2023-04-28, 06:26
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag får inte uppfattningen att Bumbi är psykopat. Hon är bara lågintelligent, bortskämd och manipulativ. Hon är en feminin Magmysmicke med liknande beteendemönster. Snarstucken, gnällig, fixerad vid sina besattheter, har svårt att kontrollera sina beroenden osv. Att Bumbi inte sitter helt ensam i ett LSS-gryt och gnider sig på bönan beror enbart på att hon är kvinna. Det är därför människor har mycket större tålamod med henne än med Micke. Det är därför hon kan tigga till sig pengar trots alla knepiga personlighetsdrag. Det finns inte en jävel som hade swishat 25 öre till magmuppen då han är en creepy halvman. Han är utlämnad till sina matlådor, sin magporr och sitt intensiva gnidande på den förhudsförträngda snoppen. Bumbi får betydligt mer stöd och tolerans.

9.89 rätt av 10. Inte psykopat men de båda två beter sig som, skördar offer som, men bara snuddar vid vara psykopat om vi överlåter det till de grövsta:

De är extremt lika och har samma (icke) rörelsehinder online, och hon är "crazy hot för vara helt bananas" plus lite synd om för kvinna när de är lika äckliga och farliga bägge två. Förutom att hon når en massa svaga offer, och han än så länge ingen.

Men JA jämfört med alla andra är de psykopater sett till drivs av ego, inget samvete, och extremt manulipativa som utnyttjar alla de möter i den mån de behärskar osv. Du har sååå rätt, hon ÄR exakt som Magmysmicke.
Senast redigerad av Spritnota 2023-04-28 kl. 06:35.
2023-04-29, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Så lite mer störningsjour och mail till hyresvärden

Jajjamen!! Ut ska hon!
2023-04-29, 16:09
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Stämmer ryktet att det är en kille från början?

Skulle du posta om Maja i Vetlandamordet ?
Fel tråd isåfall
2023-04-29, 17:07
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Skulle du posta om Maja i Vetlandamordet ?
Fel tråd isåfall

Eh, nej? Jag menar Emelie Bumbi.
2023-04-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Eh, nej? Jag menar Emelie Bumbi.

Haha man vet aldrig
2023-05-01, 21:54
Medlem
Rebali179s avatar
Hon gör reklam för Onlyfans mer & mer trots att hon inte har pengar.
Men undrar hur det blir den dagen FK å Skatteverket kommer att granska henne.
2023-05-01, 23:08
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Hon gör reklam för Onlyfans mer & mer trots att hon inte har pengar.
Men undrar hur det blir den dagen FK å Skatteverket kommer att granska henne.
hon har pengar, hon shoppar massor av saker med sin nya simp kompis Chrille som tror han ska få ligga, otroligt att så många muppar ger pengar och tror hon ska ha det till hyra

hon går på bidrag och spelar upp det, sen ljuger om att hon måste ha pengar till hyra
FK + Skatteverket skiter uppenbarligen i det, annars hade dom agerat för länge sedan

grattis till Bumbi som lyckas lura staten utan konsekvens
sorligt
2023-05-01, 23:44
Medlem
knark-kungens avatar
Har ni gamla rävar sett den här?

https://youtu.be/Oo58N3tMbpM
2023-05-02, 00:58
Medlem
Vet inte hur mycket ni hänger på tiktok men FK har en pågående utredning på henne just nu. Idioten satt dessutom i en live och redovisade hela årets OF inkomst för handläggaren.
2023-05-02, 08:14
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bejkonfis
Vet inte hur mycket ni hänger på tiktok men FK har en pågående utredning på henne just nu. Idioten satt dessutom i en live och redovisade hela årets OF inkomst för handläggaren.

Är det dom korta klippen från förra veckan så är dom länkade här. Hon sitter bara och ljuger där "jag vill sluta det är äckliga gubbar"

För att sedan slå på datorn och göra lite mer reklam för OF.
Det är klart dom ska dra in sjukpenningen och bostadsbidraget om hon kan betala för sig.
Det blir en Kammi av det hela snart
2023-05-02, 13:17
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bejkonfis
Hur vet du att FK har det?

Bumbi är så puckad och tror att om hon kommer en snyftare så kommer hon komma undan även denna gång...." jag visste inte" jag ville inte" " jag kände mig tvingad" vilket givevtvis är BS

Hennes nya simp kompis som runkar i hennes dusch hänger hos henne ibland
denna Chrille är en riktig mupp, dom passar bra ihop, på samma nivå vad det gäller begåvning

Senast så ville Bumbi att Chrille skulle öppna ett konto så han kunde ta emot hennes pengar....
att tvätta pengar är olagligt men det begår inte Bumbi gris.

ska bli spännade att se om FK agerar eller låter skattepengar användas för spel samt om Skatteverket inte bryr sig om man kan dra in 50 000 på en månad skattefritt
2023-05-02, 13:31
Medlem
Nu sitter Emelie och snackar skit om Krille igen. Oväntat.. Säger att han är utvecklingsstörd och krävande och tigger pengar från henne, hur mycket hon gör för honom hela tiden och bara får skit tillbaka.

Emelie är en sån jävla dålig vän. Det tar henne aldrig lång tid innan hon börjar snacka skit om folk som bryr sig om henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in