2022-06-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadihelafridens
Det kvittar för mig med egentligen, vad som inte kvittar är dock att man far med osanning. Om jag inte missminner mig slog vi hål på myten om BO som en kriminell gangster i den tråden med, du var mig veterligen inte med där och ser nu att du också varit medlem sedan idag så välkommen till tråden någon av pingst nära vänner 😊

Jag var där. Mitt tidigare konto är dock inte kvar så därav dagens medlemskap Jag är absolut inte någon av pingst vänner, sonen Artur* där verkar de slagit snurr för som slagit ihop sig med ziggare svartzz leker gangster hugger ner folk eller misstänks gora de, ryktas även att han blåst sin bästa vän och sin brud på pengar samt misshandlat en annan kille nyligen… sanningshalten vet jag dremot inget om i de.

däremot håller jag ej med om de du skriver om tidigare BO för jag vet ju att de ej är sant, och tycker inte om när man far med osanning.
Citera
2022-06-28, 20:11
Medlem
Citat:
Någon som för övrigt vet hur pingstmamman ställer sig till detta?

Att sonen är oskyldigt anklagad såklart!
Citera
2022-06-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong-Bertil

Japp säkert !
Citera
2022-06-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systersol6666
Jag var där. Mitt tidigare konto är dock inte kvar så därav dagens medlemskap Jag är absolut inte någon av pingst vänner, sonen Artur* där verkar de slagit snurr för som slagit ihop sig med ziggare svartzz leker gangster hugger ner folk eller misstänks gora de, ryktas även att han blåst sin bästa vän och sin brud på pengar samt misshandlat en annan kille nyligen… sanningshalten vet jag dremot inget om i de.

däremot håller jag ej med om de du skriver om tidigare BO för jag vet ju att de ej är sant, och tycker inte om när man far med osanning.

Vart var du? Var du på pingstkyrkan när BO kallade mamman för åsna eller var du med vid huggningen?
Hur som helst så går våra åsikter isär där, har kollat upp BO i dagsläget också och verkar vara lugn som en filbunke. Lever med fru och barn samt rör sig inte i kriminella kretsar.

Hur är denne Arthur* egentligen? Klipsk som hamnat snett eller pillertryckare samt luttrad av sin mor?
Han verkar vilket som vara het på att låta munnen snattra, kan straffa sig hårt på kåken om han åker för detta
Citera
2022-06-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong-Bertil

Givetvis 😂 på samma sätt som hon själv är guds bästa barn 🙌
Jag tänkte mer om någon faktiskt hört hur hon ställer sig till det, bryr hon sig inte alls eller är hon förbannad?
Citera
2022-06-28, 21:50
Medlem
Citat:
Givetvis 😂 på samma sätt som hon själv är guds bästa barn 🙌
Jag tänkte mer om någon faktiskt hört hur hon ställer sig till det, bryr hon sig inte alls eller är hon förbannad?

Enligt vad jag förstått så är det viktigare för henne att själv komma undan än att barnen gör det. En oerhört pikant inställning.
Citera
2022-06-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenapa09
Enligt vad jag förstått så är det viktigare för henne att själv komma undan än att barnen gör det. En oerhört pikant inställning.

Där har du en poäng! Sämstamorsanaward bör gå till den här kvinnan. Mycket har jag hört i mina dagar men en kvinna som henne har jag aldrig stött på och det är jag glad för, att inte psykiatrin agerat? Socialtjänsten?
Citera
2022-06-28, 22:03
Medlem
Citat:
Där har du en poäng! Sämstamorsanaward bör gå till den här kvinnan. Mycket har jag hört i mina dagar men en kvinna som henne har jag aldrig stött på och det är jag glad för, att inte psykiatrin agerat? Socialtjänsten?

Hon har myglat runt för att slippa soc, och verkar ha en bra retorik när det gäller hot också. Så hon har nog klarat sig på det.
Citera
2022-06-28, 22:49
Medlem
Nu verkar ju kärringens äldsta pojk försökt klyva skallen på någon i Röbäck tillsammans med två andra.

Undrar om det är relaterat till härbärget? Det skedde ju två dagar efter första reportaget.
Citera
2022-06-28, 23:03
Medlem
Citat:

Så BOs historia är viktigare än pingsthyndan och hennes valpars? Du är inte jurist va? Du verkar bara vara en vanlig otäck ryktesspriderska som inte kan skriva. Tycker mig känna igen stilen från en inblandad användare på facebook. Men vad vet jag? Jag är ju ingen lingvist.
Citera
2022-06-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenapa09
Så BOs historia är viktigare än pingsthyndan och hennes valpars? Du är inte jurist va? Du verkar bara vara en vanlig otäck ryktesspriderska som inte kan skriva. Tycker mig känna igen stilen från en inblandad användare på facebook. Men vad vet jag? Jag är ju ingen lingvist.

De som är fab med flash att man får olika bitar och kanske till slut en röd tråd. Har du mer info så dela gärna med dej har tyvärr inte fejjan men berätta gärna mer
Citera
2022-06-28, 23:41
Medlem
Citat:
De som är fab med flash att man får olika bitar och kanske till slut en röd tråd. Har du mer info så dela gärna med dej har tyvärr inte fejjan men berätta gärna mer

Vad hände med de svar jag frågat efter? Du vill ogärna stå till svars men tar mer än gärna emot info. Man kan tro att du trollar och jag är beredd att hålla med apan här ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in