Det kanske är hennes tolkning av att knäcka gängen, vända på varje sten?
Naturligtvis får detta inte en tillstymmelse till konsekvens ty Magda är en viktig pjäs i sosseklanen. Jag tror inte ens att det kommer fram för diskussion i vanlig media.
Just nu (på Expressen) finns ett klipp från morgonens partiledardebatt där hon och utbildningsministern sitter och vinkar och gör handhjärtan till någon som man inte ser i bild. Detta medan Jimmie Åkesson talar.
Nog för att det alltid varit lekstuga i riksdagen, men detta ser ut som två barn i femårsåldern.
Och hur i helvete ska Magdalena veta att thrife är gängkriminalitet det är ju inte så att han har en tröja som det står jag är dömd för en rad olika brott eller hur tänker ni?
Du behöver inte köra bil lika mycket som Sverige behöver gå med NATO och därför ska du betala mer för benis. Du behöver inte äldrebostäder och därför måste vi ta hit "flyktingar". Du behöver inte kunna matte, du behöver inte kunna grundläggande biologi, du behöver genus!
Enligt den marxistiska teologin måste man bete sig på det viset för att accelerera motsättningarna i samhället för att få det att kollapsa. Det är enda vägen till utopin.
Det är ju gemene man bland hennes väljarkrets. Sossarna har ju visat att de gör allt för att få ha makten och skiter fullständigt i landet Sverige. Så är ju inte särskilt uppseendeväckande då det enda de bryr sig om är att personen tar deras valsedel.
Att hon inte ens bemödar sig med att kommentera och säga nåt i stil med det TS skrev bevisar min poäng ännu mer. Hon skiter i om folk är kriminella, om de är mördare osv osv. Så länge de trycker ner en valsedel det stå Socialdemokraterna på så är hon nöjd.
Att den kriminella skriver att det är hennes kollega är ju precis det hon är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!