2022-06-16, 22:30
Medlem
Ingo från "Baren", på en bensinmack i Borås. Det var stort.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-06-16 kl. 22:34.
Citera
2022-06-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I min kundlista har jag regissörer, världsstjärnor och deckardrottningar. Bland annat. Så det har fan i mig blivit en del. Men jag skulle gissa att inom en radie av säg... 500 meter från min bostad, så kan du nysa och råka göra det över någon som är känd, så det slutade snabbt bli speciellt.
Är du prostituerad? "Kundlista"
Citera
2022-06-16, 22:37
Medlem
Antivaxxers avatar
Träffade sångaren i Oasis på ett lyxhotell i Sydostasien.

Glenn Hysén (han är exakt likadan irl)

Håkan Hellström på en lunchrestaurang
Citera
2022-06-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I min kundlista har jag regissörer, världsstjärnor och deckardrottningar. Bland annat. Så det har fan i mig blivit en del. Men jag skulle gissa att inom en radie av säg... 500 meter från min bostad, så kan du nysa och råka göra det över någon som är känd, så det slutade snabbt bli speciellt.
Du fixar laptops i Göteborg ja, men hänger du med de där kändisarna eller är det strikt "internet funkar inte"-relationer du har?
Citera
2022-06-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Är du prostituerad? "Kundlista"
Han lagar datorer.
Citera
2022-06-16, 22:45
Medlem
Bott i Båstad i 35 år och träffat på en massa genom åren. Den som stuckit ut som trevligast var Artur Ringart som var som vem som helst och vi hade ett bra samtal om allt möjligt som bordsgrannar. Kan inte påstå att många kändisar är så sociala, de vill mest skärma sig mot pöbeln vilket är förståeligt i sammanhanget.
Citera
2022-06-16, 22:45
Medlem
MissBs avatar
Jag träffade Dave Chapelle en gång på flygplatsen i Bangkok, han skulle spela in en reklamfilm🙌🏽🥳
Citera
2022-06-16, 22:46
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
- Jan Guillou i kön på ica.
- Tony i Rederiet i kön till Ica.
- Helen Meltzer på planet till Doha.
- Bo Brundin när han fastnade i en gymmaskin😂😂 Han hade inte koll på hur maskinen funkade och hade ett helsike att komma loss. Har för mig att det var en sån ryggmaskin som man sitter i och pressar ryggen uppåt.
- Jesper Björklund på ett bröllop.

Är urdålig på kändisar så har säkert träffat fler men missat vilka de var.
Citera
2022-06-16, 23:06
Medlem
Steven Van Zandt på grand hotell...supertrevlig o fick ta selifis
Citera
2022-06-16, 23:09
Medlem
peterZiipens avatar
Inspelning av Alla mot Alla:
Filip Hammar kom sent som fan. Smådryg mot produktionen. Ville bli servad snytpapper och röt till när han inte fick det på en gång. Försvann i pausen för att ta samtal, alla fick vänta.

Wikingsson var trevlig.
Citera
2022-06-16, 23:10
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Håkan Hellström ätandes en banan utanför 7Eleven. Är säkert över tio år sedan nu, tror det var under Edelweiss-eran. Jag hade druckit öl och sprit innan så det var väl därför man vågade gå fram till honom. Snackade om några låtar och tog en selfie. Trevlig, men verkade stressad.
Citera
2022-06-16, 23:18
Medlem
calmsolutions avatar
Har träffat Steve Jones, gitarristen i Sex Pistols, vid ett par tillfällen, detta i LA.

Extremt trevlig person och det är nog enda gångerna jag blivit riktigt ”star struck”. Han är ändå en person som har varit med och förändrat musikindustrin rejält och dessutom en mycket duktig musiker, hans gitarrspel i Pretty Vacant är unikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in