Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det är väldigt skönt med leggings, och tydligen sexigt.
Brukar du också ha leggings på dig? Ser man något igenom när du har de på dig?

Jag går på yoga, och man har dessa typ av byxor när man utför yoga för att man ska vara så rörlig som möjligt.
Ja, det är väldigt sexigt med leggings och det är skönt att ha på sig dem.
Brukar ha på mig leggings ibland och vad jag vet så ser man inte något igenom.

Jo precis, på yoga brukar man ha en viss typ av byxor för att man ska vara så rörlig som möjligt och jag tycker även såna byxor är sexiga.
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-15 kl. 22:51.
Citera
2022-06-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Ser många yngre tjejer i leggings där deras fitta/snippa sk cameltoe är synligt. Blev en jävla kontrast att se en tjej som stod i kön på Ica för att hämta ut paket och personen före vad en somalisk muslimsk ung tjej för att viss liksom kontrasten.

Men frågan är , vet tjejerna om att deras snippa syns tydligt?

Givetvis gör dom det. Dom är 100% mån och medveten om sitt utseende.
Det där med att dra fram kameltån gör dom med en baktanke för att locka till sig flugornas herre. Deras mating partner!
Citera
2022-06-15, 22:28
Medlem
Är det bara jag som säger tyst för mig själv hora eller horjävel när jag ser det.
Citera
2022-06-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej, äger inga leggings då jag inte ser klok ut i såna Fel kroppsform för såna byxor.

Men även andra byxor, beroende på hur dom är skurna, visar ju till viss del hur jag ser ut i skrevet. Och det bryr jag helt enkelt inte om, för jag har dom byxor jag finner bekväma och tvingar inte någon att titta i mitt skrev.

Men frågan är ju om tjejer och kvinnor är medvetna om att det syns, och i så fall varför? Och där finns nog alla möjliga svar och inget universalsvar.

Jag har noterat att man ser smalare ut i leggings.
Mina redan smala ben ser ut som två tändstickor i väldigt tunna leggings, så jag kör ofta de med lite tjockare tyg.

Jag tror iallfall om de bär leggings ofta så är de medvetna om hur det ser ut, men att de inte bryr sig.

Jag kan dock säga att det här inte är något jag har märkt av. Varken på gymmet eller på stan. Så jag tror inte att det är en medveten grej av dem som det syns på,
Utan att de har byxor de tycker är sköna och sedan råkar konturen synas för vissa, oavsett byxor.
Precis som på killar kan man se ibland också.
Citera
2022-06-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ska kvinnor tåla att få en mans bula upptryckt i ansiktet när man vistas på allmän plats då?
Bör ju rimligen gälla samma regler om vi pratar om att klä sig anständigt.
Vill män ha mjukisbyxor där man ser bulan så väl bekomme, och vill kvinnor ha leggings eller andra byxor där man ser könets kontur, väl bekomme.
Det går utmärkt att fästa blicken på andra ställen än i skrevet på människor ute på allmän plats.

Bulan kommer efter man sett fittbyxorna.
Citera
2022-06-16, 00:01
Medlem
Det är skönt med leggjeans tights som sitter fint utan att vara hårt mot kroppen. Men lite ute ur modet nu men de skönt ha om man inte gör något speciellt. Brukar ha sånna eller mjukis shorts hemma eller om man liksom är nära där man bor. Cameltån är till för att synas, tjejer vet att de drar sig uppmärksamhet ☺️
Citera
2022-06-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Cameltån är till för att synas, tjejer vet att de drar sig uppmärksamhet ☺️

Helt riktigt. Kameltå är mysigt
Citera
2022-06-16, 09:44
Medlem
whatthedeuces avatar
Det är sjukt osnyggt.

Även balettballe, motsvarigheten till detta, för män, när byxan är så uppdragen att den tvingas åt ena sidan är inte attraktivt.
Citera
2022-06-16, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja, det är väldigt sexigt med leggings och det är skönt att ha på sig dem.
Brukar ha på mig leggings ibland och vad jag vet så ser man inte något igenom.

Okej. Vad brukar du ha för tröjor till leggingsen?

Jag kanske även ska tillägga att när jag är på jobbet så brukar jag dock kombinera leggingsen med andra plagg.

Citat:
Jo precis, på yoga brukar man ha en viss typ av byxor för att man ska vara så rörlig som möjligt och jag tycker även såna byxor är sexiga.

Jag kör yoga i mina vanliga träningsleggings, det funkar utmärkt.
Citera
2022-06-16, 16:18
Medlem
Citat:
Okej. Vad brukar du ha för tröjor till leggingsen?

Jag kanske även ska tillägga att när jag är på jobbet så brukar jag dock kombinera leggingsen med andra plagg.
Vanliga tröjor typ, inga spec tröjor, bör nämnas att det jag har är tjockare leggings.
Jo det kan vara smart att kombinera leggingsen med andra plagg när man jobbar.
Citat:
Jag kör yoga i mina vanliga träningsleggings, det funkar utmärkt.
Ja, det lär också funka utmärkt och tycker även såna träningsleggings är sexiga. All typ av leggings och liknande tycker jag är sexigt, dock främst när tjejer har det obvs.
Citera
2022-06-16, 17:22
Medlem
Citat:
Vanliga tröjor typ, inga spec tröjor, bör nämnas att det jag har är tjockare leggings.
Jo det kan vara smart att kombinera leggingsen med andra plagg när man jobbar.

Ja, det lär också funka utmärkt och tycker även såna träningsleggings är sexiga. All typ av leggings och liknande tycker jag är sexigt, dock främst när tjejer har det obvs.

Alright. Jag har aldrig sett någon kille i leggings faktiskt, förutom vissa som har det när de tränar.

Jag kör ju låg midja på alla mina leggings. Vissa kanske gör fel och köper leggings med låg midja och drar sedan upp dom så långt att de skär in.
Citera
2022-06-16, 17:35
Medlem
Citat:
Alright. Jag har aldrig sett någon kille i leggings faktiskt, förutom vissa som har det när de tränar.

Jag kör ju låg midja på alla mina leggings. Vissa kanske gör fel och köper leggings med låg midja och drar sedan upp dom så långt att de skär in.
Nej, man brukar väl inte det då leggings anses vara tjejkläder, men visst funkar det säkert bra om man tränar. Men som sagt, jag har sällan på mig det.

Troligtvis är det så, att dem köper med låg midja och drar upp så långt som möjligt så de skär in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in