Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Ja, jag tror starkt på Arsenal den här säsongen, är många, många år sen jag (och de flesta andra Gooners) var så optimistiska. Och som sagt, varken Liverpool eller Chelsea har imponerat såhär långt, och jag tror ej på ngn av de denna säsong.
Annars så avstår jag mer än gärna från att lukta dig eller ngn Liverpoolare i röven.
Kom Floppingham 3:a i 21/22..?😬🤫😂
Annars så är du enbart bitter p g a att jag har ägt dig såpass många ggr här inne.
City står i 1,36 på bet365 på att vinna PL. Båda lagen har väl förstärkt mot förra året, (Liverpool tveksamt iofs om Nunez är en förbättring i jämförelse med Mane, förmodligen på ett par år men inte denna säsongen, bara vad jag tror.) Mvh Muhammed på SFI
Dit jag vill komma är, på vilket sätt tycker du City inte har nåt att komma med denna säsong? Du kan ju lassa in ett stort belopp annars om du är så säker på det men det vore jävligt efterbelivet att komma med den analysen efter 2 omgångar. Vi leder förvisso nu mot Bournemouth också men dom 3 matcherna vi spelat är matcher vi ska ha 9 poäng I om vi ska slåss om topp 4, det ser lovande ut men det är inget som säger att det inte blir samma veva som förra säsongen, vips en skada på nyckelspelare och så är det samma gamla Arsenal. Försök lär dig va lite ödmjuk på riktigt du är pinsam och har noll självinsikt 😊
Gillar det jag sett av Jesus 😊 nu när pepe går till Nice på lån vore det fint med en ytter och Tielemans in så har vi en bra bredd på truppen också.
Everton ser riktigt uddlöst ut tycker jag, tappar dom Gordon får dom slåss för att hålla sig uppe i år också.
Ska bli intressant och se hur Newcastle står sig mot City imorgon. West Ham måste ta sin första 3 poänger imorgon också.
Måste säga att jag är imponerad av Casemiro värvningen just nu, dock 4 års kontrakt med en lön på över 300k per vecka (?) Kan vara det enda och anmärka på men i deras sits var det ju helt klart det bästa dom kan få tag på så lyfter på hatten där, dock är det nog en process på ett par år innan man kan vara med och slåss på riktigt och då vetifan hur bra han är 😊 på tal om United ryktas Pulisic mot Maguire, tror Chelsea kommer märka av att Abramovich var en bra ägare med lite insyn i fotbollsvärlden i jämförelse med Boehly också.
Knepigt av Sterling och komma med kommentarer om hur han blev illa behandlad hos City under slutet där, ändå fick han spela flest minuter förra säsongen av yttrarna där?
Skönt att vi är igång på riktigt nu iaf önskar er en bra helg gött folk 😊