Jag kan
garantera er att det inte var någon/några ryssar inblandade.
Ganska lustigt att jag skrev om luftfartsverkets brister i en annan tråd här på flashback och där innan om vården.
Hur kan allting bli efter hur jag presenterar det... Vem är det som läser mina inlägg? Eller är det jag? Eller är det Ryssen? Frågan är dock ointressant. Det är val om 3 månader och ni pratar om ryssen istället för värdelösa admins! Hacka API är enkelt! Hacka en bank är ENKELT, hacka en bil är ENKELT! Men ingen som kan gör det? Det är kriminella som håller på med sådant här inte en hacker!
Se min vän prata på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=4VaHN4CG34w - Hon hackade hur många banker som helst inom 24 minuter, jag hackar hur många android enheter jag vill på 1-3 sekunder och folk tror det är svårt? Inte ett dugg, lätt som en plätt. Folk tror man vill "skryta" för att man kan mer än alla, men tvärtom. Det visar bara vem som är kriminell och inte, med mycket makt kommer stort ansvar, glöm aldrig det.
Varför skyller ni på ryssarna när ni borde skylla på site admins? Säkerhet skall prioriteras på högsta nivå inte buisness/politik.
Time is more valuable than money, right?
Kan någon besvara mig på frågan varför så många tror att ryssen är lika duktig som mig eller mina vänner på hacka? Vem är det som lurat er?
Ni pratar om om det vore någon jävla politisk tävling? Vi älskar bara det vi gör mer än ni, vi kan vara från vilket land som helst och det är aldrig någon som frågar "vart kommer du ifrån" för det är jävligt ointressant och hör inte hemma inom hacking kulturen, k? .
Vänd på frågan, vem i helvete är det som låter noobs/scriptkiddies som inte kan hantera ett system utan bara ett program hantera transportstyrelsens it-system som kan sätta oss alla i fara? Mig, dig och många andra? Det är väl jävligt mycket mer intressant. Hade det varit jag som styrde skiten vet jag väl hur man styr bort en ddos! Det är inte någon som försöker vara "cool" om gör detta utan det är någon som vill uppmärksamma bristerna, det är allvarligt. Ni tänker så jävla tvärt om hur en hackare tänker. NI lyssnar på den som inte kan som tror hen kan och tror det är någon som försöker vara "cool". Hade fallet varit så så hade dom fortsatt med sin ddos i 10 dagar till, 50 dagar till. Det skall INTE få hända. Jag vill se dom sitta bakom galler och utfärda en diplom till dom som läst/noterat det som jag skrivit om och säga tack! Det skulle dock aldrig fått hända från första början. Detta är ett
allvarligt problem och jag vet iNGEN mer än jag själv på Flashback i sverige som verkar veta hur fan det funkar. Under mina 24 år så har jag aldrig träffat en ändaste svensk som varit mer intresserad än jag själv heller, fyfan vad sjukt allting är och borde inte ens skriva om detta och låta alla attackera bäst dom vill för det är fan deft ända sättet ni kan lära er upppenbarligen. Jag är seriös i vad vad jag skriver, kolla mina tidigare inlägg så ser ni vilka jag rör mig bland och kolla verkligheten, det är inte för att skryta men ni kommer inte hitta
en ÄNDASTE svensk eller ryss! Både Ryssland & Sverige är sårbara så in åt helvete. Jag är från mars! Vem fan bryr sig? Den som inte kan!
Det vet inte dom. Det är andra eller tredjegången som dom råkar illa ut. Det är ILLA, mycket mycket ILLA!
NI skiter i det och undrar om det är en ryss eller inte? Sverige i ett nötskal - Är alla såhär dumma? Tydligen.
Det tar 1 sekund att veta om någon är en "äkta" hacker eller inte beroende på hur den besvarar eller ställer en fråga.
Tack.
/ w