2023-02-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunettc80
o

Vet du vad. Jag = Sara.
Har ALDRIG någonsin satt mig själv i en offerroll...du har ingen aning om hur jag kämpat för mina barn. Du vet inte ens 5 procent av omständigheterna.
Jag ställde upp på artikel i syfte att hjälpa andra i samma situation.
Dumt att slänga ur sig massa åsikter man inte vet ett skit om

Hur hjälper du andra med den? Du får pengr för o ta noet en tatuering..! Kanske kan hjälpa andra som blivit "utsatta" av H då om du får över efter en laserborttagning
Citera
2023-02-15, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ok 👍

Fadern gick bort för över 20 år sen
Citera
2023-02-15, 01:23
Medlem
Citat:
Varför känns det VIKTIGT att hänga ut Hur många barn jag har. Snälla vuxna människor

BARNEN ÄR STORA OCH KAN SJÄLVA LÄSA HÄR!

Det va en som skrev att barnet såg för gammalt ut för o va Hs barn, va bara en förklaring.. tror inte det e svårt o se på hans tiktok annars.
Citera
2023-02-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camkaze
Hur hjälper du andra med den? Du får pengr för o ta noet en tatuering..! Kanske kan hjälpa andra som blivit "utsatta" av H då om du får över efter en laserborttagning
Vad exakt menar Du med att jag ska hjälpa andra som blivit utsatta av honom ?

Nu har ju jag fått flera 1000 mail med respons på artikeln så jag VET att jag redan hjälpt många, men allt du läste i artikeln är att jag tigger pengar?
Citera
2023-02-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Så starkt av dig att våga berätta till slut och komma ur hans grepp. Hoppas du får läka och får en ljus framtid!
Tack.
Citera
2023-02-15, 09:11
Medlem
Citat:
Vad exakt menar Du med att jag ska hjälpa andra som blivit utsatta av honom ?

Nu har ju jag fått flera 1000 mail med respons på artikeln så jag VET att jag redan hjälpt många, men allt du läste i artikeln är att jag tigger pengar?

Absolut inte.. tycker du är.mer än värd o få pengar för o ta bort skiten.. jag hoppas han får ett långt straff idag.. Det finns andra han oxå skadat dom senaste åren som inte ens får hålla sin talan i det här. Eller får tillbaka ett skit han tagit..!!! Hoppas innerligt att han blir borta i MÅNGA år.. vidriga parasit är vad han är!
Citera
2023-02-15, 09:58
Medlem
Citat:
Absolut inte.. tycker du är.mer än värd o få pengar för o ta bort skiten.. jag hoppas han får ett långt straff idag.. Det finns andra han oxå skadat dom senaste åren som inte ens får hålla sin talan i det här. Eller får tillbaka ett skit han tagit..!!! Hoppas innerligt att han blir borta i MÅNGA år.. vidriga parasit är vad han är!

Kan du inte berätta mer om vad han gjort? Bra om så mycket som möjligt kommer fram, han ska inte slippa undan och alla ska veta vad han är för en.
Citera
2023-02-15, 10:24
Medlem
Citat:

Känner att det ansvaret inte riktigt behöver läggas på mig.
Utredningen har pågått under månader och det har typ alla vetat. Du har själv kunnat ringa utredarna och informera göra din röst hörd.
Om du känner att du är ett "offer " till honom. Så de till att din röst hörs om det skulle hjälpa dig.
Hur ska jag/andra ens kunna veta vilka "andra " som är hans "offer " och på vilket sätt ???
Sen behandlar alla människor trauman/upplevelser på olika sätt. Hoppas du får den hjälp du behöver
Citera
2023-02-15, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loffelus
Kan du inte berätta mer om vad han gjort? Bra om så mycket som möjligt kommer fram, han ska inte slippa undan och alla ska veta vad han är för en.
Idag kommer allt mitt fokus vara på domen och intervjuer.
Men om intresset finns till att höra min "berättelse" så ska jag absolut lösa det om syftet är "rätt " ska klura lite på den.
Citera
2023-02-15, 11:01
Medlem
Citat:
Idag kommer allt mitt fokus vara på domen och intervjuer.
Men om intresset finns till att höra min "berättelse" så ska jag absolut lösa det om syftet är "rätt " ska klura lite på den.

Självklart har du fullt upp nu, det förstår jag.

Jag menade inte att du behöver berätta mer, jag misstänker att det är fler än du som råkat illa ut av honom.

Nu håller vi tummarna och hoppas att han får minst 10 år i finkan.

Sköt om dig och jag hoppas verkligen att du och barnen får möjlighet till återhämtning nu. ❤️
Citera
2023-02-15, 12:23
Medlem
Nu är pulsen på MAX. Beredskapen är igång OM det går dåligt idag. Barnen är i skydd och jag står med väskorna o bara väntar.
Kan jag andas ut eller behöver jag fly om ca 1 timme!
Citera
2023-02-15, 13:21
Medlem
Citat:
Nu är pulsen på MAX. Beredskapen är igång OM det går dåligt idag. Barnen är i skydd och jag står med väskorna o bara väntar.
Kan jag andas ut eller behöver jag fly om ca 1 timme!

Nu är vi med dig och håller tummarna för att du ska få lugn och ro i många år framöver!

❤️❤️❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in