2025-03-30, 10:55
Oh, also. Man kan inte kontrollera de unga.

Man kan försöka bilda dem, men de är som bekant obildbara.

Det bästa är nog att man nöjer sig med att de känner till rutinerna vilket är svårt nog att inpränta i ett ungt sinne och släppa greppet när de kan försörja sig. Har de bra karaktär litar jag på att de kommer överträffa mig, det är inte svårt då jag är en mycket medioker människa.

Christian och hans glada gäng tillhör morgondagen. Jag tillhör gårdagen. Detta är viktigt för gamla människor att förstå.
Citera
2025-03-30, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legendarypinkdot
Spooke tycker det är roligt skruva till det lite om Christian, och det kan jag väl förstå, men då ljuger han ju för sina medmänniskor också.

Christian gick som tonåring med i någon demonstration men var aldrig medlem i NMR. AfS lämnade han i samma veva som många andra toppnamn hoppade av, och nu verkar han ha röstat på SD.

Jo Christian var medlem i NMR. Han var dock väldigt försiktig med sitt medlemskap och deltog med röstförvrängare i organisationens podcast Radio Regeringen. Han förklarar det på följande sätt:

Citat:
”Jag kan ju lätt bli igenkänd av det gamla, fientliga partiet som jag var med i förut. Dom hade nog inte blivit särskilt glada.”

Här kan man höra när Christian deltar i Radio Regeringen #110: https://www.bitchute.com/video/DKpAMroL9Ici/

I klippet ovan är röstförvrängare borttagen av någon hjälte som tillhör det antinazistiska civilsamhället.
Citera
2025-03-30, 14:36
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Jo Christian var medlem i NMR. Han var dock väldigt försiktig med sitt medlemskap och deltog med röstförvrängare i organisationens podcast Radio Regeringen. Han förklarar det på följande sätt:

Ja, där får jag pudla, minns Radio Regeringen, att han hade gått med och de var så glada för det.
Citera
2025-03-30, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av spooke

Här kan man höra när Christian deltar i Radio Regeringen #110: https://www.bitchute.com/video/DKpAMroL9Ici/

I klippet ovan är röstförvrängare borttagen av någon hjälte som tillhör det antinazistiska civilsamhället.

Chockerande.

Men han har i alla fall inte blivit helt desillusionerad av att piska judiska bankirer och beckna bapp efter en språkresa och kommit hem och börjat dyrka satan vid 16 år ålder?

Bra att ni avslöjade och hängde ut en 16-åring som en nazistisk talkshow-demagog det var modigt.

I synnerhet radio regeringen, jag vill minnas att det var två GOTIS på discord (FB) Radio Regeringen

Var det där allt började? Boskapsstölder av cyberbeans på discord?

Det är som om jag skulle bråka med Chang om de tre cyberbönor han är skyldig mig för sina pranks för 5 år sen.

Är ni helt dementa?
Senast redigerad av SolarPowered 2025-03-30 kl. 20:00.
Citera
2025-03-31, 19:38
Medlem
FantomenOchGurans avatar
https://www.dn.se/kultur/turkisk-tid...-joakim-medin/
Turkisk tidning intervjuade högerradikal aktivist om Joakim Medin
Citera
2025-03-31, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
https://www.dn.se/kultur/turkisk-tid...-joakim-medin/
Turkisk tidning intervjuade högerradikal aktivist om Joakim Medin

Konspiratorist att inte ens vilja namnge honom om han var känd.

DN aspirerar på att bli svenska Pravda.

Det roligaste av allt är beröringsskräcken hos DN, de är f-n helt i sin egen Gretavärld fortfarande 2025, totalt omsprungna kulturella fossiler.

När tragedin bli komedi kan det bara bli buskis i Sverige. Kan alla knulla och bli sams snart ni tråkar ut mig.

edit: Aristofanes. Lysistrate. Sverige är en grekisk komedi. Kan alla skärpa sig. Vi kräver bättre manus.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-03-31 kl. 21:02.
Citera
2025-04-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AFSKarlskrona
Ja han har fått fly från Göteborg. Han kan inte ens bo kvar i sin hemstad. Så hatad är han där. Kan iofs förstå det när han har en bakgrund i NMR som härjat en del i Göteborg:

(FB) Tre män med kopplingar till NMR döms efter tre bombattentat i Göteborg

Christian valde alltså att ansluta sig och betala medlemsavgift till organisationen efter (!) deras bombserie i staden. Nu försöker han lajva god demokrat som granskar vänsterextremister. Hyckleriet är skrämmande.

Det där är skitsnack. Han är på intet vis hatad i Gbg. Men Göteborg är fullt av araber och de kanske inte är så förtjusta i Christian.
Citera
2025-04-13, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Det där är skitsnack. Han är på intet vis hatad i Gbg. Men Göteborg är fullt av araber och de kanske inte är så förtjusta i Christian.

Har Expo sagt något om att han sponsras av något som verkar se ut som homosexuella transor med utländsk härkomst?

Inget som skrivs i den här tråden kan därför stämma.

Kan man bli fälld på GBA kan man också bli frikänd på GBA. Svensk rättstradition ska ha sitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in