2022-07-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Tack, underbara nyheter. Har inte läst ett skit men hoppas inte Liverpool fuckar upp lönestrukturen, rykten sades att han ville ha 160 k mer än VVD i veckan. Hoppas liverpool förhandlade ned det.
Vad jag läst så är det £350k/w och 3 år.
Citera
2022-07-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Vad jag läst så är det £350k/w och 3 år.

Så verkar det vara. Liverpool har förstört hela sin lönestruktur för Salah. Han är värd det, men det signalerar också att Liverpool hellre deltar i den moderna fotbollen än att behålla sina principer. För framgångens skull är det positivt, men om principerna dör är det lika bra att sälja ut sig till Super League och pissa fansen i ansiktet på en gång.

Liverpool blir farliga nästa säsong. FSG har motbevisat sina tvivlare. Jag tror att City vinner ändå, men det blir jämnt. Arsenal och Spurs tar CL-platserna bakom. Chelsea femma. Newcastle och Man U slåss om sjätteplatsen.
Citera
2022-07-02, 14:23
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Jag tror det även denna säsong kommer krävas på 90 poäng minst för att vinna. City och Liverpool har satt den nivån nu.
Citera
2022-07-02, 17:14
Medlem
Vanstertrollets avatar
Fattar inte varför klubbarna ska envisas med att spela träningsmatcher bakom stängda dörrar för? Arsenal slog tydligen Ipswich med 5-1 i en sådan match nyss. Hattrick av Nketiah och varsitt mål av Lokonga och Balogun. Säger mig absolut ingenting. Sluta med tramset bara. Irriterande.
Citera
2022-07-02, 17:30
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Lingard har gett upp karriären och blivit dansare istället tillsammans med 2 bögkompisar.

https://vm.tiktok.com/ZMNBCTerR/
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-07-02 kl. 17:32.
Citera
2022-07-02, 19:36
Medlem
goseigens avatar
Ronny vill spela i CL och tycks fiska efter kontrakt med ett lag som deltar.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10976051/Cristiano-Ronaldo-requested-Manchester-United-let-LEAVE.html
Citera
2022-07-02, 19:38
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10976051/Cristiano-Ronaldo-requested-Manchester-United-let-LEAVE.html

Chelsea känns väl närmast?

Tror han lämnar om Manchester U får ett marknadsmässigt bud. Ingen vill ha en sur dyr Ronaldo i sitt lag.
Citera
2022-07-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Lingard har gett upp karriären och blivit dansare istället tillsammans med 2 bögkompisar.

https://vm.tiktok.com/ZMNBCTerR/

Heter bögkompisarna möjligtvis Marcus och Paul???
Citera
2022-07-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Tror faktiskt inte det spelar så stor roll för United. Han har gjort några hattrick men det hade varit bättre om han hade gjort ett mål i varje eller varannan match.

Det går inte att tvinga kvar en sådan som Ronaldo om han vill lämna. Tvingar de kvar honom kommer han sittstrejka en hel säsong som Paul Pogba.

Men det här visar i alla fall att United är en klubb med gigantiska problem. Tidigare har det sagts att det är mest akut att fylla hålen på mittfältet men nu är den stora frågan vem i helvete som ska göra målen. Sancho kan göra några mål men det räcker inte långt.
Citera
2022-07-02, 23:26
Moderator
zanteras avatar
Jag kommer personligen inte fälla några tårar om Ronaldo lämnar - var aldrig speciellt positiv över transfern från början. Däremot är ju ett större problem att vi från förra säsongen till denna tappat Cavani, Greenwood, Ronaldo (?) och Martial (?) och med tanke på att flera av de stora anfallsnamnen i Europa redan säkrat sin framtid (t.ex. Håland, Mbappe, Vlahovic, Nunez) så är ju den stora frågan vem man isånnafall ska värva på anfallsfronten som är bra nog att vara vår #9.
Citera
2022-07-03, 02:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag kommer personligen inte fälla några tårar om Ronaldo lämnar - var aldrig speciellt positiv över transfern från början. Däremot är ju ett större problem att vi från förra säsongen till denna tappat Cavani, Greenwood, Ronaldo (?) och Martial (?) och med tanke på att flera av de stora anfallsnamnen i Europa redan säkrat sin framtid (t.ex. Håland, Mbappe, Vlahovic, Nunez) så är ju den stora frågan vem man isånnafall ska värva på anfallsfronten som är bra nog att vara vår #9.
Jaha? Kan minnas att det var en viss flashbackare vars användarnamn är Z..... skrev ngt helt om den portugisiska farbrorn för ca 1 år sedan.

Men självklart så vill ju Ronaldo lämna Man United... ingen spelare med ambitioner om att vinna titlar önskar att spela för MU numera, inse det.
Citera
2022-07-03, 08:51
Medlem
Vanstertrollets avatar
Bara för att understryka hur underskattad Gabriel Jesus är: 7:a genom tiderna i PL i mål per minut spelad. Extremt fynd. Spuds värvar Richarlison för dyrare pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in