2022-08-22, 23:11
Medlem
Nu ska man inte dra för stora växlar av en match men om United spelar som i första halvlek och på det får in Casemiro kan dom bli jobbiga och ha att göra med. Riktigt imponerad av dom. Detsamma kan dock inte sägas om ett förvisso skadedrabbat Liverpool. Van Dick ser inte ut som han brukar. Salah gör mål och bidrar med en del annat men känns det som att det var rätt och krita det kontraktet med han ni som håller på Liverpool?

Elanga såg pigg ut även om han borde gjort mål!
Bruno är svår att tycka om så som han beter sig på planen!

Blir en spännande säsong känns som plats 2-6 är väldigt svårtippat just nu 🤓
Citera
2022-08-22, 23:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Nu ska man inte dra för stora växlar av en match men om United spelar som i första halvlek och på det får in Casemiro kan dom bli jobbiga och ha att göra med. Riktigt imponerad av dom. Detsamma kan dock inte sägas om ett förvisso skadedrabbat Liverpool. Van Dick ser inte ut som han brukar. Salah gör mål och bidrar med en del annat men känns det som att det var rätt och krita det kontraktet med han ni som håller på Liverpool?

Tror att kvällens match var mer som ett engångs tillfälle för MUs del, de är fortfarande lika usla.

Men jag tror (som tidigare nämnt) öht inte på Liverpool denna säsong.
Citera
2022-08-22, 23:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, att visa till källor osv slutade jag med för ca 2 år sedan. Men jag förhåller mig alltid till fakta i saker o ting som jag skriver, och därmed så vet jag att alltid har rätt.

När blev jag skolad av ngn här inne? Det har aldrig hänt.

Hahahah. Ingen idé ens försöka. Du lever verkligen i en egen värld. Vill du på riktigt att jag gör en sammanställning av när du blivit uppläxad av folk? Tro mig jag gör det när tid finns. Sen behöver du aldrig mer yttra dig. DEAL?
Citera
2022-08-22, 23:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahah. Ingen idé ens försöka. Du lever verkligen i en egen värld. Vill du på riktigt att jag gör en sammanställning av när du blivit uppläxad av folk? Tro mig jag gör det när tid finns. Sen behöver du aldrig mer yttra dig. DEAL?
Ja, jag vill mer än gärna se att du gör det
Citera
2022-08-22, 23:26
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92

Framför allt var det ett aggressivi försvarsspel av United över hela plan. Där man vågade gå in kropp-mot-kropp.

Något inga av deras senaste försvarsspelare erbjudit tidigare.

Men som sagt, bara en match.
Senast redigerad av -GG 2022-08-22 kl. 23:56.
Citera
2022-08-22, 23:33
Medlem
-GGs avatar
Casemiro kommer ju knappast att försämra United.

Dessutom verkar man jaga fler innan fönstret stänger.
Citera
2022-08-22, 23:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Hade Liverpool vunnit kvällens match mot Man United, så hade vi nu haft en 5+ inlägg från Liverpool-kåren om hur fantastiskt bra de är, och att Klopp är världens bästa manager etc, etc. Dock så är kåren alltid väldigt tysta av sig efter att deras lag har gått på en förlust.
Citera
2022-08-22, 23:46
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Fotbollens naturlagar säger att eftersom allt talar för Liverpool så kommer ManU att vinna. Enkel fotbollslogik.

Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nej, den naturlagen gäller inte mellan United-Liverpool längre. Där gäller lagen istället att United blir fullständigt utklassade och att tränaren i United tappar omklädningsrummet och spelarna slutar anstränga sig och förlorar kommande matcher mot bottenlag bara för att få bort tränaren.

Vi får se om det blir så den här gången också. Själv spelar jag inte men mitt råd till alla som spelar är att satsa på 0-4 eller 0-5.

Inte för att säga "vad var det jag sade?", men.... Vad var det jag sade!!!!!!!!!
Citera
2022-08-23, 00:08
Medlem
Hahaha fyfan att torska mot ett krisande United, man kan bara skratta åt det! Är det nu det verkligen vänder för United?
Men vilket jävla mittfält Klopp ställde upp med Sedan har vi VAR som visar varför det är så fantastiskt igen, solklar offside!
Nåja vi kan inte sjunka lägre än detta så det är bara att ta nya tag i helgen!
Citera
2022-08-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Inte för att säga "vad var det jag sade?", men.... Vad var det jag sade!!!!!!!!!
Du hade helt rätt. Ska lyssna mer på dig i fortsättningen.
Citera
2022-08-23, 00:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, jag vill mer än gärna se att du gör det

Då blir den offentlig snart.
Citera
2022-08-23, 00:44
Medlem
Visste att försäljningen av Mane skulle försämra Liverpool den här säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in