2022-06-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Hehe, det är lugnt! Godmorgon! Du får lära dig att stänga ner flashback eller dölja att du är aktiv om du sover du ser den där gröna pricken vid avataren-. Det hade jag gjort om jag hade autism och var ärlig, men jag vet inte hur det är att ha autism och verkligen vet jag inte hur man är ärlig heller.

PS: En ascii kvinna (du verkar onekligen inte intresserad) men är en teckenkodning för att skapa bilder via characters: "American Standard Code for Information Interchange"

Okej tack för tipset
Citera
2022-06-08, 07:53
Medlem
Muppetys avatar
Vad är du mest? Autist eller feminist?

Jag har själv autism, men är konservativ höger. Men jag hade en feminist som KK en gång, som röstade på F!. En gång när vi skulle ha sex klädde jag ut mig till Adolf Hitler med äkta mustasch, snedlugg o allt. Hon tyckte det var roligt då, men sen blev hon sur när jag kommenterade med en bild på en säck grillkol när hon postade bilder på afrikanska modeller... Hon var förvisso inte autist, men definitivt störd!

Men jag har en annan väninna som har autism, som är som mig. D.v.s stannar hellre hemma o läser kvantfysik (i hennes fall biokemi) än är ute o partajar eller har sex.
Citera
2022-06-08, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Som rubriken låter.

Singel?
Citera
2022-06-08, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Singel?

Ja
Citera
2022-06-08, 08:09
Medlem
Citat:
Ja

👍

Vill du ha ett förhållande eller blir det för stor belastning på tillvaron?
Citera
2022-06-08, 08:11
Avstängd
dodcoviddods avatar
Citat:
Att vara osmidig i sociala sammanhang
Att inte förstå folks skämt och folk förstår inte mina
Att känna sig ständigt lite utanför även bland mina bästa vänner
Att vara väldigt lättlurad

Det är saker jag upplever i min vardag

Har du hängt mycket på Tumblr?
Hyser du feministiska åsikter?
Har du övervägt könsbyte?
Har nån föreslagit könsbyte?
Känner dig som ett offer för förtryck?
Citera
2022-06-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Har du hängt mycket på Tumblr?
Hyser du feministiska åsikter?
Har du övervägt könsbyte?
Har nån föreslagit könsbyte?
Känner dig som ett offer för förtryck?

Jag har aldrig varit på tumbler. Stämmer att jag är feminist som de flesta unga kvinnor idag. Har aldrig övervägt ett könsbyte. Det var aldrig varit någon som föreslagit det. Har ingenting emot transpersoner och stöttar att man lever det liv som man mår bäst utav. Känner mig inte som ett offer. Känner mig lite förtryckt på Flashback i verkliga livet känner jag inte så då dom jag umgås med är snälla.
Citera
2022-06-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Vad är du mest? Autist eller feminist?

Jag har själv autism, men är konservativ höger. Men jag hade en feminist som KK en gång, som röstade på F!. En gång när vi skulle ha sex klädde jag ut mig till Adolf Hitler med äkta mustasch, snedlugg o allt. Hon tyckte det var roligt då, men sen blev hon sur när jag kommenterade med en bild på en säck grillkol när hon postade bilder på afrikanska modeller... Hon var förvisso inte autist, men definitivt störd!

Men jag har en annan väninna som har autism, som är som mig. D.v.s stannar hellre hemma o läser kvantfysik (i hennes fall biokemi) än är ute o partajar eller har sex.

Jag är både precis som att du har autism och är konservativ höger. Låter fruktansvärt det du utsatte din kk för hade blivit traumatiserad.
Citera
2022-06-08, 09:03
Medlem
Citat:
Jag har aldrig varit på tumbler. Stämmer att jag är feminist som de flesta unga kvinnor idag. Har aldrig övervägt ett könsbyte. Det var aldrig varit någon som föreslagit det. Har ingenting emot transpersoner och stöttar att man lever det liv som man mår bäst utav. Känner mig inte som ett offer. Känner mig lite förtryckt på Flashback i verkliga livet känner jag inte så då dom jag umgås med är snälla.

Har du vänner?
Mår du dåligt av att vara osocial eller socialt klumpig?
Känns det som du missar mycket i livet som kräver social förmåga och sensorisk tålighet- exempelvis festivaler och resor?
Citera
2022-06-08, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
👍

Vill du ha ett förhållande eller blir det för stor belastning på tillvaron?

Ja vill väldigt gärna ha ett förhållande vill dock helst vara särbos.
Citera
2022-06-08, 09:05
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Jag är både precis som att du har autism och är konservativ höger. Låter fruktansvärt det du utsatte din kk för hade blivit traumatiserad.
Det var på skoj, vi kunde nästan skämta om allt, men som sagt tyckte hon till sist att jag var för rasistisk. Jag vill inte vara någon rasist, jag bara gillade humorn. Knappt att jag röstar på SD ens, överväger KD istället.
Citera
2022-06-08, 09:11
Avstängd
dodcoviddods avatar
Citat:

Hur ser du din förmåga att hantera logik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in