• 1
  • 2
2022-06-16, 21:57
Medlem
Jag och flera andra på Flashback är intresserade av att veta vem det är som har mördat flest människor i Sveriges undre värld. Detta gäller bara kriminella/organiserad brottslighet.

Det har tidigare nämnts personer från DP som Shobre, Makelele, och andra individer som Shad, Ayye, osv. Här är det viktigt att diskutera personer som själva har begått mord och vem och hur många de har klippt, och inte folk som har lagt pengar på folk.

Vem vill få äran att börja?
Citera
2022-06-16, 22:02
Medlem
Fettsugnings avatar
Omöjligt att svara på eftersom få "gangstermord" klaras upp. Tror dock att Jokso ligger bra till.
Citera
2022-06-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Omöjligt att svara på eftersom få "gangstermord" klaras upp. Tror dock att Jokso ligger bra till.
Gammelkukarna är en piss i havet jämfört med dagens beväpnade psykopater från Somalia.
Citera
2022-06-16, 22:09
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Gammelkukarna är en piss i havet jämfört med dagens beväpnade psykopater från Somalia.
Det har du ingen aning om eftersom brotten nästan aldrig klaras upp. Och det var ännu sämre förr, utan dagen resurser och teknik.
Citera
2022-06-16, 22:13
Medlem
Citat:
Det har du ingen aning om eftersom brotten nästan aldrig klaras upp. Och det var ännu sämre förr, utan dagen resurser och teknik.
Utan dagens resurser? Tycker du att polisen verkar hänga med? Det skjuts dagligen i Sverige. Hur ofta sköts det i Stockholm på joksos tid? Var tredje månad?
Citera
2022-06-16, 22:16
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Tror inte det går att lista ut. Förmodligen nån du inte ens vet namnet på.
Citera
2022-06-16, 22:17
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Utan dagens resurser? Tycker du att polisen verkar hänga med? Det skjuts dagligen i Sverige. Hur ofta sköts det i Stockholm på joksos tid? Var tredje månad?
Det sköts inte lika ofta men det var ju heller inte lika många inblandade. Dessutom togs folk av daga med andra metoder och media missade mycket. Gängblattarna idag för mer väsen av sig. Det finns ingen "undre värld" på samma sätt som då. En kriminell invandrare "försvann". Svensson märkte inget, media märkte inget.
Citera
2022-06-16, 22:51
Medlem
Citat:
Det sköts inte lika ofta men det var ju heller inte lika många inblandade. Dessutom togs folk av daga med andra metoder och media missade mycket. Gängblattarna idag för mer väsen av sig. Det finns ingen "undre värld" på samma sätt som då. En kriminell invandrare "försvann". Svensson märkte inget, media märkte inget.
Antagligen är du en gammelkuk själv som lever kvar på 90-talet utan någon som helst vetskap om dagens kriminella.

"han den där JOKSO kommer jag ihåg var JÄVLIGT kriminell typ 92-93, ungefär samtidigt som jag gick ut högstadiet, han måste de vara!"
Citera
2022-06-16, 22:59
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Janne Raninen!
Citera
2022-06-16, 23:04
Medlem
Citat:
Min tolkning är att det här är en gissnings-tråd där svaren ska baseras på någon slags fakta i kombination med rykten. Ska man då utgå ifrån uppklarande fall, med fallande domar, då gissar jag att svaret är ganska lätt att söka upp på internet men då också inte nödvändigtvis ett sanningsenligt svar på trådens fråga.
Citera
2022-06-16, 23:49
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Janne Raninen!

Såg honom häromdagen i Högdalen, STAR-STRUCK.

Ångrar att jag inte tog en "selfie" med honom
Citera
2022-06-17, 00:00
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Såg honom häromdagen i Högdalen, STAR-STRUCK.

Ångrar att jag inte tog en "selfie" med honom

Det gjorde även Sanna Marin (statsminister i Finland) för ett tag sedan, det blev en mindre moralpanik. 😄

https://www.iltalehti.fi/politiikka/...f-67c4d7d64f2b
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in