Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Tack!
Jo, jag är bekant med Skugge. Dock inte Öhrman, men från din association till Skugge så fattar jag ungefär vad hon handlar om.
Jag hänger dock inte riktigt med på kopplingen till "pedofilapologeten Alexander Bard" ? Linda Skugge är väl ganska mot pedofili baserat på vad jag har läst?
Jag skulle dock nog säga att prostitution och pedofili är verkliga sociala problem!
Skugge kanske med inte Bard, han försvarar homosexuell barnprostitution med att det är det bästa som har hänt de ungarna.
Men det man kan säga generellt är att migrationsprostitutionen, dvs inte trafficking utan människor som själva aktivt söker sig till rika länder för att prostituera sig och människorna kring dem är ett problem med vandel.
Att gatuprostitutionen är tillbaka i Stockholm och att den numera präglas av bestämda etniciteter och ligor som använder hyrbilar för sin verksamhet och med kopplingar in i droghandeln tyder på att det är organiserad brottslighet.
Varför agerar inte polisen? I Christians klipp är det väktare från AVARN som uppgivet suckar för att de känner igen hallickarna. Det är en sån korruption i Stockholm just nu att det är helt otroligt.
Städa upp träsket.