2026-06-23, 14:36
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Summering så långt:

Prisbelönt journalist
Gjort stora scoop och avslöjat både makthavare, vänsterterrorister och korruption
Arbetat för flera medier och driver sitt egna mediabolag

Och nu är han stjärnreporter och researcher för TV-kanalen Riks.

Det går bra nu! 🤠
Prisbelönt journalist?! Oklart om han kan kalla sig det då han fick en liten medalj av Nätverket som leds av Tor Paulsson. En notorisk hustrumisshandlare som slog sin sambo som en boxboll. Kanske därför han aldrig snackar skit om Tor Paulsson och Nätverket.
Citera
2026-06-23, 19:03
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Prisbelönt journalist?! Oklart om han kan kalla sig det då han fick en liten medalj av Nätverket som leds av Tor Paulsson. En notorisk hustrumisshandlare som slog sin sambo som en boxboll. Kanske därför han aldrig snackar skit om Tor Paulsson och Nätverket.
Hahaha, vilket jävla pris alltså. Nästan lika bra som att få ett diplom av Henko.
Citera
2026-06-24, 19:33
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Han har gjort ett j-vligt bra reportage om prostitutionen runt centralstationen.

Helt fantastiskt att Christian och Johan Johansson belyser någonting som snuten borde ha tagit tag i sen 20 år.

Den där verkligheten kan ju Myra Åhbeck Öhrman och Linda Skugge och de övriga som druckit pedofilapologeten Alexander Bards Cool Aid fundera lite över.
Citera
2026-06-24, 20:36
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Han har gjort ett j-vligt bra reportage om prostitutionen runt centralstationen.

Helt fantastiskt att Christian och Johan Johansson belyser någonting som snuten borde ha tagit tag i sen 20 år.

Den där verkligheten kan ju Myra Åhbeck Öhrman och Linda Skugge och de övriga som druckit pedofilapologeten Alexander Bards Cool Aid fundera lite över.
Om det är någon som vet var det finns afrikanska prostituerade så är det väl Christian och hans kollega Per Björklund
Citera
2026-06-24, 20:42
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Om det är någon som vet var det finns afrikanska prostituerade så är det väl Christian och hans kollega Per Björklund

Jaja Per är som han är. Han gillar svarta tjejer.

Men det där som de tar upp handlar mer om verkligt modernt slaveri och ett totalt utanförskap bland migranter mitt i Stockholm. Att de sen lyfter att 7-11 är en mötesplats för sexhandel och Circle K profiterar på den verksamheten, vari ligger problemet för dig, "tobbeskinhead"?
Citera
2026-06-24, 20:57
Medlem
Vet någon varför bröt han och Gustav Kasselstrand kontakten efter att de först var väldigt nära varandra?
Citera
2026-06-24, 21:35
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Vet någon varför bröt han och Gustav Kasselstrand kontakten efter att de först var väldigt nära varandra?
Christian blev upprörd när Gustav Kasselstrand försvarade Pavel Gamovs engagemang i AFS. Bakgrunden var att Christian och Pavel tidigare hade hamnat i konflikt under tiden de båda arbetade på Exakt24. Efter deras bråk anklagades Pavel för att ha läckt uppgifter om Christians tidigare medlemskap i Nordiska motståndsrörelsen samt information om anonyma kontorsadresser och andra grejer.

Finns ett inlägg på Christians blogg som heter "Därför blev AFS inget alternativ för Sverige" där han kritiserar AFS och Kasselstrand hårt.
Citera
2026-06-24, 22:11
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:

Vad är kopplingen mellan Öhrman och Skugge och Bard? Är det något Christian Peterson täckt?
Citera
2026-06-24, 22:21
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Vad är kopplingen mellan Öhrman och Skugge och Bard? Är det något Christian Peterson täckt?

Det är väl de som skriver massa debattare om sexarbete, googla deras namn och sexarbete.

De själva är inte transsexuella afrikaner utan papper som står och hänger i gränderna runt Centralen mitt i natten och har en massa negerhallickar på ladd direkt.

Christian tar f-n upp verkliga sociala problem där samhället totalt misslyckats. Är man blind för det bara för man hatar hans åsikter är man dum i huvudet.
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-06-24 kl. 22:23.
Citera
2026-06-25, 01:35
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Det är väl de som skriver massa debattare om sexarbete, googla deras namn och sexarbete.

De själva är inte transsexuella afrikaner utan papper som står och hänger i gränderna runt Centralen mitt i natten och har en massa negerhallickar på ladd direkt.

Christian tar f-n upp verkliga sociala problem där samhället totalt misslyckats. Är man blind för det bara för man hatar hans åsikter är man dum i huvudet.
Tack!

Jo, jag är bekant med Skugge. Dock inte Öhrman, men från din association till Skugge så fattar jag ungefär vad hon handlar om.

Jag hänger dock inte riktigt med på kopplingen till "pedofilapologeten Alexander Bard" ? Linda Skugge är väl ganska mot pedofili baserat på vad jag har läst?

Jag skulle dock nog säga att prostitution och pedofili är verkliga sociala problem!
Citera
2026-06-25, 08:57
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Tack!

Jo, jag är bekant med Skugge. Dock inte Öhrman, men från din association till Skugge så fattar jag ungefär vad hon handlar om.

Jag hänger dock inte riktigt med på kopplingen till "pedofilapologeten Alexander Bard" ? Linda Skugge är väl ganska mot pedofili baserat på vad jag har läst?

Jag skulle dock nog säga att prostitution och pedofili är verkliga sociala problem!

Skugge kanske med inte Bard, han försvarar homosexuell barnprostitution med att det är det bästa som har hänt de ungarna.

Men det man kan säga generellt är att migrationsprostitutionen, dvs inte trafficking utan människor som själva aktivt söker sig till rika länder för att prostituera sig och människorna kring dem är ett problem med vandel.

Att gatuprostitutionen är tillbaka i Stockholm och att den numera präglas av bestämda etniciteter och ligor som använder hyrbilar för sin verksamhet och med kopplingar in i droghandeln tyder på att det är organiserad brottslighet.

Varför agerar inte polisen? I Christians klipp är det väktare från AVARN som uppgivet suckar för att de känner igen hallickarna. Det är en sån korruption i Stockholm just nu att det är helt otroligt.

Städa upp träsket.
Citera
2026-06-26, 21:04
Medlem
Citat:
Christian blev upprörd när Gustav Kasselstrand försvarade Pavel Gamovs engagemang i AFS. Bakgrunden var att Christian och Pavel tidigare hade hamnat i konflikt under tiden de båda arbetade på Exakt24. Efter deras bråk anklagades Pavel för att ha läckt uppgifter om Christians tidigare medlemskap i Nordiska motståndsrörelsen samt information om anonyma kontorsadresser och andra grejer.

Finns ett inlägg på Christians blogg som heter "Därför blev AFS inget alternativ för Sverige" där han kritiserar AFS och Kasselstrand hårt.

Ok, stort tack snälla för svaret!

Personligen gillar jag Kasselstrand och har väldigt svårt för Christian som verkar sakna empati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in