2023-05-21, 16:36
Medlem
Homofants avatar
Kebabbaren i Linköping eller Hakepi i Linköping.
Citera
2023-05-21, 16:38
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Kebabbaren i Linköping eller Hakepi i Linköping.

Aldrig testat! Men lägger det i min lista på intressanta kebaberior om man åker till Linköping nångång
Citera
2023-05-21, 22:07
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Ja man måste ju testa ibland och se vad det är man ger till lilla kissen!

Kattmatsligan.

Mysch: oerhört stolt över dig att du skrev detta på FB.
Finns säkert flera som smakat och vet vad det är.

Fast du trollar!!!!!

Ont. TS hur många kebabställen har du besökt för att veta detta? 500 stämmer det ?
Visst kan det räckas med en gång för att tycka just den kebaben är bäst? fast vem vet ?
Senast redigerad av Bertil85 2023-05-21 kl. 22:09.
Citera
2023-05-21, 22:52
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Kattmatsligan.

Mysch: oerhört stolt över dig att du skrev detta på FB.
Finns säkert flera som smakat och vet vad det är.

Fast du trollar!!!!!

Ont. TS hur många kebabställen har du besökt för att veta detta? 500 stämmer det ?
Visst kan det räckas med en gång för att tycka just den kebaben är bäst? fast vem vet ?

Jag slutade räkna efter 489, och det var för 2 år sedan och jag vet 100% att jag ätit på många fler ställen efter det.

Hade jag kunnat bevisa så hade jag gjort det!
Citera
2023-05-21, 22:54
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Jag slutade räkna efter 489, och det var för 2 år sedan och jag vet 100% att jag ätit på många fler ställen efter det.

Starta en kebabblogg?
Citera
2023-05-21, 23:01
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiseAboveYou
Det handlar om såsen. Den största skillnaden är alltid kebabsåsen.

Kan hålla med till viss del.
Jag gillar också den vita såsen och på ”mitt kebabställe” så är den perfekt, precis som jag vill ha den.
Testade ett annat ställe någon gång och då hade såsen lite smak av fisk, kanske hade de i lite fisksås eller något. Var absolut inte gott och förstörde hela kebaben.

Jag bor i Västmanland där TS anser att den bästa kebaben finns. Jag har absolut inte provat så många olika utan har hittat min så varför söka vidare.
Citera
2023-05-22, 00:32
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Starta en kebabblogg?

Hade ju varit nice faktiskt!
Citera
2023-07-14, 21:26
Medlem
Lofns avatar
Vad är grejen med kebab? Nu har jag bara provat en gång för besvikelsen blev för stor. Jag åt kebab i ett sällskap så jag tror inte att stället vi åt på var särledes dåligt då övriga i sällskapet tyckte om kebaben. Jag tyckte däremot köttet var riktigt undermåligt. Såsen var god och kryddig men köttbitarna var riktigt dåliga. Det kändes som dåligt kött dolt av god sås.
Citera
2023-07-14, 21:38
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Aldrig testat! Men lägger det i min lista på intressanta kebaberior om man åker till Linköping nångång
Skippa kebabbaren. Har gått ner sig totalt. Hakepi är fortfarande bra!
Citera
2025-03-13, 20:42
Medlem
Citat:

Varför inte återuppliva en gammal tråd ? =)

Jag är på jakt efter den perfekta kebabtallriken i Västerås. Bott på annan ort några år. Nu när vi är tillbaks i stan har mitt tidigare favoritställe, Hemdalsgrillen, bytt ägare. För mig är köttets kvalitet det viktigaste och den varierar stort tycker jag.

Några aktuella tips?
Citera
2025-05-05, 13:47
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbmacka
Varför inte återuppliva en gammal tråd ? =)

Jag är på jakt efter den perfekta kebabtallriken i Västerås. Bott på annan ort några år. Nu när vi är tillbaks i stan har mitt tidigare favoritställe, Hemdalsgrillen, bytt ägare. För mig är köttets kvalitet det viktigaste och den varierar stort tycker jag.

Några aktuella tips?

Förlåt för sent svar! Sturegatan pizzerias Kebabtallrik är enligt mig Sveriges godaste kebabtallrik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in