2026-04-19, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Återigen om du googlar så kommer de läsa om hur han hänger ut tränare och föräldrar i ett fotbollslag för att tränaren har politisk bakgrund i extremvänstern (vilket inte har något med laget eller sporten att göra), du kan enkelt läsa om hur de flesta meningsmotståndare blivit orosanmälan falskt till och med rädda barnen har varit ute och var ute och varnat för detta beteende.

Du har inte kunnat styrka ett enda av dina påståenden med direktlänk, alltid handlar det om att man ska googla något.

Citat:
Angående hans mamma, Ja när hon kom till Sverige blev hon välbetalda ja, rumänska kvinnor och svenska män.... Jo tack

Men ge dig, jävla rassesvin.

Rumänska kvinnor kan vara lika välutbildade och drivna som svenska karriärskvinnor, skulle gissa att de träffades på någon vetenskaplig konferens eller liknande.

Skitkorv.
Citera
2026-04-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Du har inte kunnat styrka ett enda av dina påståenden med direktlänk, alltid handlar det om att man ska googla något.

Men ge dig, jävla rassesvin.

Rumänska kvinnor kan vara lika välutbildade och drivna som svenska karriärskvinnor, skulle gissa att de träffades på någon vetenskaplig konferens eller liknande.

Skitkorv.

Vetenskaplig konferens😂😂 där hänger rumänska kvinnor ja 😂

Människor som hänger på vetenskapliga konferenser får högutbildade och framgångsrika barn inte sådana som Assar
Citera
2026-04-19, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Vetenskaplig konferens😂😂 där hänger rumänska kvinnor ja 😂

Människor som hänger på vetenskapliga konferenser får högutbildade och framgångsrika barn inte sådana som Assar
??

Du är helt lost.
Citera
2026-05-03, 00:13
Medlem
RickRozays avatar
Så, är det fler som inser att "Assar" har en empatistörning och hoppas att han aldrig blir för inflyteslerik i politiken?

Han är så uppenbart antisocial. Jag fanimej hatar psykopater eller narcissister, dom borde alla eutaniseras, och bespara samhället en massa lidande.

För övrigt röstar jag Tidö.
Senast redigerad av RickRozay 2026-05-03 kl. 00:16.
Citera
2026-05-03, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Så, är det fler som inser att "Assar" har en empatistörning och hoppas att han aldrig blir för inflyteslerik i politiken?

Han är så uppenbart antisocial. Jag fanimej hatar psykopater eller narcissister, dom borde alla eutaniseras, och bespara samhället en massa lidande.

För övrigt röstar jag Tidö.
100% medhåll.
Citera
2026-05-03, 12:16
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
100% medhåll.
Härligt.
Citera
2026-05-03, 14:39
Medlem
En av Sveriges mest intressanta journalister men verkar ha tappat farten lite på sistone.

Kanske en ny Janne Josefsson så småningom!
Citera
2026-05-15, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Etc har två artiklar utöver denna om CP publicerade idag eller igår
Någon som sitter på PDF:en?

https://www.etc.se/story/christian-peterson-kallar-sig-journalist-goer-propaganda-med-nazister

Citat:
Nu har han fått en internationell karriär med hjälp av Vita huset.

Vad är det som åsyftas här?
Citera
2026-05-17, 10:54
Avslutad
I en ny video (från igår) jiddrar CP med lite Vänsterpartiet-toppar, respekterar inte att de inte vill svara på hans frågor och följer efter dem med kamera.

Först och främst har jag en fråga, har Christian med sin personskydd på sina konfrontationer nu? Det verkar vara någon sådan typ som pratar med Enya från Vänsterpartiet?

Hur som helst, det blir onödigt mycket drama, och det är ju också är meningen. Varför inte ta det lugnt? Det är bara en grabb med mobilkamera egentligen.
Citera
2026-05-17, 15:52
Avslutad
Citat:
I en ny video (från igår) jiddrar CP med lite Vänsterpartiet-toppar, respekterar inte att de inte vill svara på hans frågor och följer efter dem med kamera.

Först och främst har jag en fråga, har Christian med sin personskydd på sina konfrontationer nu? Det verkar vara någon sådan typ som pratar med Enya från Vänsterpartiet?

Hur som helst, det blir onödigt mycket drama, och det är ju också är meningen. Varför inte ta det lugnt? Det är bara en grabb med mobilkamera egentligen.

Det är väl det som är det roliga med kommunisterna?

De tror att en grabb med mobilkamera är ett demokratihot.

Det är därför det är omöjligt att rösta vänster eller ha med vänstern att göra, Christian avslöjar dem hela tiden som helt hysteriska sektgalningar.

Det är lyteskomik men vänsterfolk tar sig själva på så stort allvar i sin roll som världsräddare att de blir galna och hotfulla när de fattar att folk skrattar åt dem.

Yrkeskriminella bidragsparasiter med mytomaniska och narcissistiska störningar är inte de som kommer rädda landet och välfärden.
Citera
2026-05-17, 16:28
Medlem
Citat:

Jag såg att Nick Alinia hade med sig två livvakter 1 maj. Ja, jag tycker han är väldigt söt. Det är därför jag följer Nick. Sympatiserar inte. Om Christian också har personskydd kan man fråga sig om det finns en organisation som finansierar detta? Eller om det kanske är så att det finns en gruppering runt Nick och Christian som ställer upp gratis?
Citera
2026-06-15, 00:38
Medlem
covid19sarss avatar
Summering så långt:

Prisbelönt journalist
Gjort stora scoop och avslöjat både makthavare, vänsterterrorister och korruption
Arbetat för flera medier och driver sitt egna mediabolag

Och nu är han stjärnreporter och researcher för TV-kanalen Riks.

Det går bra nu! 🤠
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in