Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-11, 20:20
  #1
Medlem
Efebofilkustens avatar
Invandrare som hatar svenskar borde väl stigmatiseras och hängas ut på löpande band, eller?

Men är det möjligt i vårt PK-stukade samhälle?

Har ni några idéer om hur man kan öka stigmat kring invandrarnas svenskhat och sedan hänga ut dem?
__________________
Senast redigerad av Efebofilkusten 2022-06-11 kl. 20:22.
Citera
2022-06-11, 21:09
  #2
Medlem
grungewhores avatar
Det är svårt att stigmatisera något som svenskar själva redan gör - hatar sig själva.

Det bästa du kan göra är att bygga upp självkänslan hos Svensken så den slutar ta skit.
Citera
2022-06-11, 21:38
  #3
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det är svårt att stigmatisera något som svenskar själva redan gör - hatar sig själva.

Det bästa du kan göra är att bygga upp självkänslan hos Svensken så den slutar ta skit.
Stämmer nog. Bra svar.
Citera
2022-06-11, 21:59
  #4
Medlem
allt.o.ingets avatar
Då måste man äga media. Den som äger media styr agendan.
Citera
2022-06-12, 00:05
  #5
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Invandrare som hatar svenskar borde väl stigmatiseras och hängas ut på löpande band, eller?

Men är det möjligt i vårt PK-stukade samhälle?

Har ni några idéer om hur man kan öka stigmat kring invandrarnas svenskhat och sedan hänga ut dem?

Vem hade du tänkt kampanjen ska vända sig till? Om vi svenskar skulle få upp ögonen och säga något till dom, eller hänga ut dom, kommer svenskhatarna själva knappast bry sig, då de har stöd i den egna gruppen, och vi är typ smutsiga hundar.

Så du tänker dig alltså någon slags kampanj riktad mot svenskhatarna själva, för att få dem att se ner på varandra? Vi kanske ska kanske kontakta den som skrev informationsbroschyren om att leva med ett bortgift barn. Där har vi nog rätt fingertoppskänsla för att nå fram.
Citera
2022-06-12, 00:22
  #6
Medlem
Autismpowers avatar
Ja prata med invandrare om ansvar. Var själv förändringen du vill se! Folk håller sig i sina etniska enklaver och det hör inte till normerna så mycket att prata med främmande folk i Sverige om tillståndet i vårt land och att vi måste hjälpas åt att bekämpa korruptionen i Sverige! De gamla sociala normerna i samhället funkar inte längre jag pratar med somalier om AfS politik och de gillar inte heller det här skitsamhället!

Jag börjar faktiskt tycka bättre om invandrare än svenskar för svenskarna är så jävla småaktiga och gillar inte mig för jag pratar om vad jag tycker öppet men invandrare hatar inte mig för det! Svenskar är lurade att hata sig själva för de investerar så hårt känslomässigt i lögner! Så därför hatar de mig men invandrare är enligt min erfarenhet oftast inte lurade att hata mig på det sätt svenskar är inte de från MENA iaf fast det finns de som hatar oss oavsett vad vi gjort och motivet till hatet är rädsla och vissa människor bryr sig bara om sig själva också men det spelar ingen roll vilken skallform och öronvaxtyp man har att göra med då och de som begår grova brott ska hem på fullsatta plan!

Det andra svenskar gör mot oss svenskar som står upp för oss själva ska hatas så länge de fortsätter bete sig som de gör och de invandrare som hatar oss de ska vi inte vara snälla mot mer!

Jag jobbade en gång på en reklamstudio och den invandrade cinematografen satt på rasterna i fikarummet med alla fega nordbor och fega jag, och hatade SD helt öppet för man inte gillar islamiseringen av vårat land fyfan vilket vidrigt as han var sedan var han jävligt otrevlig också i övrigt. Om jag började jobba där nu så skulle jag bara mobba honom öppet haha!

Enda sättet att förändra något är att vara förändringen. Vänta inte på att du ska få någons tillåtelse
__________________
Senast redigerad av Autismpower 2022-06-12 kl. 00:32.
Citera
2022-06-12, 00:32
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Invandrare som hatar svenskar borde väl stigmatiseras och hängas ut på löpande band, eller?

Men är det möjligt i vårt PK-stukade samhälle?

Har ni några idéer om hur man kan öka stigmat kring invandrarnas svenskhat och sedan hänga ut dem?


Tror inte det går eftetsom svenskhatet verkar finnas hos de flesta invandrare.

Hade två djupare konversationer för några dagar sedan.
1 iranier och 1 marokanska.
Var väldigt neutral och lyssnade, kärnpunkten blev mycket snabbt om svenskars rasism och det tog inte lång stund innan det blev klart stt de var 100 ggr mer rasistiska än svenskar.

Nu var ju detta 2 människor ifrån mena länder så det säger inget om tex sydamerikaner eller asiater.

Misstänker att hela den arabiska invandringen verkligen hatar oss.
__________________
Senast redigerad av KnullaBella 2022-06-12 kl. 00:35.
Citera
2022-06-12, 02:06
  #8
Medlem
Något svårt när blattarna själva inte anser att de gör något fel då de istället ägnar sig all tid åt att själva utmåla sig som offer och anklagar de svenska politiker som beskriver verkligheten.

https://www.svd.se/a/oWrApB/haris-ag...ga-for-sverige
Citera
2022-06-12, 02:29
  #9
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Finns inget som heter svenskhatare. Merparten av jordens befolkning kan inte ens peka ut Sverige på kartan. Det är svärjevännerna som med sin grandiosa självbild tror att alla går och tänker på dem hela tiden. Ickesvenskar har annat för sig än att hata ett obetydligt folk nära Nordpolen.
Citera
2022-06-12, 09:34
  #10
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Invandrare som hatar svenskar borde väl stigmatiseras och hängas ut på löpande band, eller?

Men är det möjligt i vårt PK-stukade samhälle?

Har ni några idéer om hur man kan öka stigmat kring invandrarnas svenskhat och sedan hänga ut dem?
Direkt och hänsynslös konfrontation
Citera
2022-06-12, 10:18
  #11
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Invandrare som hatar svenskar borde väl stigmatiseras och hängas ut på löpande band, eller?

Men är det möjligt i vårt PK-stukade samhälle?

Har ni några idéer om hur man kan öka stigmat kring invandrarnas svenskhat och sedan hänga ut dem?

Man skulle ju definitivt kunna definera "svenskhatare"

Dvs vad som kategoriserar en som svenskhatare genom att lägga till en massa underrubriker - punkter

Det är ju politikeras fel i början så dom ska man rangordna först. Det säger sig självt att är de för en massinvandring som inte anpassar sig efter svenskar och svenska folkets och landets behov där svenskat själva tillgodoser detta inom sin grupp, så är man svenskhatare. Eftersom man låter svenskar betala för importerade grupper som inte betalar tillbaka samt att man har mycket mer kriminalitet än vad svenskar begår. Samt att islam är inget för svenskar och ska inte få inflytande

Inkl att invandrare förstör för den svenska kulturen i skolor, i företag, i andra forum med dåliga influenser istället för att anpassa sig eller förbättra svenska kulturen.
Citera
2022-06-12, 10:31
  #12
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Finns inget som heter svenskhatare. Merparten av jordens befolkning kan inte ens peka ut Sverige på kartan. Det är svärjevännerna som med sin grandiosa självbild tror att alla går och tänker på dem hela tiden. Ickesvenskar har annat för sig än att hata ett obetydligt folk nära Nordpolen.
Din nolla, svenskhatande invandrare var det, inte folk på andra sidan jorden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback