• 1
  • 2
2022-06-05, 18:14
Medlem
Jag var på vad man kan kalla för roadtripp med två polare när vi kom inpå trekant som samtalsämne. Satt i en bil. Båda filurer har flickvän, den ena fabulerar ihop en historia med han, tjejen, och en tredje riktig heting till vän som vi alla känner sedan innan.

Till slut bekänner han att hela historien är påhittad. Kanske 30 minuter senare. Sjukligt att ljuga om enligt mig, men det är nog i fablernas värld som man har trekant.. Är väl mest swingersföreteelser? Eller är trekant mainstream dessa dagarna?

Hur många i er umgängeskrets har haft trekant eller gruppsex? Jag har en som har haft en i fantasin i alla fall. Alltid nåt.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2022-06-05 kl. 18:29.
Citera
2022-06-05, 18:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
En gång i ungdomen
Inget jag vill göra om, jag har blivit mer modest. Och lärt mig ett och annat om vad som är normalt och viktigt i livet.
Citera
2022-06-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
En gång i ungdomen
Inget jag vill göra om, jag har blivit mer modest. Och lärt mig ett och annat om vad som är normalt och viktigt i livet.

Du får gangstastämpel som har gjort det en gång.
Citera
2022-06-05, 18:45
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag var på vad man kan kalla för roadtripp med två polare när vi kom inpå trekant som samtalsämne. Satt i en bil. Båda filurer har flickvän, den ena fabulerar ihop en historia med han, tjejen, och en tredje riktig heting till vän som vi alla känner sedan innan.

Till slut bekänner han att hela historien är påhittad. Kanske 30 minuter senare. Sjukligt att ljuga om enligt mig, men det är nog i fablernas värld som man har trekant.. Är väl mest swingersföreteelser? Eller är trekant mainstream dessa dagarna?

Hur många i er umgängeskrets har haft trekant eller gruppsex? Jag har en som har haft en i fantasin i alla fall. Alltid nåt.

De flesta ljuger om det..

Trekant är överskattat.. mer en grej som man kan pricka av sin lista.. Är nog mer spännande för tjejen eller det kön det är två av.

Bodde ihop med mina barns mor och en extra tjej i något år där vi levde tillsammans och hade sex/sov i samma säng typ av förhållande. Det var kul ett tag men man tröttnar fort och en del par klarar inte av psykologin som det innebär att ha en relation mellan tre personer.

Vi satte upp en del enkla "regler" ex. att om en av oss var på jobbet så var det helt ok att de andra två hade sex eller gjorde något tillsammans, Delade hyran och maten och andra utgifter lika på tre och en del andra praktiska regler vi ansåg att vi behövde för att det skulle fungera..

Kul i början men det rann ut i sanden och tjejen skaffade eget boende efter ett tag och sexet rann ut i sanden men vi är goda vänner än idag alla tre trots att vi inte lever ihop..
Citera
2022-06-05, 18:55
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:

Väldigt underligt att han ljög ihop en historia om det, men bra att han vågade erkänna att han ljög. Han kanske hade något behov av att hävda sig?

Helt ovanligt är det inte med trekanter. Har haft några med olika grader av succé, det är hett men samtidigt lite bökigt.
Citera
2022-06-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
De flesta ljuger om det..

VA? Jag som tyckte vår vän var sjuk i huvudet. Han var en patologisk lögnare dock, så jag vet inte varför vi var så överraskade.

När han var singel sade att han skulle gå och knulla en brud runt hörnet, när hon bodde 3 timmar bort Så nä, det gjorde han inte helller...

Den andra vännen DOG när han googlade upp henne.
Citera
2022-06-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Väldigt underligt att han ljög ihop en historia om det, men bra att han vågade erkänna att han ljög. Han kanske hade något behov av att hävda sig?

Helt ovanligt är det inte med trekanter. Har haft några med olika grader av succé, det är hett men samtidigt lite bökigt.

Så jävla dum i huvudet man är som köper att han gjorde det med snyggaste tjejkompisen, som dessutom är tagen... Men det är så patologiskt att man bara måste tro honom.

Han tog frågor dessutom
Citera
2022-06-05, 20:07
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Så jävla dum i huvudet man är som köper att han gjorde det med snyggaste tjejkompisen, som dessutom är tagen... Men det är så patologiskt att man bara måste tro honom.

Han tog frågor dessutom

Var ni fulla / påtända vid detta tillfälle?

Kan ju förklara det isf, vissa blir ju mytomaner på fyllan.
Citera
2022-06-05, 20:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Hur många i er umgängeskrets har haft trekant eller gruppsex?

När jag tänker efter så kan jag komma på 8 st (mig inkl.), börjar bli lite gaggig så nån mer är det säkert.

Men vad jag kan komma ihåg var det ingen som direkt gillade det så mycket så att de letade efter det när de var ute och raggade.
Citera
2022-06-05, 20:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
En gång i ungdomen

Det är väl en upplevelse att få alla håll igentäppta?

Citat:

Räknas blowbang?
Citera
2022-06-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Var ni fulla / påtända vid detta tillfälle?

Kan ju förklara det isf, vissa blir ju mytomaner på fyllan.

Nä han var föraren. Läskigt 🙋

Jag vet inte vad den emotikonen betyder men den ville komma med.
Citera
2022-06-05, 20:44
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Nä han var föraren. Läskigt 🙋

Jag vet inte vad den emotikonen betyder men den ville komma med.

Det ser ut som en något förvirrad ung Nazist som övar sig på att hälsa.

Om han var nykter och ni andra påverkade så kanske han bara drev med er?

Vem vet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in