Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-31, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Sista filmerna om nenn* fr*sk borde väl kunna anmälas som någon typ av förtal?
Hej var kan man se dom filmerna? Ska också anmäla rubbet!

Kan inte de som har screenat och publicerat på sin TikTok eller sett nån annans publicera en länk dit så vi alla kan gå in och anmäla henne?

Jag missade tyvärr allt hon sa om nenne inatt….tack på förhand
2023-03-31, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missescatniss
Hej var kan man se dom filmerna? Ska också anmäla rubbet!

Kan inte de som har screenat och publicerat på sin TikTok eller sett nån annans publicera en länk dit så vi alla kan gå in och anmäla henne?

Jag missade tyvärr allt hon sa om nenne inatt….tack på förhand

Jag har bara sett på den där ”kollalampan” på TikTok. Vet inte om det är allt dock.
2023-04-01, 02:22
Medlem
Nu är hon igång igen ang ”utvecklingsstörda” hur lågt ska hon sjunka ??? 😳😳

https://vm.tiktok.com/ZMYV3PsW6/
2023-04-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Varför blir jag påhoppad för att jag påpekar att båda hade minimala pupiller ?

De tyder starkt på att de har missbrukat något

Minimala pupiller är motsatsen mot vad tjack gör. Små pupiller får man av opiater och de tror jag knappast dom tar. Emelie har ju varit såhär i alla år, betett sig som hon har något handikapp och denna krills med samtidigt som hon hatar folk som är handikappade med diagnoser fast de är som att sitta och kolla på hem till köping när dom livear
2023-04-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Minimala pupiller är motsatsen mot vad tjack gör. Små pupiller får man av opiater och de tror jag knappast dom tar. Emelie har ju varit såhär i alla år, betett sig som hon har något handikapp och denna krills med samtidigt som hon hatar folk som är handikappade med diagnoser fast de är som att sitta och kolla på hem till köping när dom livear

Jag tror hon blir speedad av sjukdom och medicin. Hon har själv sagt att hon blir manisk och typer på nätterna. Så det är nog det i kombo med att hon är som ett barn och blir så till sig av att äntligen kunna vis upp en vän.
2023-04-01, 14:30
Medlem
Jag tycker många i tråden är ganska vrånga av sig med sitt "anmäl henne!" "Se till att hennes sociala medier försvinner" osv osv. Hon verkar vara en person med med potential att roa följare i åratal. Visst man kan peta med en pinne, provocera fram en del men att verkligen mobba bort henne från Internet är väldigt destruktivt.

Kommer ni ihåg Magmys-snubben? Han mobbades nästan bort. Bumbi riskerar att bli magmys 2,0 Sådana här nationalklenoder skall retas lagom, för hårt och ni sabbar glädjen för både klenoden och mänskligheten.
2023-04-01, 17:15
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Glöm inte ringa störningsjouren på nätterna om dom har live. Ska försöka komma ihåg det i helgen nu när man inte har jobb som väntar.

Ängelholms hem har störningsjour efter kl 22. 950kr rakt ner i kakburken.

Varför inte pröva när du jobbar då
2023-04-02, 13:44
Avstängd
Jag är tillbaka efter en avstängning som jag fick här för att jag uppmana alla att anmäla hennes ekonomiska brott.

NEJ luffaren har inte varit på HM

Däremot har jag sett henne på stan med sin nya pojkvän och omg vilket par jag hoppas dom får ett långt och lyckligt liv tillsammans.
Dom satt på en bänk o skickade en halv subway mellan varandra.

(Jobbigt att man inte kan ha filter i verkliga livet).

Sen undrar jag hur krille kan ens vilja vara med henne då hon har sagt att folk med skägg är äckliga, tjocka är äckliga och cp:n är cp.

Hon kränker ju honom då också.

Nog om Emelie jag är trött på att lägga mer energi på henne glädjer mig att hon och hennes nya kille letar soprum och går runt och luktar på stan.

Tack för mig!!!

Glöm aldrig fortsätt anmäla
2023-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spxrxt
Live med Chrille HELA VECKAN? Säger hon på sin instastory, är de ett krav av henne att hjälpa en hemlös men du måste fan bidra med content i en Tiktok-live för max 180 pers.

Är inte Chrille väldigt lik Bumbis kompis Sofie? På tal om ingenting.

Det där Chrille är en pundare han umgås med skumma typer och tar droger vet inte vilket men vad jag hört från hans expolare att han rökte hasch eller om det var heorin. Han skulle även fått sparken från nåt job bara för han stal burkar på jobbet. Han har inget jobb lever på Akassa och tigger av sina föräldrar när han bränner pengar. Dessutom kör han som en idiot prata i mobil samtidigt han kör. Han har även Aspbergers så är förvånad hur hon kan acceptera honom men inte hans kompis som har Autism och ständigt utnyttja honom på mat och cigg. Slår säkert vad om att Emelie bara ha Chrille enbart att få siffror men han blir mer och mer som en hund åt henne saknar bara ett koppel. Hoppas han får sin karma och inte våga sig ut efter det pinnsamheten.
2023-04-02, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av Adam8989
Det där Chrille är en pundare han umgås med skumma typer och tar droger vet inte vilket men vad jag hört från hans expolare att han rökte hasch eller om det var heorin.
Fast det är ju en viss skillnad på hasch och heroin.
2023-04-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam8989
Det där Chrille är en pundare han umgås med skumma typer och tar droger vet inte vilket men vad jag hört från hans expolare att han rökte hasch eller om det var heorin. Han skulle även fått sparken från nåt job bara för han stal burkar på jobbet. Han har inget jobb lever på Akassa och tigger av sina föräldrar när han bränner pengar. Dessutom kör han som en idiot prata i mobil samtidigt han kör. Han har även Aspbergers så är förvånad hur hon kan acceptera honom men inte hans kompis som har Autism och ständigt utnyttja honom på mat och cigg. Slår säkert vad om att Emelie bara ha Chrille enbart att få siffror men han blir mer och mer som en hund åt henne saknar bara ett koppel. Hoppas han får sin karma och inte våga sig ut efter det pinnsamheten.

Röker hon 😳
2023-04-05, 17:48
Medlem
Är det bara jag eller var tyst det blev av dem?.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in