Citat:
Ursprungligen postat av
Ekvilibrium1
Jag var på vad man kan kalla för roadtripp med två polare när vi kom inpå trekant som samtalsämne. Satt i en bil. Båda filurer har flickvän, den ena fabulerar ihop en historia med han, tjejen, och en tredje riktig heting till vän som vi alla känner sedan innan.
Till slut bekänner han att hela historien är påhittad. Kanske 30 minuter senare. Sjukligt att ljuga om enligt mig, men det är nog i fablernas värld som man har trekant.. Är väl mest swingersföreteelser? Eller är trekant mainstream dessa dagarna?
Hur många i er umgängeskrets har haft trekant eller gruppsex? Jag har en som har haft en i fantasin i alla fall. Alltid nåt.
De flesta ljuger om det..
Trekant är överskattat.. mer en grej som man kan pricka av sin lista.. Är nog mer spännande för tjejen eller det kön det är två av.
Bodde ihop med mina barns mor och en extra tjej i något år där vi levde tillsammans och hade sex/sov i samma säng typ av förhållande. Det var kul ett tag men man tröttnar fort och en del par klarar inte av psykologin som det innebär att ha en relation mellan tre personer.
Vi satte upp en del enkla "regler" ex. att om en av oss var på jobbet så var det helt ok att de andra två hade sex eller gjorde något tillsammans, Delade hyran och maten och andra utgifter lika på tre och en del andra praktiska regler vi ansåg att vi behövde för att det skulle fungera..
Kul i början men det rann ut i sanden och tjejen skaffade eget boende efter ett tag och sexet rann ut i sanden men vi är goda vänner än idag alla tre trots att vi inte lever ihop..