Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Men fick hon då betala en femhundring för att över huvud taget gå in? Det är väl lite det jag tänker också, att om det kostar en femhundring och man inte hittar något eller inte tycker att det är särskilt bra så blir det ju något av ett aber. Men syftet kanske inte primärt är att spara pengar utan något annat? Som Amazon ungefär? Att de säljer allt och lite till.
Det är just det som är problemet, jag trodde i min enfald att man skulle få gå in och titta när de öppnade för att se om det var något för mig, men det var stört omöjligt utan att bli medlem, jag kunde dock låna någons kort eller följa med någon som hade det fick jag förklarat för mig. Men så pass intresserad var jag inte att jag började fråga folk och vänner om de blivit medlem så fick det vara, jag köper inte grisen i säcken osedd.
Å andra sidan om jag nu som en del tycks göra köper min motorolja på Mekonomen så hade jag tjänat tillbaka den där femhundringen i December på en dunk när de hade specialpris på just den oljan jag behöver.
Men vad jag förstår så är matvaror helt uteslutet att handla där för mig då jag inte kan lagra så stora mängder varken i frys eller skafferi. Kläder jeans etc hade kanske varit värt men där får man ju aldrig reda på vad de har för märken och vad de kostar när man inte är medlem verkar det som.