Citat:
Ursprungligen postat av
gigantiskmegakuk
Du bär på ilska och du behöver komma till insikt gällande vad det är som får dig att känna dig hotad samt vidta adekvata åtgärder för att skydda dig själv och dina intressen.
Ilskan är mest riktad mot mig själv för att jag raserar allt jag bygger upp gång på gång. Är väldigt intelligent och social (när jag inte har dipparna), och har byggt upp allt jag kunnat önska (eller varit på gång). Men så fort det börjar gå bra raserar jag allt.
Just nu har jag bara jobbet och det har senaste månaden börjat vackla också pga mitt mående. Har i övrigt inget liv trots att jag är 40 år, dvs inga att umgås med, ingen flickvän, inga barn, inga hobbies, ingenting. Jag jobbar, går hem och lägger mig på sängen och bokstavligen glor i taket tills det är dags att sova. Då tar jag en insomningstablett, somnar. Rinse/repeat.
Har just nu ingen energi/motivation överhuvudtaget. Och när jag får det nästa gång ska jag inte ens bemöda mig att göra nåt av den för jag raserar alltid det jag byggt upp. Bättre att skita i det helt enkelt. Frågan är dock vad fan man ska göra av livet för ett sånt här liv är fullkomligt menlöst.