Citat:
Ursprungligen postat av
Schmoove
Det har varit en lång och härlig sommar och jag hade faktiskt glömt av hur tröttsamt det är att diskutera med dig.
Vi kör ett varv till här. Det blir alltid ett varv till med dig,
Det är tre poäng som räknas, allt utöver är egentligen inte intressant efter en match. Var det inte du som brukade säga att titlar vad det enda som räknades?
Du brukar ta upp jämförelsen med LIV, men du får ungefär samma svar som vanligt. Jag är inte det minsta avundsjuk. Jag är stolt och glad över mitt klubbval och all glädje och framgång det medfört.
Jag tog upp paraden eftersom det framkom kritik från egna LIV-spelare om att dom inte alls förstod syftet med en parad efter ännu en CL-förlust. Bland annat TAA, bara att googla.
"Vi kör ett varv till" för att sedan skriva nått nytt som du inte alls skrivit tidigare

fast jag håller givetvis med i att 3 poäng är såklart viktigare (förutom när ni blev invincibles såklart ?).
Självklart är titlar det viktigaste, men har jag ens jämfört dagens match mot något förutom att säga att det är imponerande? Du klagar på hur tröttsamt det är att diskutera med mig men du själv diskuterar ju inte ens det jag skriver? För att sen försöka trycka ned mig såklart.
Bussparaden har jag redan skrivit om och det kan man också googla varför man körde.