2022-11-29, 16:44
Medlem
Romanche92s avatar
Hur har Emelie Bumbi aldrig varit inom utredning? Den här personen är 40 år som jag har uppfattat det som och har ingen godman eller förvaltare kring hennes ekonomi? Har hon lyckats manipulera systemet till att hon inte behöver någon hjälp? Bara utav lyssna på hennes lives eller se hennes inlägg ifrån fake konton är deprimerande. Hon verkar vara väldigt underbegåvad bokstavligt talat d.v.s hon är ett barn i en vuxen kropp. Hon behöver ju för fan omyndighetsförklaras.
2022-11-29, 16:50
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vad är det för människor som skänker henne pengar? Killar som tror de ska få ligga? Eller är det barn?

Tiktok människor ger pengar åt alla, du kan gå live och få någon slant problemet är att Tiktok tar 70% utav donationerna så ifall någon ger henne säger vi 100:- genom Tiktok coins totalt, så tar tiktok runt 70:- om inte mer.
2022-11-29, 18:56
Medlem
Förutom ekonomi så behöver hon boendestöd. Hon storhandlar som en nyss utflyttad 18åring. Skräp är allt hon handlar eller så handlar hon så mkt potatis att hon inte får plats med det i kylen.
Varför hon nu tror att hon måste ha potatis i kylen.
Men hur som. Hon är dessutom ohygienisk, hon berättar själv hur hon sover med allt smink i veckor. Det gör ingen funtad vuxen.

Hon behöver bo på ett LSS-boende och inte få tillgång till internet. För allas skull.
2022-11-29, 19:28
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Förutom ekonomi så behöver hon boendestöd. Hon storhandlar som en nyss utflyttad 18åring. Skräp är allt hon handlar eller så handlar hon så mkt potatis att hon inte får plats med det i kylen.
Varför hon nu tror att hon måste ha potatis i kylen.
Men hur som. Hon är dessutom ohygienisk, hon berättar själv hur hon sover med allt smink i veckor. Det gör ingen funtad vuxen.

Hon behöver bo på ett LSS-boende och inte få tillgång till internet. För allas skull.

Jag håller med, hon är definitivt definitionen med någon med hög grad utav Autism. När jag ser vilka Korståg hon utför på följare och barn som inte vill ge henne pengar, samt de individer hon bestämt går i krig med får det mig att bara höja på mina ögonbryn. Sedan en timme senare så skickar hon ett meddelande där det står "Det var min Kompis det var inte jag som skrev" som är dessutom väldigt felstavat. Hon är 40 år och kan inte skriva eller stava på ren och skär Svenska via meddelanden på hennes telefon, så jag undrar om hon ens kan skriva med penna och papper då. Missförstå mig inte, min grammatik är också rätt usel men en text som kan till exempel vara ifrån Emelie är ungefär så här: Hjzan iah htr emilbumi, kn du swzija mej pngar"

Hennes olämpliga meddelanden går ifrån att hon ska mörda till annat jävligt mörka spår. Hennes ursäkt är alltid "Jag skoja ju bara, det var ju ett skämt hahaha!".

Men samtidigt kan hon gråta över att folk inte vill ge henne tusenlappar i donation och kallar dem som ifrågasätter henne för "Elaka människor"

Ifall Psykiatrin ser vad det är för typ av videos hon håller på med på appen Tiktok så undrar jag faktiskt inte om de hade tvångsomhändertagit henne, för hon är snart en gammal tant och kommer definitivt inte vara långvarig i vårt samhälle ifall hon inte får hjälp.
Senast redigerad av Romanche92 2022-11-29 kl. 19:35.
2022-11-29, 20:18
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodbrook
Kollade in henne i dag på Youtube. Hon har ju precis släppt en video i vilken hon påstår att hon just fått ett stort arv och därmed är genomtät och inte kommer behöva tigga något mera. Jag undrar hur det kommer låta när hon snart poppar upp och börjar tigga igen vilket säkert är nära förestående. Hon säger att hon just betalat 12 månaders hyra på direkten. Låter mycket korkat och oekonomiskt. Hyran kan säkert justeras under den perioden dess utom.

https://www.youtube.com/watch?v=4F0VRQWD4h4

Hon hade kunnat köpa en bostad, en dyr lägenhet på Öfre Östermalm i Stockholm, betala mångdubbelt mera när hon hade kunnat köpa en likvärdig bostad i Grums, iaf, utbudet utanför lägenheten.
2022-12-11, 21:15
Medlem
DayNites avatar
Idag på Insta skickade hon ut ännu ett tiggbrev där hon hade en önskelista på saker hon ville att man skulle köpa åt henne, det var väl minst 50 saker på listan med avslut
" jag kommer fira jul själv, har inga pengar så detta är vad du kan köpa åt mig"

Idioten Emelie Bumbi är i farten igen

undrar om någon köper saker åt denna scammer fortfarande?
2022-12-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Idag på Insta skickade hon ut ännu ett tiggbrev där hon hade en önskelista på saker hon ville att man skulle köpa åt henne, det var väl minst 50 saker på listan med avslut
" jag kommer fira jul själv, har inga pengar så detta är vad du kan köpa åt mig"

Idioten Emelie Bumbi är i farten igen

undrar om någon köper saker åt denna scammer fortfarande?

Det är så tydligt att det är hennes förhoppning att följare ska köpa saker från önskelistan åt henne. Helt verklighetsfrånvänd.

Inte konstigt att hennes släkt vänder henne ryggen när hon tigger även från dom, de har nog hjälpt tillräckligt men hon skyller ju alla problem på andra.
Lömsk jävul den där, allt går inte att skylla på hennes schitzofreni.

Så här står det om sjukdomen ” Det kan kännas svårt att planera och göra saker hemma, som att städa, handla och betala räkningar. Du kan också ha svårt att ta hand om dig själv, och kan till exempel glömma att tvätta dig eller borsta tänderna.”
Vilket förklarar så mycket!
Samt ” När du har tankestörningar har du svårt att tänka färdigt en tanke, och att tänka sammanhängande tankar. Det kan kännas som att nya tankar kommer in och avbryter.”

Hon kan prata så osammanhängande och forcerat ibland och säga sjukt konstiga saker. Det beror kanske på sjukdomen.
Senast redigerad av Lafven 2022-12-11 kl. 21:54.
2022-12-19, 13:17
Medlem
T2Franks avatar
Vad har dåren hittat på sen sist?
2022-12-19, 15:50
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Vad har dåren hittat på sen sist?
en förvirrad flicka gav henne flera tusen för någon dag sedan
så hennes tiggande ger fortfarande pengar vilket är helt oförståligt
2022-12-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Jag håller med, hon är definitivt definitionen med någon med hög grad utav Autism. När jag ser vilka Korståg hon utför på följare och barn som inte vill ge henne pengar, samt de individer hon bestämt går i krig med får det mig att bara höja på mina ögonbryn. Sedan en timme senare så skickar hon ett meddelande där det står "Det var min Kompis det var inte jag som skrev" som är dessutom väldigt felstavat. Hon är 40 år och kan inte skriva eller stava på ren och skär Svenska via meddelanden på hennes telefon, så jag undrar om hon ens kan skriva med penna och papper då. Missförstå mig inte, min grammatik är också rätt usel men en text som kan till exempel vara ifrån Emelie är ungefär så här: Hjzan iah htr emilbumi, kn du swzija mej pngar"

Ifall Psykiatrin ser vad det är för typ av videos hon håller på med på appen Tiktok så undrar jag faktiskt inte om de hade tvångsomhändertagit henne, för hon är snart en gammal tant och kommer definitivt inte vara långvarig i vårt samhälle ifall hon inte får hjälp.

Det är rätt typiskt för schizofreni och hon har redan hjälp, hon är medicinerad sen 20 år tillbaka.
2022-12-20, 18:44
Medlem
Är hon borta från IG? Kontot hon använder verkar vara borta. Hon är väldigt tyst nu, undrar om hon betalade sina hyror eller om hon hann spela bort allt igen.
2022-12-21, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Är hon borta från IG? Kontot hon använder verkar vara borta. Hon är väldigt tyst nu, undrar om hon betalade sina hyror eller om hon hann spela bort allt igen.
Nej hon är kvar. Du är nog bara blockad om du inte kan se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in