Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-14, 09:32
Medlem
Ser många yngre tjejer i leggings där deras fitta/snippa sk cameltoe är synligt. Blev en jävla kontrast att se en tjej som stod i kön på Ica för att hämta ut paket och personen före vad en somalisk muslimsk ung tjej för att viss liksom kontrasten.

Men frågan är , vet tjejerna om att deras snippa syns tydligt?
Citera
2022-06-14, 09:39
Medlem
TheJackets avatar
Ja. Det är mode bland instagramhora-generationen
Citera
2022-06-14, 09:41
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Ja, det är hela grejen med "Leggings på stan", de vet att män går igång på att se konturer av blygdläppar avtecknade mot det tighta plagget. Själva syftet s.a.s. Tjejernas motsvarighet till killarnas dickpics. En tjej iförd leggings i city är kåt och desperat, simple as that..
Citera
2022-06-14, 10:04
Medlem
AngieDs avatar
klart att de medvetna, tycker det ser äckligt ut personligen
Citera
2022-06-14, 10:07
Medlem
Ja, det är de medvetna om. (Oftast)
Men tror inte det är desperat eller egentligen vilja ha gruppens mäns uppmärksamhet. Utan väldigt många är i parrelationer så antagligen något för att kåta upp eller vara attraktiv för sin man.
Likt min fru som går runt i sommarklänningar även i oktober för att hon vet att jag tycker att just det är sexigt.
Citera
2022-06-14, 10:07
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Det här har jag också undrat över.
Ser så många slampigt klädda tjejer ute på stan varje dag. Tajta leggings där röven och muttan syns tydligt.
Till slut blir man tvungen att titta bort för att inte få ståfräs ute på gatan.
Börjar undra om de inte gör det för att jävlas med oss, typ "se, men inte röra".
Citera
2022-06-14, 10:35
Medlem
Ibland kan man inte gör något åt det. Klart de inte vill att det ska synas.
Citera
2022-06-14, 10:41
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Ser många yngre tjejer i leggings där deras fitta/snippa sk cameltoe är synligt. Blev en jävla kontrast att se en tjej som stod i kön på Ica för att hämta ut paket och personen före vad en somalisk muslimsk ung tjej för att viss liksom kontrasten.

Men frågan är , vet tjejerna om att deras snippa syns tydligt?

Ett tag var det inne med en snygg "Camel toe" mellan benen. Antar att det är det du menar..

Varför inte finns ju killar som gillar att visa paketet och även en massa fuskare som stoppar en strumpa i kallingarna för att se större ut..
Citera
2022-06-14, 10:50
Medlem
Attention whores.
Citera
2022-06-14, 12:01
Medlem
slagskotts avatar
Kvinnor vill bli bedömda för sitt utseende och vad de har på sig, om du går in på ett köpcenter så har de sminkaffärer, stånd med nailpolish, fotbad, solarium och jättemånga klädbutiker för kvinnor.

De är otroligt duktiga på att ta selfies, sen postar de sina bästa bilder ofta retuscherade och responsen blir att de är så söta, de får likes och hjärtan.

Då har vi konstaterat att utseendet är viktigast för en kvinna

Om en man busvisslar eller kommenterar en kvinnas utseende kan man ologiskt nog få en sur ton tillbaka som förklarar att man är äcklig, pervers och bara tänker på sex.'

På frågan om kameltån, ja självklart vill de visa fram den, det ger dem en boost i sitt självförtoende
Citera
2022-06-14, 12:12
Medlem
nedboys avatar
Tror det är lite olika. Vissa tjejer som har leggings ser man ju inte konturerna av fittan. Men tyget smiter ändå åt runt fittan. Själv tycker jag att det är mycket snyggare när man kan ana en liten del av fittbulan.

En tjej som gick på min skola (gymnasiet) hade typ varje dag de mest åtsittande tajtsen man kan tänka sig som alltid var väl uppdragna i både röv och fitta. Tröjan var alltid en sån där kort midjetröja och man såg fittan exakt som den såg ut. Hon bara måste förstått hur det såg ut.

Jag tror hon kom på mig med att glo på hennes fitta minst 100 gånger under de åren. Jag vet att flera andra killar på skolan sa att de kände sig dumma eftersom hon kommit på dem också med att glo på hennes fitta.

Men likväl så slog det aldrig fel och hon visade glatt upp konturerna av sin fitta för alla. Jag tror det kan vara startskottet för min fetish att gnida ansiktet mellan benen på tjejer i leggings. Fast det är väl å andra sidan en ganska vanlig fetish skulle jag tro.
Citera
2022-06-14, 12:26
Medlem
massuppfittarens avatar
Jag tror det är en respons på alla hens nuförtiden, som för att säkerställa att ”här är det en riktig fitta och inget annat”. Ja så måste det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in