2006-06-27, 03:47
Medlem
Drapåtrissors avatar
En kanadensisk forskare har kommit fram till att homosexualitet grundläggs redan i livmodern. Och ju fler äldre bröder desto större risk enligt forskaren. http://www.metro.se/se/article/tt/20...osex/index.xml Men hur förhåller det sig i så fall med flator? Är det många storasystrar som ligger bakom där?
Citera
2006-06-27, 16:41
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Drapåtrissor:

Citat:
En kanadensisk forskare har kommit fram till att homosexualitet grundläggs redan i livmodern. Och ju fler äldre bröder desto större risk enligt forskaren.

Inte undra på att jag är så överheterosexuell, jag har inga syskon överhuvudtaget!
Citera
2006-07-04, 06:46
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Drapåtrissor:

Inte undra på att jag är så överheterosexuell, jag har inga syskon överhuvudtaget!
Nja hade du systrar så blev du nog annars en riktigt hetero hingst.
Citera
2006-07-04, 12:05
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
En kanadensisk forskare har kommit fram till att homosexualitet grundläggs redan i livmodern. Och ju fler äldre bröder desto större risk enligt forskaren. http://www.metro.se/se/article/tt/20...osex/index.xml Men hur förhåller det sig i så fall med flator? Är det många storasystrar som ligger bakom där?

Alla kvinnor är bi

Citat:

Studier om biologisk-genetiska orsaker till homosexualitet har alltid väckt starka känslor, både bland allmänheten och inom forskarvärlden.
Jag trodde det var tvärtom, att den genetiska orsaken är den som både "allmänheten" och vetenskapen tror främst på? Och att det bara är religiösa och likhetsfeminister som irriterar sig på allt som inte går att hela.
Men vem vet det kanske var en feminist som skrev artikeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in