2023-10-01, 10:36
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dumbi sitter och skryter om att hon ska åka privatplan till Spanien för att hälsa på sin syster som lever lyxliv, dom har flera hus och flera lägenheter överallt, enligt Dumbi mytomanen
men hon vet inte när hon orkar åka

Botoxsystern har även hus i stockhom, båstad där Dumbi får använda fritt
ändå sitter hon i sin sorgliga live natt efter natt och tigger

Ställer mig lite frågande om hennes systrar verkligen lovat Bumbi att nyttja deras fastigheter. Kan ju lika gärna vara Bumbi som drömmer/önskar det, men som i verkligheten inte checkat om hon fått lov.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-01 kl. 10:41.
2023-10-01, 15:44
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Ställer mig lite frågande om hennes systrar verkligen lovat Bumbi att nyttja deras fastigheter. Kan ju lika gärna vara Bumbi som drömmer/önskar det, men som i verkligheten inte checkat om hon fått lov.

Det är klart don inte erbjudit henne privatpraktiserande.

Bumbi såg det igår på sin systers story att hon flög privatjet och frågade " har du skaffat privatpraktiserande sara?" Det var i den stilen.
Så det är nytt för igår för henne och hon ljuger vidare på det givetvis.

Vem erbjuder sin missbrukande syster privatjet till Spanien när det kostar ett par tusen att flyga dit
2023-10-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp

Jag tror inte att fostersystrarna har lovat henne någonting, men att EB, som du säger, drömmer om det och säger så för att det ska låta som att de är så mycket närmare än vad de faktiskt är.

Just nu i skrivande stund livear hon att hon ligger i sängen pga "ont i ryggen" och att hon försöker få igång sin VOYD-kanal.
2023-10-01, 18:05
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Jag tror inte att fostersystrarna har lovat henne någonting, men att EB, som du säger, drömmer om det och säger så för att det ska låta som att de är så mycket närmare än vad de faktiskt är.

Just nu i skrivande stund livear hon att hon ligger i sängen pga "ont i ryggen" och att hon försöker få igång sin VOYD-kanal.
det vänder fort, igår hade hon inga problem med ryggen när hon väntade på att Grooming Chrille skulle ta med henne ut och bjuda på drinkar
"jag är ung och vill festa" satt hon och sjöng!

givetvis så svek pillerpundaren henne, hon satt sminkad och väntade förgäves
väldigt sorgligt att se, tyckte nästan synd om Dumbi som alltid har otur när hon tänker
2023-10-02, 01:10
Medlem
desammlass avatar
hon har tydligen skaffat freja idé kanse man borde kontakta dom och skicka in papperna från tingsrätten så lär dom låsa freja idet även överförmyndaren måste ju få veta de
2023-10-02, 05:55
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
hon har tydligen skaffat freja idé kanse man borde kontakta dom och skicka in papperna från tingsrätten så lär dom låsa freja idet även överförmyndaren måste ju få veta de

Maila förvaltaren så kan denne spärra henne i Frejaid systemet.
2023-10-02, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dumbi sitter och skryter om att hon ska åka privatplan till Spanien för att hälsa på sin syster som lever lyxliv, dom har flera hus och flera lägenheter överallt, enligt Dumbi mytomanen
men hon vet inte när hon orkar åka

Botoxsystern har även hus i stockhom, båstad där Dumbi får använda fritt
ändå sitter hon i sin sorgliga live natt efter natt och tigger

hon ska ut och festa med Peddo Chrille som käkat en massa piller ikväll
äkta pundarlive deluxe

Dumbi försöker fixa annat bank-id men det går inte så bra

vilken sorlig mupp hon är

Iofs har syrran privatplan, men tror inte Dumbi får åka med det hur som helst😂
2023-10-02, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Eftersom hon är missbrukare så har hon nog abstinensbesvär sen förvaltaren tog över. Många byter också ett missbruk mot ett annat, har inte så bra koll på bumbi men hon verkar ha umgåtts en del med folk som har drogproblematik?
Egentligen så skulle jag vilja skicka henne till en sån där ranch som dom har i Dr Phil, där hon får gå i skogen med hundar och äta riktig husmanskost dagligen. Tror inte stadsmiljön alls är bra för henne.

Ge natt lite ladd
2023-10-02, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Mitten fotot ligger ute på Tiktok. Hon ser så äcklig ut. Det måste vara bottenskrapet av män som tittar på henne 😳 i en livesändning sa hon att hon aldrig skulle visa Fifin(stavning?) Vilken medelålders kvinna använder det ordet?

Chipsmagen på plats iaf, och den växer har jag sett...eller så e det en minichrille där
2023-10-02, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Vänta bara tills hon ser hur mycket mer pengar hon får in om hon säljer sin psykosfitta till desperata särvux män.

Hennes onlyfans kommer dö ut sakta men säkert sanna mina ord, vem fan vill se en stel kärring som inte visar mer än vad dom flesta gör på stranden? Helt seriöst folk är efterblivna att ens ha börjat följa henne på only.

Fattar inte varför hon skulle tjäna 40papp/månad å Nenne typ 2🤔

Dokumentären om Nenne är ju inte heller fresh när korten lägga på bordet!
2023-10-02, 08:55
Medlem
nationalizten88s avatar
Beslutet om förvaltarskap ligger uppe digitalt https://poit.bolagsverket.se/poit-ap...lse/K531387-23
2023-10-02, 08:57
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Fattar inte varför hon skulle tjäna 40papp/månad å Nenne typ 2🤔

Dokumentären om Nenne är ju inte heller fresh när korten lägga på bordet!

Nej det är lustigt kan jag med tycka, nu lär det bara vara en tidsfråga innan hon gör något riktigt skevt med tanke på hon i vuxen ålder har börjat dricka och har väl planer på att göra det tills hennes beroende försvann hörde jag henne säga i någon video.

Hon har väl märkt att det är lättare för henne att fixa alkohol än att försöka lura till sig mer piller av både följare&läkare, hon måste vara en av dom trögare människor jag har sett allt hon gör och ljuger om ör så genomskinligt.

Är dock lite synd om dom förståndshandikappade följare hon lyckas lura.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in