ja vad säger chiliexperterna fast jag gillar ju chili ochså
Känner ni några romatiska aromatiska smakskillnader i de skitstarka såserna som lyfter rätten på ett helt annat sätt ? Förklara gärna
Tittar man på de godaste smakrika men ändå rimligt starka såserna på toplistorna världen runt ang hotsauses så är alla såser långt ifrån dessa scoville nivåer men de är ändå starka så det räcker och blir över. Eftersom de är smaksättare och inte spruta eldflammsättare
Komplettera med 2 droppar skitstark chilisås men är det lönt att köpa flera sorter av superskit stark hotsås? Är det lönt förutom i tävlingsyfte att tävla med polarna vem som klarar mest hett?
Inte direkt billig heller, men det räcker ju med en droppe för att lyfta rätten med otroligt komplexa smakhöjar smaksättning, yeah right :-)
https://www.delitea.se/hellfire-hot-...hoCanQQAvD_BwE
Tror ni att det finns en chans att du kommer att känna kryddsättningen till denna hotsaus ovan
En handfull läckra kryddor s
om spiskummin, curry, gurkmeja, oregano, paprika och kryddnejlika har tillsatts, men du måste vara snabb om du ska smaka!
Oh vad god sås jag känner en tydlig gurkmejja smak med paprika och kryddnejika när jag applicerar en matsked i maten, i don think soo ;-) inte på ett behagligt sätt iaf och några droppar är för lite att känna dessa kryddor
Jag har ett par st skitstarka hotsåser hemma men ska jag var ärlig så känner jag ingen större skillnad i smak på dem genom att ta bara lite, det är bara starkt som fan om man tar i på riktigt en matsked. Och jag tål riktigt stark mat men blir det godare mat ju starkare drygare hotsause det blir, svar nej