Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-16, 23:13
  #1
Medlem
Låt säga jag har 1-2 års erfarenhet inom Java, Spring Boot, Gradle osv allt runt omkring för backend utveckling. Hur svårt är det att dra sig mot jobb inom C++?

Jag har börjat inse att jag gillar att skriva C++ mycket mer än Java. Men vill veta om det är någon annan som gjort den övergången till C++utvecklare.

Någon med input?
Citera
2022-06-16, 23:22
  #2
Medlem
nedboys avatar
Med några års erfarenhet av kodning och att du kan visa upp att du är en fena på C++ (om du nu kan det) så borde tillgängliga jobb växa som maskrosor för dig.
Citera
2022-06-17, 01:35
  #3
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Lia
Låt säga jag har 1-2 års erfarenhet inom Java, Spring Boot, Gradle osv allt runt omkring för backend utveckling. Hur svårt är det att dra sig mot jobb inom C++?

Jag har börjat inse att jag gillar att skriva C++ mycket mer än Java. Men vill veta om det är någon annan som gjort den övergången till C++utvecklare.

Någon med input?

Om du kan C++ borde det vara enkelt att få sådana jobb när du har arbetslivserfarenhet inom programmering.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback