2024-03-19, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Det här är så otroligt bra underhållning! Spännande att se hur länge det dröjer innan hon blir hemlös.

Bumbi, du behöver förstå att du måste sluta spela. Nu. Du behöver hjälp. Du är väldigt sjuk, på flera olika sätt.

Nejdå. Helt frisk, pokerproffs, medlem i Mensa och en giver.
2024-03-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Hon är på prima humör nu Hotar att blocka alla i hennes live som inte hjälper henne eller skriver hahahahhahah
Vilket konto kör hon ifrån? Känns som jag blir blockad på alla hittar inte hennes lives längre ? Länk snälla?
2024-03-19, 16:20
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vilket konto kör hon ifrån? Känns som jag blir blockad på alla hittar inte hennes lives längre ? Länk snälla?

Hennes IG är emeliebumbi.live.se
2024-03-19, 16:57
Medlem
Jag hoppas innerligt att ingen hjälper Bumbi att vara borgenär så hon sitter där med sina 17 Smslån hon kommer ta i ren desperation.
2024-03-19, 17:08
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Jag hoppas innerligt att ingen hjälper Bumbi att vara borgenär så hon sitter där med sina 17 Smslån hon kommer ta i ren desperation.

Bästa som kan hända henne egentligen att hon blir satt i den situationen och blir tvångsinlagd till slut
2024-03-19, 17:22
Medlem
Alltså hon är så sjuk. Kan inte skriva ut här men jag hoppas att hon blir nspärrad snart. Helst igår .
2024-03-19, 17:56
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Bästa som kan hända henne egentligen att hon blir satt i den situationen och blir tvångsinlagd till slut
Hon är så pass beroende och illa däran nu..att hon måste få professionell hjälp!!
Tvångsinlagd för skulder o dålig ekonomi kan man inte bli inlagd för tyvärr. Men ett behandlingshem (spel) absolut..tyvärr är hon nog inte tillräckligt illa ute än där för o klassificera sig för behandlingshem.
Sen tvångsinlagd på psyk är hon för frisk för!! ( tycker inte jag dock). Men vården lägger bara in dom värsta..
Bästa som kan hända nu är att hon får en psykos..gör ngt galet! Då kanske vården gör något!?
Förvaltaren har gett upp..läkaren kan ej göra så mkt heller.
Hon får helt enkelt visa sina systrar att hon vill ha hjälp..be dom hjälpa med matkasse o övrigt..få förvaltare igen..o fan visa att hon vill detta
2024-03-19, 18:02
Medlem
Citat:
Hennes IG är emeliebumbi.live.se
Tackar
2024-03-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartnorrlanning
Håller med dig, det är det dummaste någon kan göra. Dels försämra sin credit score, ha sitt hus eller lägenhet på pant (står att man ska äga lägenhet eller hus), ha ett lån på flera år för någon som vi vet inte kan hålla i oengsr och ljuger. Vips står man där med ett lån på 60 000kr (man fick 40 000kr som tack av bumbi) som man får betala av själv och måste dras med att få bumbi att betala i x antal år...

Vilket hon aldrig i helvete kommer göra.
Det kommer sluta med att hon blockerar personen överallt, plus telefonnumret.
2024-03-19, 18:27
Medlem
Nu säger hon i liven att hon behöver ta lånet för att betala skatten.

Hahaha, hon sade ju nyss att hon betalat skatten?
2024-03-19, 19:23
Medlem
Emelie var på Coop innan i dag med mängder med kontanter och försökte sätta in i automaten. En vän till mig såg Emelie hålla i en stor hög femhundralappar.

Vart tror ni hon fått dessa ifrån?

Min vän sa de va nog långt över 50.000 kronor hon höll i o försökte stoppa in.
2024-03-19, 19:35
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Emelie var på Coop innan i dag med mängder med kontanter och försökte sätta in i automaten. En vän till mig såg Emelie hålla i en stor hög femhundralappar.

Vart tror ni hon fått dessa ifrån?

Min vän sa de va nog långt över 50.000 kronor hon höll i o försökte stoppa in.
Om d varit sant så hade skåpet inte varit tyst om det! Hon är luspank o har absolut ingenting nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in