2022-08-27, 22:42
Medlem
Märkligt att tänka att spelarna som alla snackar om i PL nu är svenskar och norrmän: Ödegård, Håland, Kulusevski och Isak.

Har säkert aldrig varit så tidigare i premier leagues historia. Jag vet att det finns en del portugiser och brassar också och en och annan argentinare men Skandinavien regerar. 😎
Citera
2022-08-27, 22:54
Medlem
Skönt med en vändning och seger för Arsenal mot Fulham, mycket viktigt att vinna en sådan match trots sådär spel.

Skönt också att Gabriel fick göra mål och avgöra efter sitt misstag vid 0-1 målet.
Citera
2022-08-27, 23:01
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Det har varit en lång och härlig sommar och jag hade faktiskt glömt av hur tröttsamt det är att diskutera med dig.

Vi kör ett varv till här. Det blir alltid ett varv till med dig,

Det är tre poäng som räknas, allt utöver är egentligen inte intressant efter en match. Var det inte du som brukade säga att titlar vad det enda som räknades?

Du brukar ta upp jämförelsen med LIV, men du får ungefär samma svar som vanligt. Jag är inte det minsta avundsjuk. Jag är stolt och glad över mitt klubbval och all glädje och framgång det medfört.

Jag tog upp paraden eftersom det framkom kritik från egna LIV-spelare om att dom inte alls förstod syftet med en parad efter ännu en CL-förlust. Bland annat TAA, bara att googla.

"Vi kör ett varv till" för att sedan skriva nått nytt som du inte alls skrivit tidigare fast jag håller givetvis med i att 3 poäng är såklart viktigare (förutom när ni blev invincibles såklart ?).

Självklart är titlar det viktigaste, men har jag ens jämfört dagens match mot något förutom att säga att det är imponerande? Du klagar på hur tröttsamt det är att diskutera med mig men du själv diskuterar ju inte ens det jag skriver? För att sen försöka trycka ned mig såklart.

Bussparaden har jag redan skrivit om och det kan man också googla varför man körde.
Citera
2022-08-27, 23:13
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Det har varit en lång och härlig sommar och jag hade faktiskt glömt av hur tröttsamt det är att diskutera med dig.

Vi kör ett varv till här. Det blir alltid ett varv till med dig,

Det är tre poäng som räknas, allt utöver är egentligen inte intressant efter en match. Var det inte du som brukade säga att titlar vad det enda som räknades?

Du brukar ta upp jämförelsen med LIV, men du får ungefär samma svar som vanligt. Jag är inte det minsta avundsjuk. Jag är stolt och glad över mitt klubbval och all glädje och framgång det medfört.

Jag tog upp paraden eftersom det framkom kritik från egna LIV-spelare om att dom inte alls förstod syftet med en parad efter ännu en CL-förlust. Bland annat TAA, bara att googla.

I ärlighetens namn vet jag inte hur det är möjligt att vara så felknullad som Imbaz. En Chelseahatare och en av frontfigurerna i Liverpoolmaffian som lever i mammas källare.

En parad för två cupvinster där den första (ligacupen) borde fråntas och ges till Chelsea då vi blev helt klart rånade av Stuart Attwell. Det vore det enda rättvisa och glöm inte bort att denna parad hölls på samma datum som Heyselkatastrofen.

Att horungarna inte har nån som helst skam i kroppen men bortförklaringen från maffian blir väl att det var produktionsfel eller nåt i den stilen.

Kvällens rant avklarad.

#Justiceforthe39
Citera
2022-08-27, 23:32
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Preston har ju inlett säsongen ganska sjukt i The Championship. Efter 6 matcher har man 8 poäng och målskillnaden 1-0. Det vill säga en 1-0 vinst sen fem stycken 0-0 matcher.

Stoke med ny tränare effekt. JDT har fått en tuff inledning på nya tränaräventyret.

Inte så mycket att kommentera i PL. Brighton inledde bra förra säsongen också. Kommer sjunka ned till mitten/nedre halvan. Mer Bournemouth som var dåliga. 0-9 är för stora siffror. Håller med en föregående talare. Bournemouth unger 0 känsla. Helt meningslöst lag. Parker en ok Championship tränare. Inte mer. Hoppas dom åker. Ingen kommer sakna dom.

Arsenal får åka bland molnen ett tag till. Haft ett enkelt schema. Villa hemma nästa. Men kommer snart ned på marken igen och får kämpa om topp 4.
Citera
2022-08-28, 00:04
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Kul att se Sergio Gomez första 9 minuter i Man C-tröjan. Hann med att visa vilka känsliga fötter och vilket lugn han besitter.
Hoppas Pep skruvar upp antalet minuter snarast. Vill se mer av Gomez redan i nästa match.
Citera
2022-08-28, 12:46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Kul att se Sergio Gomez första 9 minuter i Man C-tröjan. Hann med att visa vilka känsliga fötter och vilket lugn han besitter.
Hoppas Pep skruvar upp antalet minuter snarast. Vill se mer av Gomez redan i nästa match.

Han startade mot Barca tidigare i veckan. Tyvärr mådde jag illa som en gris och såg bara första halvlek.

Lite slarvig kanske men killen är ny och kommer jobba sig in. ”Tyvärr” tror jag Cancelo och Walker kommer starta 90% tillsammans.

Men ja, hoppas få se mer utav honom, kul om han blir bättre och växer sig in i laget. Skönt att vara spanjor i detta lag.
Citera
2022-08-28, 16:14
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hur länge blir Gerrard kvar?
Citera
2022-08-28, 17:02
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Något liverpool fan som tycker som mig att Diaz är eran bästa spelare so far denna säsong? Påminner om Silva i City. Små kvicka spelare från Primeira Liga. Båda två är som två aggresiva hundar som springer i 90 minuter.

Lämnar Silva nästa säsong så släng dom pengarna på Diaz
Citera
2022-08-28, 17:23
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Något liverpool fan som tycker som mig att Diaz är eran bästa spelare so far denna säsong? Påminner om Silva i City. Små kvicka spelare från Primeira Liga. Båda två är som två aggresiva hundar som springer i 90 minuter.

Lämnar Silva nästa säsong så släng dom pengarna på Diaz
Behöver jag svara?

Ps håll fingrarna borta 🤣 däremot tänkte vi värva er Dias 😜
Senast redigerad av Drickback 2022-08-28 kl. 17:29.
Citera
2022-08-28, 18:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Behöver jag svara?

Ps håll fingrarna borta 🤣 däremot tänkte vi värva er Dias 😜

Ja svara på om han är eran bästa spelare eller ej

Ni kan få Aké..
Citera
2022-08-28, 18:52
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja svara på om han är eran bästa spelare eller ej

Ni kan få Aké..
Du kan redan svaret haha bäst hittills är Diaz & Alisson.

Aké ska starta alla era matcher så behåll ni honom 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in