2022-06-10, 16:05
Medlem
Kan nog säga att det kommer bli många avrättningar i Södertälje nu. Om det är bibos kusin
Citera
2022-06-10, 16:07
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Kan nog säga att det kommer bli många avrättningar i Södertälje nu. Om det är bibos kusin

Mjo, håller med, nu lär det bli ordentligt krig mellan falangerna
Citera
2022-06-10, 16:12
Medlem
Citat:
vem är bibo?
Citera
2022-06-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Så i din mening, är alla brott oavsett vad respektlöst o.s.v?
Nä det har jag inte skrivit. Men detta är ointressant för diskussionen eftersom det nu är fastställt att han krängde narkotika och var involverad i grov kriminalitet
Citera
2022-06-10, 16:19
Medlem
sunny5s avatar
Någon som vet vart han jobbade? Enligt aftonblaskan var han på väg till jobbet…..
Citera
2022-06-10, 16:25
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Någon som vet vart han jobbade? Enligt aftonblaskan var han på väg till jobbet…..

Då kan det ju inte vara en Mena.
Citera
2022-06-10, 16:34
Medlem
glajarns avatar
Citat:

Låt fanskapen ha ihjäl varandra. Självsanering av idioter som inte borde gå lösa ute överhuvudtaget.
Citera
2022-06-10, 16:53
Medlem
Hämnd motiv? För bröderna/släkten mouss@
Citera
2022-06-10, 17:31
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Hur många kriminella nätverk finns det i Södertälje? Trodde att det bara fanns ett numera. Är det olika falanger som inbördeskrigar?
Citera
2022-06-10, 17:32
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Hur ser det ut i Södertälje? Är det "oorganiserad" organiserad brottslighet som i Stockhholmsförorter där springisar i lösa grupperingar står för det mesta av skjutningarna eller är det en mer koncentrerad marknad med ett fåtal väletablerade aktörer? Jag har fått intrycket av att de kriminella i Södertälje är mer "professionella" än deras motparter i Stockholm men jag kanske fått det helt om bakfoten. Någon som är insatt och kan förklara hur det ser ut?
Citera
2022-06-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Hur ser det ut i Södertälje? Är det "oorganiserad" organiserad brottslighet som i Stockhholmsförorter där springisar i lösa grupperingar står för det mesta av skjutningarna eller är det en mer koncentrerad marknad med ett fåtal väletablerade aktörer? Jag har fått intrycket av att de kriminella i Södertälje är mer "professionella" än deras motparter i Stockholm men jag kanske fått det helt om bakfoten. Någon som är insatt och kan förklara hur det ser ut?

Förut fanns det väl en hierarki men nu är det ingen som vill tjäna mindre än den andra. Värre lär det blir i i Södertälje.

Politikerna tjafsar med varandra på Twitter som fjortisar medan gatubarnen skjuter varandra till döds varje dag i landet…
Citera
2022-06-10, 18:05
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Kan det vara Abraham? Samma efternamn.

Knappast. Han måste vara runt 30ish nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto