2022-06-18, 07:41
Medlem
Ja, om du vill fega ut så dra, annars så är hon ju uppenbarligen up to the task..
Citera
2022-06-18, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Du borde väl rimligen kunna be vuxna människor om att knacka innan man öppnar en stängd dörr?

Om inte, köp en enkel hasp och skruva i dörren/dörrarna.
Kostar inte många spänn och skitenkelt att skruva dit, problem solved.

En tjej som är 17 år är inte vuxen.
Citera
2022-06-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowcow
Om hon kommer in när du runkar och hon inte uppskattar det du håller på med kommer hon knacka nästa gång.
Varför låser man inte dörren när man sysslar med sånt?
Citera
2022-06-18, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
"What to do?"

Googla "step dad prnhub" för inspiration.

Men dessa filmer är väl sällan helt autentiska?
Citera
2022-06-18, 09:01
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Ja men spänn på henne, det är väl det du vill höra.. Fast det kanske är för varmt?
Ja exakt. . bästa svaret.
Citera
2022-06-18, 09:09
Medlem
AngieDs avatar
hon kanske vill suga av dig? fråga
Citera
2022-06-18, 09:12
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
En tjej som är 17 år är inte vuxen.
jo,ung vuxen
Citera
2022-06-18, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Varför låser man inte dörren när man sysslar med sånt?

För att lås inte existerar juh... hade du svårt att läsa den biten? I Spanien saknas lås på i stort sett alla dörrar för att det saknas skämskuddar där. Allt är naturligt och okej. Människor på besök hos vänner kan t.o.m springa I underkläder hos dem.. inte helt ovanligt.
Citera
2022-06-18, 09:55
Medlem
Vad sägs om att lära dig prata?
Herregud går du och tänker på nåt så säg det. Fan vad såna som du komplicerar till saker i onödan. Get some balls
Citera
2022-06-18, 09:55
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Mamman och jag är inte tillsammans längre och ingen av oss vill flytta för lägenheten ligger tio meter från en fin strand, är en fyra och kostar bara 7 800 kr i mån och den ligger nära hennes barns skola, så vi sover i egna rum. Jag har ingen fläkt eller ac på rummet och nu klockan 1 på natten är det 30+ inomhus så jag är alltid naken på rummet för det är så varmt.

Tidigare i kväll kommer dottern som är 17 och vill fråga om det är okej om hon spelar PS i rummet brevid och jag låg med hörlurar och lyssnade på musik och hörde henne aldrig för hon brukar inte knacka. Istället stod hon där och tittade och petade mig på ryggen. Det händer också att hon kommer in och sätter sig på toaletten och pratar om ditten och datten när jag duschar eller så går hon själv runt naken och jag har sagt det till hennes mamma för jag vill inte få problem, men hon säger att det är normalt i en familj. Hennes pappa jobbar mest och jag brukar kolla på Netflix med henna e och annat som hon gillar, så vi har en bra relation. Fine det är Spanien och folk är mindre blyga här men det känns märkligt. Min egen dotter var inte så.

What to do? Funderar på att flytta för jag dejtar några andra just nu och jag behöver lugn och ro i mitt liv, men kan inte flytta förrän tidigast i september. Jag är skiträdd att hon kommer in en dag när jag runkar för inga av dörrarna har lås. Inte ens toalettdörren har lås här.

Typiskt svenskt. Den här nakenheten ni håller på med inom familjen även med vuxna barn. Upplagt för incest. Det finns en erotisk underton även i dotterns beteenden. Sjuk mentalitet.
Citera
2022-06-18, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
jo,ung vuxen

Inte alls, vuxen blir man inte förrän 18. Samma i Spanien som i Sverige.
Senast redigerad av Slacker- 2022-06-18 kl. 10:08.
Citera
2022-06-18, 10:09
Medlem
Hon är kåt på dig fattar du väl. Nästa gång hon kommer in så ger du henne vad hon förtjänar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in