2022-06-28, 11:02
Medlem
TheLunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjgjtrjtk
"C*rmona", har hon romskt ursprung och gift sig till efternamnet?

Hon är helsvensk. Har varit gift med en spanjor.
Citera
2022-06-28, 18:54
Medlem
Stabilt att fröken pingsts son drar iväg för att upprepa sin fadäs vad gäller förkärleken till knivar och huggningar precis när hon granskas så pass hårt som hon gjorde i P4.

Jag följde tråden som var för ett par år sedan då en, enligt rykten, reko kille blev nedhuggen på grund av jesusdyrkaren och detta är onekligen likt. Man går flera stycken på en person och man hugger ordentligt för att sedan hålla sig undan. Häktade i sin frånvaro enligt VK, jag följer detta med spänning!
Citera
2022-06-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadihelafridens
Stabilt att fröken pingsts son drar iväg för att upprepa sin fadäs vad gäller förkärleken till knivar och huggningar precis när hon granskas så pass hårt som hon gjorde i P4.

Jag följde tråden som var för ett par år sedan då en, enligt rykten, reko kille blev nedhuggen på grund av jesusdyrkaren och detta är onekligen likt. Man går flera stycken på en person och man hugger ordentligt för att sedan hålla sig undan. Häktade i sin frånvaro enligt VK, jag följer detta med spänning!

Ledsen att slå hål på din teori lite men den killen som då var BO var allt annat än reko, inte för att en på något sätt får göra illa en annan för de men BO var också kriminell
Citera
2022-06-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systersol6666
Ledsen att slå hål på din teori lite men den killen som då var BO var allt annat än reko, inte för att en på något sätt får göra illa en annan för de men BO var också kriminell

Vet att BO är dömd för att ha misshandlat en flickvän för några år sedan, men ostraffad i övrigt väl?

Gällde mordförsöket en knarkskuld?
Citera
2022-06-28, 19:34
Medlem
Citat:

Nu tror jag du fått det hela om bakfoten. BO den gången var/är en familjefar som arbetade och gjorde rätt för sig. Kriminell? Det har jag inte hört, däremot har han haft ett förflutet som vi alla men kriminell det har inte en enda person jag pratat med påstått men berätta gärna vad du menar
Citera
2022-06-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong-Bertil
Vet att BO är dömd för att ha misshandlat en flickvän för några år sedan, men ostraffad i övrigt väl?

Gällde mordförsöket en knarkskuld?

Det mordförsöket gällde en incident på parkeringen på pingstkyrkan, BO ska ha kallat mamma pingst för en jävla åsna
Citera
2022-06-28, 19:38
Medlem
Citat:
Nu tror jag du fått det hela om bakfoten. BO den gången var/är en familjefar som arbetade och gjorde rätt för sig. Kriminell? Det har jag inte hört, däremot har han haft ett förflutet som vi alla men kriminell det har inte en enda person jag pratat med påstått men berätta gärna vad du menar

Hen gjorde affärer med MGMännen. Så jo hen var kriminell själv också oavsett vad du hört
Citera
2022-06-28, 19:41
Medlem
Citat:
Hen gjorde affärer med MGMännen. Så jo hen var kriminell själv också oavsett vad du hört

Berätta gärna vilka affärer och vart du fått det ifrån?
Jag har väldigt pålitliga källor som talar om hur BO var långt ifrån det livet. Hade knarkat förut (läste någon artikel som länkades i den tråden) men ren och lämnat det bakom sig när detta skedde. Har varit i kontakt med ett kronvittne som även styrkt vad som föranledde huggningen
Citera
2022-06-28, 19:45
Medlem
Jag har inte varit guds bästa barn, det ska man ha klart för sig och alla jag känner som rör sig i de kriminella kretsarna som jag frågat runt den händelsen säger samma sak - en helt oskyldig snubbe som dessutom väntade barn när det hände. Har inte hört något om denne efter att det skedde heller för den delen så BO lär inte vara så flitig i gemet så att säga.
Citera
2022-06-28, 19:46
Medlem
Citat:
Berätta gärna vilka affärer och vart du fått det ifrån?
Jag har väldigt pålitliga källor som talar om hur BO var långt ifrån det livet. Hade knarkat förut (läste någon artikel som länkades i den tråden) men ren och lämnat det bakom sig när detta skedde. Har varit i kontakt med ett kronvittne som även styrkt vad som föranledde huggningen

Snälla du jag känner de alla inblandade,BO Är den jag sj haft mest kontakt med. De är som jag säjer, köp de eller inte mej kvittar de
Citera
2022-06-28, 19:48
Medlem
Citat:
Snälla du jag känner de alla inblandade,BO Är den jag sj haft mest kontakt med. De är som jag säjer, köp de eller inte mej kvittar de

Det kvittar för mig med egentligen, vad som inte kvittar är dock att man far med osanning. Om jag inte missminner mig slog vi hål på myten om BO som en kriminell gangster i den tråden med, du var mig veterligen inte med där och ser nu att du också varit medlem sedan idag så välkommen till tråden någon av pingst nära vänner 😊
Citera
2022-06-28, 19:51
Medlem
Någon som för övrigt vet hur pingstmamman ställer sig till detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in