2022-06-18, 10:31
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Du beskriver situationen bra buddy!😎

Vad brukar hon ha på sig sexig crop-top som visar smal midja? Tight kort kjol? Har hon tungpiercing kanske?😛

Smörj henne med sunscreen... spanka hennes rumpa och lår så dem blir rödbruna!

Avsluta med att ta henne i analen😫

⚾️ Homerun !!
Citera
2022-06-18, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Hon är kåt på dig fattar du väl. Nästa gång hon kommer in så ger du henne vad hon förtjänar!

Ja hon vill testa rida äldre vinranka som sin mor gjort, då hon går igång på att smaka det mor fått smaka. Vi vet att Sangria är vanligt i Spanien så kanske samrida är en vanlig aktivitet hos mor o dotter.

Ja Ts har ett dilemma med styvdottern som gör honnom styv eller nåt sånt och det kanske är pinsamt som nudist va vet jag.. nej men det är varmt kallingar kan inte vara kul i 30+ grader tom styvdotter springer ogenerat näck i värmen så är det väl ok om inget händer varför krångla till allt i våra manshjärnor tänk på sand så bulan går ner och då menar jag inte Dersert Rose.
Citera
2022-06-18, 11:02
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Mamman och jag är inte tillsammans längre och ingen av oss vill flytta för lägenheten ligger tio meter från en fin strand, är en fyra och kostar bara 7 800 kr i mån och den ligger nära hennes barns skola, så vi sover i egna rum. Jag har ingen fläkt eller ac på rummet och nu klockan 1 på natten är det 30+ inomhus så jag är alltid naken på rummet för det är så varmt.

Tidigare i kväll kommer dottern som är 17 och vill fråga om det är okej om hon spelar PS i rummet brevid och jag låg med hörlurar och lyssnade på musik och hörde henne aldrig för hon brukar inte knacka. Istället stod hon där och tittade och petade mig på ryggen. Det händer också att hon kommer in och sätter sig på toaletten och pratar om ditten och datten när jag duschar eller så går hon själv runt naken och jag har sagt det till hennes mamma för jag vill inte få problem, men hon säger att det är normalt i en familj. Hennes pappa jobbar mest och jag brukar kolla på Netflix med henna e och annat som hon gillar, så vi har en bra relation. Fine det är Spanien och folk är mindre blyga här men det känns märkligt. Min egen dotter var inte så.

What to do? Funderar på att flytta för jag dejtar några andra just nu och jag behöver lugn och ro i mitt liv, men kan inte flytta förrän tidigast i september. Jag är skiträdd att hon kommer in en dag när jag runkar för inga av dörrarna har lås. Inte ens toalettdörren har lås här.
Var är 30 grader kl 1 på natten?
Citera
2022-06-18, 11:05
Medlem
snurresprettiss avatar
Ja det verkar vara lite skillnad på spanjorer och svenskar i vissa fall.
Citera
2022-06-18, 11:06
Medlem
Amazon-mannens avatar
Vi vet alla vilket svar du vill ha från Flashback om hur du ska "lösa" situationen

Citera
2022-06-18, 11:10
Medlem
har ingenting att göra med att det är Spanien eller kulturellt. Hon saknar bara respekt kanske hon inte har blivit lärd så du kan lära henne.
Citera
2022-06-18, 11:20
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
För att lås inte existerar juh... hade du svårt att läsa den biten? I Spanien saknas lås på i stort sett alla dörrar för att det saknas skämskuddar där. Allt är naturligt och okej. Människor på besök hos vänner kan t.o.m springa I underkläder hos dem.. inte helt ovanligt.

Då löser man väl problemet med att sätta på en hasp?

Är det för varmt installerar man AC.

Kallas problemlösning.
Citera
2022-06-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Då löser man väl problemet med att sätta på en hasp?

Är det för varmt installerar man AC.

Kallas problemlösning.

När har du köpt en haspen eller AC till ett hus du besöker i 2 veckor? Eller 4 veckor?

Självklart om man bor relativt stadigt på platsen, men om det handlar om 2-4 veckor vartannat år eller ännu mer sällan så anpassar man sig efter det. Det är viktigare med en öl extra än en hasp till badrummet på semestern.
Citera
2022-06-18, 11:36
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
När har du köpt en haspen eller AC till ett hus du besöker i 2 veckor? Eller 4 veckor?

Självklart om man bor relativt stadigt på platsen, men om det handlar om 2-4 veckor vartannat år eller ännu mer sällan så anpassar man sig efter det. Det är viktigare med en öl extra än en hasp till badrummet på semestern.

Då anpassar man sig också. Kanske genom att ta på sig ett par kallingar eller undvika att dra i snabeln när styvdottern är hemma.

Jag får otäcka bilder i huvudet av TS blekfeta arsle när jag läser den här tråden. Ser honom ligga där på en oböddad säng, kladdig och svettblänkande, och frenetiskt dra i den lilla skinkspiken som vägrar resa sig.
Citera
2022-06-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Då anpassar man sig också. Kanske genom att ta på sig ett par kallingar eller undvika att dra i snabeln när styvdottern är hemma.

Jag får otäcka bilder i huvudet av TS blekfeta arsle när jag läser den här tråden. Ser honom ligga där på en oböddad säng, kladdig och svettblänkande, och frenetiskt dra i den lilla skinkspiken som vägrar resa sig.

Visst är det så. Bor man i samma hus anpassar man sig, i synnerhet när man vet hur alla klär sig.
Jag tror att TS vill "bli påkommen och knullad av styvdottern".

I mitt fall när man bor i ett grannhus är det inte riktigt samma sak men det är smällar man får ta ibland.
Citera
2022-06-18, 11:50
Medlem
sfrges avatar
Nånting säger mig att TS är kåt på och fantiserar om sin styvdotter.
Citera
2022-06-18, 11:57
Medlem
swedsters avatar
Hon vill uppenbarligen knulla med dig så lika bra att ta första steget och kliva in i hennes rum naken med fullt stånd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in