet.

Just nu har jag sån jävla panikångest över döden att jag bara vill skrika som besatt rakt ut.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in